Kekseliäs keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Lucy

Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ei kovin kekseliästä myönnetään, mutta en ole vielä herännyt kunnolla. Kiireinen päivä seminaarissa tiedossa. Eka TPK.
aimohaiku

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

No huomenta!

Olen jumittunut Kitinän, kahvin ja Radio Helsingin "Bermudan kolmioon". Mutta kai sitä pitäisi lähteä kohti TPK:aa, jossa odottaa kasa tekemättömiä töitä. Toivottavasti saadaan pian rekrytoitua lisää jengiä.
Duck

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huamenta. Meitsillä taas on luvassa ensin auton vieminen korjaamolle (nyt ne renkaat vaihdetaan!), siten syöksyminen bussilla Helsinkiin lääkärille, ja sit takas ja duuniin. Meni hieman mutkikkaaksi, koska lääkäri päätti yhtäkkiä siirtää aiemmin ensi viikolle sovitun ajan huomiseksi, about päällekkäin sen sovitun renkaanvaihdon kanssa. Muteitoimittään. Tuun sit vaan myöhemmin töihin.
Mulli75

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta

2TPK

Vaihteeksi aamukierros ulkokautta kävellen.

Eilen koulussa tentin lopussa eräs naisopiskelija sai raivokohtauksen (ei ollut eka kerta) ja sylki melkein tulta kirosanojen saattelemana kun ei osannut vaihtaa oletustulostinta koneelle. Tajuaisipa se ottaa opintovapaata tjsp, järjestellä asiansa ja tuulettaa korvien väliään jollain muulla tavalla kuin raivonpuuskilla.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tasan ei mene muumit kanootissa.
milli

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Kolmas tpk!

Puuroa napaan ja laskuja tekemään.
Stinky

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huamenta. Olinpas reipas aamulla kun kävelin töihin. Matka ei ole kuin 3 kilsaa mutta kun reippahasti askelsin niin melkein hiki tuli.
Näin on jatkossakin hyvä alottaa päivä - kunhan taivaalta ei sada kissoja ja koiria.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tänään ei ole itkupotkuraivari kaukana. Vituttaa vaan kaikki mahdollinen eikä kaikkein vähiten yksi ihminen, jonka kanssa on pakko olla tekemisissä. Frouvalla on puutteellinen kyky muodostaa lauseita, sekä kirjallisesti että suullisesti ja punainen lanka on jatkuvasti pahasti hukassa. Yritä siinä sitten hoitaa asioita ihmisen kanssa, jonka jutuissa ei ole päätä eikä häntää.

Ma tahdon mennä jo kotiin.
bedlam

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Flunssa ei ole tarpeeksi paha, että viittis jäädä töistä pois. Mutta tarpeeksi paha, että vituttaa ihan vitusti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lokapojat ilmoittautuu!
Töihin, taas myöhässä..
Eilinen ilmainen panimoravintolaesittelykierros täyttä fuulaa..
Mutta sitten Teirenpelissä lista läpi ja loput brouwerissa..
Kotiin metrolla ja nukuksimaan, suomalaisilla panehtimoilla ei ole yritystä, muuta kuin tuloksen tekemiseen,
"mild north beers!" :laatta: :jee: 8)
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Whoa! Tänne pystyykin kirjoittelemaan \o/
Koulutuksessa ollaan ja kohta safkikselle 8)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Valmistaudun tulevaisuuden uhkiin: tänään hakemaan influenssarokotus, ja viikon kuluttua kolmas eli viimeinen piikitys (2. tehosterokotus) hepatiitti A/B:tä vastaan. Minuahan ei helpolla nujerreta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Mulli75

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

milli kirjoitti:laskuja tekemään.
Täällä on tehty ja nyt niitä laskuja yritetään korjata kunhan aineiston perkeleen saisi kaivettua Sapista.
ninnithequeen

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miälenkiintosta istua liikkuvassa rekassa ja olla netissä. Terveisiä Kuopiosta, Mikkeli ja Tampere kutsuupi.
Duck

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Palattu rääkäliltä bussilla, auto edelleen korjaamollapa molla. Nyt kai pitäis vääntäytyä sorvin ääreen tästä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:Palattu rääkäliltä bussilla, auto edelleen korjaamollapa molla. Nyt kai pitäis vääntäytyä sorvin ääreen tästä.
No mikäs Hondalle ny tuli?

Jäin nyt jälkikäteen miettimään millaiset vapaaehtoiset autovakuutukset mulla oikein onkaan kun vakuutukset maksavat yli 800€ vuodessa, vaikka on 40% ja 70% bonarit takana. Eikö 800€ ole aika paljon? Paskat mun autolle mitään tapahtuu, ajan suht vähän enkä kaahaile. Enintään siitä varastetaan antenni, kuten Volkkarille kävi kahdesti muistaakseni viime vuonna.

En selvästikään ollut täysin hereillä autonmyyntitilaisuudessa kun paperissa lukee kohdassa "vakuutuksen tyyppi" = "laajin". Kattanee ihan kaiken, myös alieneiden abduktiot sun muut.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ahistaa. Taidan lähteä iltaspinningiin, ei näköjään riittäny että aamulla olin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:
Duck kirjoitti:Palattu rääkäliltä bussilla, auto edelleen korjaamollapa molla. Nyt kai pitäis vääntäytyä sorvin ääreen tästä.
No mikäs Hondalle ny tuli?

Jäin nyt jälkikäteen miettimään millaiset vapaaehtoiset autovakuutukset mulla oikein onkaan kun vakuutukset maksavat yli 800€ vuodessa, vaikka on 40% ja 70% bonarit takana. Eikö 800€ ole aika paljon? Paskat mun autolle mitään tapahtuu, ajan suht vähän enkä kaahaile. Enintään siitä varastetaan antenni, kuten Volkkarille kävi kahdesti muistaakseni viime vuonna.

En selvästikään ollut täysin hereillä autonmyyntitilaisuudessa kun paperissa lukee kohdassa "vakuutuksen tyyppi" = "laajin". Kattanee ihan kaiken, myös alieneiden abduktiot sun muut.
Se on aina kasko jos et ostanut autoa heti kokonaan aivan kokonaan itsellesi eli jos jollain limaisella rahoitusyhtiöllä näpit välissä perseesi ja auton penkin? Autoani päin peruutettiin siitä kertyy aika sievoinen peltiheikin lasku? Ja silleen.. vaikka kuinka rauhallisesti itse ajaisit niin joku törttöilee puolestasi!! Muista se!
Pyyhin Netikettiin..
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Se ainoa päivä millon en joudu tällä viikolla raahaamaan kymmeniä kiloja painavia märkiä loimia kuivumaan..ja silloin EI sada! Täytynee varailla nuo työkerrat vain sateettomille päiville niin säästyy paljolta..Tai joo, kasvaahan siinä haba..Jotta mikä ettei. :roll:

Pari päivää vielä, sitten hetkeksi pk-seudulle rauhoittumaan (lue:juhlimaan!). Jotain pientä lisäkettä pikkujoulupukeutumiseen tulee hankkia, ilman kenkiä ei kai vesisateessa kannata juosta?
Lucy

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Järjestin itselleni oletettavasti tänään potkut. Löysin sellaista materiaalia ja tietoa joka ei todellakaan ollut minun silmilleni. Lähetin materiaalin johtoportaalle ja ohessa screenprintin näytöstäni. Annoin heille tunnin aikaa joko julkaista tieto tai kommentoida asiaa. En ole koskaan nähnyt, että pingviinit juoksevat yhtä kovaa. Tunti meni ilman kommenttia, joten lähetin löytöni kaikille ja tarkoitan tosiaan ihan kaikille. Välittömästi alkoi uskomaton kohina ja kuhina. Lumipallo alkoi vyöryä ja tietoa alkoi tippua uskomattomaan tahtiin ja ihmiset vaativat vastauksia. Lopulta johtoportaan oli pakko kommentoida asiaa ja he lähettivät virallisen selvityksen liitteenä lähettämäni screenprintin (jossa oli muuten kitinäkin auki, sorry!). Osuin kultasuoneen. Erittäin suurella todennäköisyydellä tämä tulee maksamaan minulle työpaikkani ja joudun huomenna kuulusteluun siitä miten pääsin käsiksi salaiseen materiaaliin, mutta ei haittaa. Oli sen arvoista. Olikin hiukan liian tyyntä, nyt se myrsky sitten tulikin.
Alisuorittava G

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Ai kauhee, mikä ketju siel näky taustal? Ootsä FBI:ssa?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Lucy kirjoitti:Järjestin itselleni oletettavasti tänään potkut. Löysin sellaista materiaalia ja tietoa joka ei todellakaan ollut minun silmilleni. Lähetin materiaalin johtoportaalle ja ohessa screenprintin näytöstäni. Annoin heille tunnin aikaa joko julkaista tieto tai kommentoida asiaa.
....
Oli sen arvoista. Olikin hiukan liian tyyntä, nyt se myrsky sitten tulikin.
Oliko tämä nyt se Veli-lehden myynti A-lehdille?
Lucy

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^^ Uutisketju vain ja en ole.
^ Ei.
Alisuorittava G

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

http://kitina.net/pictures/6827.jpg

!!! Ihan siveitä kirjotin!!! Haista!
Tix

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

Alisuorittava G kirjoitti:!!! Ihan siveitä kirjotin!!! Haista!
Painoin vahingos väärää, PetriFB piti xD
Vastaa Viestiin