Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ylläpidon mielipide kiinnostaa minua kuin...

...lottovoitto asuntovaunupuistossa.
5
23%
...seksikeskustelut Gattacan äidin kanssa.
17
77%
 
Ääniä yhteensä: 22

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Saisinko mä iskun vasten kasvojani, jos "ennakoin" että joku topik jää kahden viestin varaan? Olenko silloin hyvä ylläpitäjä, jos omasta mielestäni ketju on paskaa ja poistan moisen (näin loukaten ketjun aloittajaa)? Vai hyvä ylläpitäjä, jos taas jätän tällaisen ketjun roikkumaan varalta, jos täällä sattuis olemaan ne kolme ihmistä, jotka kehittää sinnekin sanasotaa (mitä btw, on yleensä ihan kiva lukea).

Kertokaa mitä te haluatte! Me ollaan silti kityn keskustelijoita ja samanlaisia paskanjauhajia kun tekin, vaikka vähän ylimääräisiä "kykyjä" onkin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Starflare kirjoitti:
Gina kirjoitti:Tän paikan parasta on nämä typerimmät ketjut. Tämähän on viihdettä. Eihän niitä ketjuja tarvi lukea jotka ei kiinnosta. Mitä vähemmän modausta, sen parempi. Mitä se haittaa että tämä on kuin sätti?
Typerä saa olla, mutta kun menee mielestäni jo vähän liian typeräksi.
Samaa mieltä. Suurin syy siihen miksi olen alkanut palstaa välttelemään ovat ketjut joista paistaa miten sitä nyt ollaankin niin hassunhauskoja ja ihan päättömiä, kerrassaan osataan humoristisesti ajatella. Näinkin typerästi osattiin sanoa, ja vielä saa rimaa alemmas! Kyllä tältä hörötykseltä ihan vääntyy hampaat vinoon!

En välitä enää avata, vielä harvemmin mitenkään kommentoida. Riittäköön tämä tälle vuodelle.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Geetzu

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Starflare kirjoitti:
Gina kirjoitti:Tän paikan parasta on nämä typerimmät ketjut. Tämähän on viihdettä. Eihän niitä ketjuja tarvi lukea jotka ei kiinnosta. Mitä vähemmän modausta, sen parempi. Mitä se haittaa että tämä on kuin sätti?
Typerä saa olla, mutta kun menee mielestäni jo vähän liian typeräksi. Rupesin kyllä itsekin miettimään tuota sätti hoommaa, ja tulin siihen päätökseen että "tuntemattomien" postaukset jäävät täällä melkoisen helposti noteeraamatta juuri sen takia.
Voi kuule, kaikki mikä on muuta kuin Cityä kelpaa tälle porukalle (tai siis piti kelvata). Alusta asti tätä hehkuttiin niin moderoimattomana vapaana keskustelufoorumina, että päin vastoin kuin sinä, ajattelen minä näistä joistain sensuroinneista: PERSEESTÄ!

Tosin sehän huomattiin jo kuukausia sitten, että City loppupeleissä olikin se vapaampi mesta mitä "sananvapauteen" tulee, kyllä täältä on lähtenyt niin naurettavia ketjuja ihan vaan jo sillä perusteella, että sanotaan "haista sinä huora vittu". Puhumattakaan vittu-sanan tähdittämisestä...

Eipä silti, kyllä noita ääliöketjuja pitääkin poistella. Poistelulla ei vaan (mielestäni) saisi olla niin kiire. Tämmöset ruusut kuin minä tarttee sitä paskaa allensa, niinq.
WanhaPervo

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Elppis kirjoitti:Saisinko mä iskun vasten kasvojani, jos "ennakoin" että joku topik jää kahden viestin varaan? Olenko silloin hyvä ylläpitäjä, jos omasta mielestäni ketju on paskaa ja poistan moisen (näin loukaten ketjun aloittajaa)? Vai hyvä ylläpitäjä, jos taas jätän tällaisen ketjun roikkumaan varalta, jos täällä sattuis olemaan ne kolme ihmistä, jotka kehittää sinnekin sanasotaa (mitä btw, on yleensä ihan kiva lukea).

Kertokaa mitä te haluatte! Me ollaan silti kityn keskustelijoita ja samanlaisia paskanjauhajia kun tekin, vaikka vähän ylimääräisiä "kykyjä" onkin.
Tuostahan voisi tehdä ihan asiallisen äänestyksen. Halutaanko moderointi tiukemmaksi, löysemmäksi, on nyt hyvä vai evvk. Itse en ehdi laatia..
Starflare

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Geetzu kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Gina kirjoitti:Tän paikan parasta on nämä typerimmät ketjut. Tämähän on viihdettä. Eihän niitä ketjuja tarvi lukea jotka ei kiinnosta. Mitä vähemmän modausta, sen parempi. Mitä se haittaa että tämä on kuin sätti?
Typerä saa olla, mutta kun menee mielestäni jo vähän liian typeräksi. Rupesin kyllä itsekin miettimään tuota sätti hoommaa, ja tulin siihen päätökseen että "tuntemattomien" postaukset jäävät täällä melkoisen helposti noteeraamatta juuri sen takia.
Voi kuule, kaikki mikä on muuta kuin Cityä kelpaa tälle porukalle (tai siis piti kelvata). Alusta asti tätä hehkuttiin niin moderoimattomana vapaana keskustelufoorumina, että päin vastoin kuin sinä, ajattelen minä näistä joistain sensuroinneista: PERSEESTÄ!

Tosin sehän huomattiin jo kuukausia sitten, että City loppupeleissä olikin se vapaampi mesta mitä "sananvapauteen" tulee, kyllä täältä on lähtenyt niin naurettavia ketjuja ihan vaan jo sillä perusteella, että sanotaan "haista sinä huora vittu". Puhumattakaan vittu-sanan tähdittämisestä...

Eipä silti, kyllä noita ääliöketjuja pitääkin poistella. Poistelulla ei vaan (mielestäni) saisi olla niin kiire. Tämmöset ruusut kuin minä tarttee sitä paskaa allensa, niinq.
Jopahan oli kannanotto :) . En ole itse huomannut että täältä olisi mitään juurikaan poistettu, mutta huhua olen kyllä kuullut :D .

Jos noita "haista sinä huora vittu" yms. henkilökohtaisuuksiin menemisiä tapahtuu useasti, niin mielestäni kyseinen käyttäjä olisi syytä passittaa jäähylle pariksi viikoksi.

EDIT: Arvostan kyllä tätä vapaata ilmapiiriä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Starflare kirjoitti:EDIT: Arvostan kyllä tätä vapaata ilmapiiriä.
Äh, päätä jo 8)

Kommentois tohon mun yo. kommenttiin vähän. Sulla näyttää olevan sitä perusteltua sanottavaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä olen pääasiassa tyytyväinen moderoinnin tasoon. Joskus olisi jonkun ketjun minun puolestani voinut jättää poistamatta (enkä nyt tarkoita omaa pillunsaantiketjuani), mutta en koe mistään olennaisesta jääneeni kuitenkaan paitsi.

Henkilökohtaisuuksiin menevät haukkumiset ja epidemian lailla silloin tällöin esiinputkahtavat höpöhöpöketjut saa mielestäni sensuroida. Tai ei niitä höpöhöpöketjuja ihan heti :) Taidan olla niin tottunut tälläiseen vaapaaseen ilmapiiriin, missä jutut versovat välillä kakasta ja välillä aasinsilloista, että tiukempi modaus tuntuisi todella oudolta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Starflare kirjoitti:Jos noita "haista sinä huora vittu" yms. henkilökohtaisuuksiin menemisiä tapahtuu useasti, niin mielestäni kyseinen käyttäjä olisi syytä passittaa jäähylle pariksi viikoksi.
Vässykkä! Ei tommosta tänne, meillä on jo piip ja piip ja sekin ja piip piip ja vittu joo.

Lisätääs nyt vielä tosiaan, että jos itse olisin täällä "kavereiden kesken juttelemassa" niin ehkä olisinkin eri mieltä vittuilujen sensurointitarpeesta. Helppo se on mun anonyymina täällä hihitellä, ei paljoa tai ainakaan kauaa loukkistuta tuntemattomien päänaukomiset. Mutta tosiaan, olisihan se ehkä eri jos perjantaina nussittais ja sunnuntaina huoriteltais perään. Ja pikkulauantaina käytäs kaljalla sopimassa taas asiat.
Starflare

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elppis kirjoitti:
Starflare kirjoitti:EDIT: Arvostan kyllä tätä vapaata ilmapiiriä.
Äh, päätä jo 8)

Kommentois tohon mun yo. kommenttiin vähän. Sulla näyttää olevan sitä perusteltua sanottavaa.
Luulet vain, but here goes:

Et ainakaan minulta, ja sama koskee sitä jos koet jonkin topikin täysin paskaksi tai jos joku avaa vahingossa (tai tieten tahtoen) jonkin topikin toiseen kertaan esim. joku avasi "virallisen vitsiketjun" vaikka olin jo ajat sitten avannut oman huumoritopikkini :D, eli anna palaa vaan ja tee niinkuin parhaaksi katsot.

Minulla ei ole mitään vakavaa urputettavaa, toisinaan vain toivoisin modejen olevan hieman herkempiä kaitsemaan ihmisiä takaisin aiheen pariin ja hillitsevän "trollausta" niille kuulumattomissa paikoissa jne. jne. mitä kaikkea moden kuuluukin tehdä :) .
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tää on aika perseestä. Mitään ei voi sinänsä tehdä OIKEIN. Eli pitää valita se vaihtoehto modauksessa mikä tuo vähiten urputusta. Yritys on kova, have a little faith (in meee-eee.... paska biisi).
The great club outshines the individual, always and forever.
Starflare

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Geetzu kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Jos noita "haista sinä huora vittu" yms. henkilökohtaisuuksiin menemisiä tapahtuu useasti, niin mielestäni kyseinen käyttäjä olisi syytä passittaa jäähylle pariksi viikoksi.
Vässykkä! Ei tommosta tänne, meillä on jo piip ja piip ja sekin ja piip piip ja vittu joo.

Lisätääs nyt vielä tosiaan, että jos itse olisin täällä "kavereiden kesken juttelemassa" niin ehkä olisinkin eri mieltä vittuilujen sensurointitarpeesta. Helppo se on mun anonyymina täällä hihitellä, ei paljoa tai ainakaan kauaa loukkistuta tuntemattomien päänaukomiset. Mutta tosiaan, olisihan se ehkä eri jos perjantaina nussittais ja sunnuntaina huoriteltais perään. Ja pikkulauantaina käytäs kaljalla sopimassa taas asiat.
Kuva

Korjaa toki jos olen väärässä, mutta etkö sinä tunne täältä kuitenkin melkoisen nipun ihmisiä? niiQ IRL? Minä tunsin cityssä vuonna kivi ja nakki yhden tyypin, joka asui samassa kylässä.

Mutta, siinäkin tulee vastaan se mitä kukakin vittuiluna ottaa ja mitä ei, itsellä menee kuspottelusta ja muusta vamoilusta hermo varsin nopeasti, mutta sinuun se ei välttämättä vaikuta tavalla tai toisella, jostain sanomisista ja muista sellaisista piikittely onkin sitten asia erikseen. Ja kaikkihan kuitenkin tietävät ettei netissä kannata kaikkea AIVAN tosissaan ja henkilökohtaisesti ottaa.

Kappas! asiasisältö nolla :D .
Starflare

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elppis kirjoitti:Tää on aika perseestä. Mitään ei voi sinänsä tehdä OIKEIN. Eli pitää valita se vaihtoehto modauksessa mikä tuo vähiten urputusta. Yritys on kova, have a little faith (in meee-eee.... paska biisi).
Voi kun asiat olisikin NIIN helppoja :D . Do your best!
Geetzu

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Starflare kirjoitti:Korjaa toki jos olen väärässä, mutta etkö sinä tunne täältä kuitenkin melkoisen nipun ihmisiä? niiQ IRL?
Siis minähän en tunne ketään täältä (paitsi kaverini, jotka täällä kurkkivat). Kaikki muut täällä tuntevat toisensa, no melkein kaikki. Tai ovat ainakin nähneet IRL. Minä vikisen vain netissä ja aion pitää tämän linjani (luultavasti) tästä eteenpäinkin. Heikkoina hetkinä olen jo ilmoittautumassa mm. pikkujouluihin mutta sitten tulee jotain taivaspaloja luettua täältä ja tajuan, etten mitenkäänpäin jaksaisi tätä porukkaa. Ja tämä porukka ei mua, kuka nyt Kityn tyhmimmäksi äänestettyä välittäisi kuunnella kaljan äärellä? xD

Pusnus! Nyt vauvan kanssa räppäämään.
slam

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja slam »

Jos jollakin immeisellä on paljon asiaa tulossa, niin eipä kait sitä pidä rajoittaakkaan. Sanan vapauden liiallinen kahlitseminen otsikon alla "paskan jauhanta" on mielestäni täysin epärelevanttia.
Starflare

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

slam kirjoitti:Jos jollakin immeisellä on paljon asiaa tulossa, niin eipä kait sitä pidä rajoittaakkaan. Sanan vapauden liiallinen kahlitseminen otsikon alla "paskan jauhanta" on mielestäni täysin epärelevanttia.
Tarvitseeko sitä edes tehdä "Paskanjauhannassa"?
Dumari

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti: Heikkoina hetkinä olen jo ilmoittautumassa mm. pikkujouluihin mutta sitten tulee jotain taivaspaloja luettua täältä ja tajuan, etten mitenkäänpäin jaksaisi tätä porukkaa. Ja tämä porukka ei mua, kuka nyt Kityn tyhmimmäksi äänestettyä välittäisi kuunnella kaljan äärellä? xD
Tuota nuin, olen huomannut että poorukka eroaa IRL TOSI PALJON siitä mitä netissä kirjoittelee, tai ainakaan ei tuo niitä niin helposti esille.
Elikä MINÄen ole nähnyt yhtään yhteenottoa IRL. Enkä muistaakseni muutakaan käytöshäiriötä. Tästä voi vetää johtopäätöksen että joko

a)Olen erittäin turvallista suraa.
b)Kityläiset ei tappele,riehu vaan tanssivat nätisti pöydillä.
c)Tai en ole käynyt oikeissa hipoissa.

Itse preferoin a:ta ja b:tä. (pääsinpäs kehumaan itseäni ja käyttämään SIVISTYSSANAA... toimitus pahoittelee)

edit: ja ketään ei muistaakseni ole pois potkittu seurasta! ketään ei ole dissattukaan, mutta en ole kaikki tietävä. tämä siis MINUN mutua.
Viimeksi muokannut Dumari, 21.10.2005 11:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Exsat

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Dumari kirjoitti: b)Kityläiset ei tappele,riehu vaan tanssivat nätisti pöydillä.
... liian pienissä hameissa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Exsat kirjoitti:
Dumari kirjoitti: b)Kityläiset ei tappele,riehu vaan tanssivat nätisti pöydillä.
... liian pienissä hameissa...
Sinäkinkö vai minäkö vain? :oops:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Exsat

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Lolita kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Dumari kirjoitti: b)Kityläiset ei tappele,riehu vaan tanssivat nätisti pöydillä.
... liian pienissä hameissa...
Sinäkinkö vai minäkö vain? :oops:
Minä, en edes tuota pikkujoulutanssahtelua enää muistanut! :) Itse jouduin rajaamaan kesäkuvista alalaidat uusiksi, koska alushousuni näkyivät poikkeuksetta kaikissa, missä minäkin. :oops:
ninnithequeen

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Tuota nuin, olen huomannut että poorukka eroaa IRL TOSI PALJON siitä mitä netissä kirjoittelee, tai ainakaan ei tuo niitä niin helposti esille.
Tätä on kompattava ihan kybällä.
Kukaan tapaamistani ei ole ollut ollenkaan sellainen kuin olen kuvitellut IRL.
Ja uskotteko, Kityläisetkin ovat ihan tavallisia ihmisiä? (tämä tuli minullekin Suurena Yllätyksenä)
1108

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Kukaan tapaamistani ei ole ollut ollenkaan sellainen kuin olen kuvitellut IRL.
Ja uskotteko, Kityläisetkin ovat ihan tavallisia ihmisiä? (tämä tuli minullekin Suurena Yllätyksenä)
Siis jumalauta, itse ainakin tulen puukko taskussa ja 9 mm viritettynä pikkujouluihin. Prkle, vähänkään kuulen vikinää niin napsahtaa reikäpääluoti perseeseen ja puukolla vielä akillesjänteet poikki.

Kyllä asia on näin !

Siis jos nettiin on jotain kirjoittanut niin se saatana soikoon absoluuttinen totuus. SITÄ EI KÄY KIELTÄMINEN!
ninnithequeen

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kukaan tapaamistani ei ole ollut ollenkaan sellainen kuin olen kuvitellut IRL.
Ja uskotteko, Kityläisetkin ovat ihan tavallisia ihmisiä? (tämä tuli minullekin Suurena Yllätyksenä)
Siis jumalauta, itse ainakin tulen puukko taskussa ja 9 mm viritettynä pikkujouluihin. Prkle, vähänkään kuulen vikinää niin napsahtaa reikäpääluoti perseeseen ja puukolla vielä akillesjänteet poikki.
Tietsä, mä kostuin jo :P
1108

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Virtsan karkailuun on olemassa hoitokeinot, jos ei muuta niin auttavia tuotteita.
Uuden TENA-Kaupan ovet ovat avoinna sinulle, joka haluat ostaa laadukkaita virtsankarkailuun tarkoitettuja tuotteita. Jos et esimerkiksi saa kunnan hoitotarvikejakelun kautta riittävästi tarvitsemiasi tuotteita, voit hankkia ne TENA-Kaupasta.

TENA-tuotteet on suunniteltu erityisesti virtsankarkailuun. Koska ihmiset ovat eri kokoisia, ja heidän virtsankarkailuasteensa vaihtelee, on myös TENAlla lukuisia eri kokoisia ja imukykyisiä tuotteita. TENA-Kaupasta voit ostaa myös NECESSE-ihonhoitotuotteita sekä TENASET-sarjan pesuvoiteita ja erilaisia pyyhkeitä.

Asiointi TENA-Kaupassa on helppoa. Tutustu rauhassa TENA-Kaupan sivuilta löytyviin tuotteisiin, valitse oikeat tuotteet ja siirry kassalle.

Kaikista tuotteista on annettu lyhyt kuvaus sekä myyntiyksikön verollinen hinta (alv. 22%). Tilauksesi toimitetaan sinulle viikon sisällä suoraan kotiisi.
TENA-Kauppa
ninnithequeen

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sä olet kyllä niin ennalta-arvattava ettei kukaan.
Starflare

Re: Kiinnostaako sinua vittuakaan, mitä ylläpito tykkää?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Dumari kirjoitti: Tuota nuin, olen huomannut että poorukka eroaa IRL TOSI PALJON siitä mitä netissä kirjoittelee, tai ainakaan ei tuo niitä niin helposti esille.
Elikä MINÄen ole nähnyt yhtään yhteenottoa IRL. Enkä muistaakseni muutakaan käytöshäiriötä. Tästä voi vetää johtopäätöksen että joko

a)Olen erittäin turvallista suraa.
b)Kityläiset ei tappele,riehu vaan tanssivat nätisti pöydillä.
c)Tai en ole käynyt oikeissa hipoissa.

Itse preferoin a:ta ja b:tä. (pääsinpäs kehumaan itseäni ja käyttämään SIVISTYSSANAA... toimitus pahoittelee)

edit: ja ketään ei muistaakseni ole pois potkittu seurasta! ketään ei ole dissattukaan, mutta en ole kaikki tietävä. tämä siis MINUN mutua.
Tuskin kukaan on ajatellutkaan etteikö porukka olisi erilaista siellä elävässä elämässä :wink: . Mutta ihan kelpo mainos kuitenkin, eihän sitä aina voi tietää mihin silmukkaan se pää tulikaan tungettua :) .
Vastaa Viestiin