Tykkäätkö myrskystä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tykkäätkö syysmyrskystä?

Rakastan syysmyrskyjä
11
48%
Tykkään syysmyrskyistä
6
26%
Suhtaudun ihan neutraalisti
3
13%
En pidä syysmyrskyistä
1
4%
Pelkään syysmyrskyjen aikana
2
9%
 
Ääniä yhteensä: 23

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tykkäätkö myrskystä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tämäpä hienoa! Kiva, kiitos.

Laadukkaita vastauksia!


Erityisesti olen ilahtunut monipuolisuudesta, jolloin teissä on myrskyjen pelkääjää ja toisaalta suurin osa rakastaa ja viihtyy myrskyllä.
Siinä on aikamoista tenhoa kun luonto puhuu!

Mutta olettekohan unohtaneet pallottaa monet tuon kyselyni? Vastauksiin nähden onko pallotusten määrä oikein?

JA MYRSKY on laantunut, mutta uusi myrsky tulee! Tosin Pekka Poudan mukaan maltillisempi!

Kamala ilma tänään. Siis sikahuono näkyvyys. Onneksi sisällä meillä on katto!

Totesi terveisin

Stadinarska :)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tykkäätkö myrskystä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Madonna kirjoitti:En pidä syysmyrskyistä
Pelkään syysmyrskyjen aikana
Ja kuohuvat meret kuvottaa .. tyynetkin :laatta:
Jospa nyt vielä nostaisin tämänkin. Toki kiitän tässä vaiheessa tosi hyvistä vastauksista, mutta vielähän on moni pallottamatta ja tähän olettaisin kaikilla olevan jokin mielipide.

MADONNA-tyttöseni! Sinulta erikseen kysyisin, osaatko sanoa mikä sinua myrskyissä pelottaa? Onko se kenties jotain konkreettista vai onko se psyykkistä laatua oleva huono tunne tai jonkinlainen ahdistus myrskyllä.
Sen oikeastaan pystyy ymmärtämään. Minulla itselläni on tunteet, ei kova luonnonmyrsky jätä kylmäksi, mutta minä aika selkeästi nautin siitä...

SA
ei itse kovinkaan myrskyisä mies
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Tykkäätkö myrskystä

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Stadinarska kirjoitti:
Madonna kirjoitti:En pidä syysmyrskyistä
Pelkään syysmyrskyjen aikana
Ja kuohuvat meret kuvottaa .. tyynetkin :laatta:
Onko se kenties jotain konkreettista vai onko se psyykkistä laatua oleva huono tunne tai jonkinlainen ahdistus myrskyllä.


SA
ei itse kovinkaan myrskyisä mies
Konkreettista on tietysti se pelko siitä että vanhoja suuria puita kaatuu myrskyllä rakennusten päälle, joissa on eläimet sisällä jne.
Ja isoon veteen liittyy tietysti se että olen jossain aiemmassa elämässäni hukkunut sellaiseen ja muutakin ikävää sälää on seurannut merien likellä.
Lisänä luonnollisesti se että tajuaahan aikuinen ihminen sen miten mitätön loppupelissä ihminen on luonnonvoimien rinnalla ja yllätyksiä voi aina olla tulossa (inhoan myös yllätyksiä muuten :laatta: ).
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tykkäätkö myrskystä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Madonna kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Madonna kirjoitti:En pidä syysmyrskyistä
Pelkään syysmyrskyjen aikana
Ja kuohuvat meret kuvottaa .. tyynetkin :laatta:
Onko se kenties jotain konkreettista vai onko se psyykkistä laatua oleva huono tunne tai jonkinlainen ahdistus myrskyllä.


SA
ei itse kovinkaan myrskyisä mies
Konkreettista on tietysti se pelko siitä että vanhoja suuria puita kaatuu myrskyllä rakennusten päälle, joissa on eläimet sisällä jne.
Ja isoon veteen liittyy tietysti se että olen jossain aiemmassa elämässäni hukkunut sellaiseen ja muutakin ikävää sälää on seurannut merien likellä.
Lisänä luonnollisesti se että tajuaahan aikuinen ihminen sen miten mitätön loppupelissä ihminen on luonnonvoimien rinnalla ja yllätyksiä voi aina olla tulossa (inhoan myös yllätyksiä muuten :laatta: ).
Hyvä Madonna. Olet selkeäasti kirjallinen lahjakkuus.
Tuot ainakin minulle selkeästi tajuntaan, mitä tarkoitat!

Usein vastaus on puutteellinen, mutta sinähän yllätit taas positiivisesti!

Konkretia, tiedostamaton entinen elämä joka toden sanottuna tuntuu jotenkin minunkin ajatuksissani yllättäen, jopa pelottaen, ainakin mietittäen (nyt meni soomi sekaisin!)
Ja ihmisen pienuus.
Yllätysten inhoaminen! Sinä olet miettinyt itseäsi, tällainen on NIIN TÄRKEÄÄ tiedostaa ajoissa! Aivan liian usein arvioidaan aina yllätyksiin valmista ja hyperaktiivista itsestään selvänä positiivisena asiana. MUTTA nimenomaa minäkin olen vasta nyt huomannut, että elän paremmin silloin kun on rauhan tulevaisuus edessä ilman ylläreitä.

LOPUKSI TOIVON tällä uudella suurella myrskyllä nyt juuri ainakin täällä Hesassa, että voit hyvin kuitenkin (Myrskyhalit Arskalta)


JA MUUT! Mitäs mieltä olette tämänillan myrskystä?

Stadinarska
myrskyvapaa mies
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tykkäätkö myrskystä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kun viettää viikon verran 18 tuntia vuorokaudesta ulkona niin alkaa se pikkuhiljaa vituttamaan vaikka olisi minkälainen myrskybongaaja.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tykkäätkö myrskystä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mylwin kirjoitti:Kun viettää viikon verran 18 tuntia vuorokaudesta ulkona niin alkaa se pikkuhiljaa vituttamaan vaikka olisi minkälainen myrskybongaaja.
No kyllähän Mylwin tässä aivan varmasti oikeassa on. Minäkin ollessani rannikkotykistössä aikanaan niin aloin inhota merta kun sai odottaa rivissä pakkasessa...
Mutta aika kultaa muistot!

18 tuntia vuorokaudessa on maksimi. Mylwin, kiitos huomautuksesta ja Annille Arskalta terkut

SA
myrskybongari
väriterapeutti
xsiberiantiikuri
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tykkäätkö myrskystä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tämä ketju olisi taas mitä ajankohtaisin.

Olisiko uusia mielipiteitä? Ainakin isompi koira olisi ollut tälle perheelle parempi. Aika terhakkaalle ja toiveikkaalle silti vaikuttaapi.


Kuva


Totesi myrskyn keskeltä

Stadinarska

ps. huomasitteko tänään ukkosta? Huhhuh. Uskomatonta.
ninnithequeen

Re: Tykkäätkö myrskystä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuolla just puolen metrin hangessa ryömittiin, ja jouduttiin lapioimaan että saatiin ovi auki ja portti kiinni....eli en just ny tykkää. Lumisota rekkakuskin kans kyl oli hauskaa :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tykkäätkö myrskystä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Tuolla just puolen metrin hangessa ryömittiin, ja jouduttiin lapioimaan että saatiin ovi auki ja portti kiinni....eli en just ny tykkää. Lumisota rekkakuskin kans kyl oli hauskaa :D
Ymmärsin, että olet nyt muuttamassa Espooseen, joten siellä ikävä kyllä ne kinokset ovat menneet jo!
Sulla on siis uusi kuski! Onko hän parempi kuin vanha ja kuinka tapasitte?

Mutta siis kaikki voivat kommentoida yhä myrskyistä!
Kyllä se tuntuu yleisesti olevan niin, että myrsky on huippua!
Se oli 50 vuoteen kuulemma isoin myrsky tuo viimeinen...

STADINARSKA OY
Vastaa Viestiin