Tuskaisa Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihdoinkin kotona. Ei meil ku pamahtanu rekasta rengas ja muuta kivaa. Suihkun kautta omaan sänkyyn kiitos.

Numballe ja erityisesti Sairalle superkiitos tänpäiväsestä jeesistä, pelastit meidät todella ja oli kiva nähä pitkästä aikaa :h:
bliss

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Aika tuskaista herätä tähän pimeyteen.

Taidan mennä kuntosalille samalla reissulla kun vien ipanan päiväkotiin. Jos vaikka heräis.
Duck

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huamenta. Mulla tuskaa vois just tällä hetkellä olla se että kiireinen kausi lähestyy. Eli vaikka miten ahkeroisi itsensä puhki niin päälle vaaditaan vaan lisää. No, kohta on joulu, ja sit pääsee hengähtämään.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Herrajjumala, kohta on joulu! En varmaan osta yhtäkään lahjaa. Muutenkin stressaan ja inhoon koko hässäkkää, saati nyt. Vähempää ei vois varmaan kiinnostaa/ehtiä. HYI. Ahdistaa. Stressaa ja v*tuttaa jo se, että pitää tänään kääriä mieheni synttärilahja pakettiin.. aaargh.
Duck

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Mun jouluni on onneksi kohtuu rento. Iskä vaimoineen lähtee systerin luo sinne kaukomaille ( = vierailtavat osapuolet hoitelevat toinen toisensa) joten mun ei tarvi käydä kuin mutsin luona, eikä mutsi ikinä halua mitään lahjoja. Ja tietty ne tutut tapaninpäivänä.
Stinky

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mitenkä niin jo torstai? Miten nää päivät menee näin nopeesti eteenpäin? Kohta on jo joulu eikä yhtään joululahjaa ostettuna. Voihan pylly.
Mä muutenkaan ikinä keksi kenellekkään mitään hyvää lahjaa. Krääsää ja tarpeetonta kakkaa en halua ostaa. Mietintämyssy vaan päähän ja kohta nousee savu korvista..
daddykillkill

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Tänään on vähän tämmöinen torstai:

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä lähden pojan kans 9.12. kiinaan! Mies on töissä kiinni, helvetin jouluseesonki.
7,5h lentokoneessa vajaa 6kk pojan ja 4,5v tytön (siskontyttö) kanssa, wish me luck!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

daddykillkill kirjoitti:Tänään on vähän tämmöinen torstai:
Kunpas saisi tuoreena tuommoisen
Kuva

ja siihen seuraksi vielä tätä:

Kuva

Niin johan kelpaisi kuluttaa harmaata ja apeaa marraskuun torstaita.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dumis

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päivää! Nyt on kupura vittu. Tänään pääs jo tekemään noita yhteenvetoja jotka menee suoraan laskutettavaksi, toivoin kuukausi sitten että mun ura etenisi työnjohdolliseen suuntaan, mutta tänne hallinnolliselle puolellehan sitä joutui :?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hämärämiehen keksi näyttää ihan tissiltä!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Hämärämiehen keksi näyttää ihan tissiltä!
Hihitin just samaa :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Hämärämiehen keksi näyttää ihan tissiltä!
Hihitin just samaa :D
Komee ketunnenä. Gat tykkäis tuosta.
Dumis

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Äärgh, pitäs lähetellä tekstareita, mutQ ne on vähän silleen semmoisia herkkäluontoisia vonkausviestejä, enkä tosiaankaan jaksais yhtään mitään runoilla. Ehkä töksäytän ne perille kun ei nyt nappaa...

Niin ja sit tahon keikalle, punttikselle sekä hyvää ruokaa, noista tosin tuskin saan ensimmäistäkään ja muutenkin on nyt saamis-asiat aika huonolla tolalla :?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:Huamenta. Mulla tuskaa vois just tällä hetkellä olla se että kiireinen kausi lähestyy. Eli vaikka miten ahkeroisi itsensä puhki niin päälle vaaditaan vaan lisää. No, kohta on joulu, ja sit pääsee hengähtämään.
Onko SE(tm) tulossa nyt joulumarkkinoille, vai?

Huomenta. Koulutuksessa. Olen ollut aktiivinen, kitinöinnin ohessa tehnyt tiukkoja kysymyksiä valmentajaparalle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:Onko SE(tm) tulossa nyt joulumarkkinoille, vai?
Se tulee sitku Se on valmis. Kiireeni liittyvät myös muihin asioihin.
1108

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

:]

Tämän sirkuksen, jota putkistosaneeraukseksi kutsutaan, asukkaat olivat kehuneet meitsin infotilaisuudessa isoon ääneen valvojalle, suunnittelijalle ja toimitusjohtajalle. Olen kuulemma ystävällinen ja vastaan suoraan kiertelemättä minulle esitettyihin kysymyksiin sekä saan työt sujumaan ja edistymään erinomaisella tavalla.

Kiva kun joku huomasi, hartiavoimin tässä saa louhiakin.
Dumis

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

1108 kirjoitti::]
Kiva kun joku huomasi, hartiavoimin tässä saa louhiakin.
Kiva kiva, meikä on tässä jo kohta viikon hakenut oppia uusiin työtehtäviin Vuosaarta varten, olen varma että mun olemassaolo tullaan huomaamaan ja se huomio ei ole samaa laatua kuin sulla.
ninnithequeen

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihme mielitekoja taas, mun oli pakko keittää itelleni Neljän Viljan-puuroa. Ja valtavan voinokareen kera. Puuro on aliarvostettua kyl.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on flunssa. Vittu mikä ajoitus taas... tänään piti nähdä vanhaa ystävää ekaa kertaa kuukausiin ja lauantaina mennään häihin. Lähen kohta hakemaan jonkun ihan hullun mömmökuurin lekurilta. Tää pöpö tapetaan ennen lauantaita.
daddykillkill

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Haemaeraemies kirjoitti:Kunpas saisi tuoreena tuommoisen... ja siihen seuraksi vielä tätä:
Noni. Jälkimmäisessä kuvassa oli niin paljon sokeria, että pelkästään kuvaa katsomalla lihoin kilon. Kiitti vaan!

Koko alkuviikko on taas ollut ihan vitullinen kiire. Kolme projektia tyssähtikin sitten tänään kun yhteistyökumppanin omat hommat kusee. Eli nyt sitten istutaan ja ihmetellään...
Viimeksi muokannut daddykillkill, 13.11.2008 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Yhen työtoverin nimi on Rauno Ahonen, arvatkee vaan mitä puskee mieleen aina kun pitää hänen nimi laittaa johonkin raporttiin, oikeesti odotan vaan milloin se on siellä :roll:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tää päivä uhkaa mennä SPR:lle, jos mä en saa karkkiahteriani lenkille. Muijan hain päivällä sairaalasta, nys se vaan nukkuu. Voisin hakea kuitenkin ihoterapiasta voimia sukellukselleni pimeään.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Vaola kirjoitti:Mullakin on flunssa, mikä tekee muuttopakkauksesta sitäkin ihanampaa... Tukkoisena ja kipeänä tuntuu työmääräkin vähintään kaksinkertaiselta. :tiistai:
Hei muru, mihin te muutatte? Haluatko tulla munkin luo pakkaamaan tai riehumaan asuntotoimistolle jotta saisin sen uuden kämpän? :D

Eli muuttoa pukkaa täälläkin, joskin määränpää vielä epäselvä, oletettavasti kuitenkin vielä seuraavat puoli vuotta täällä Hyvingen alueella. Sit keski- tai itä-Suomeen singahtaminen ei kuulostaisi ollenkaan pahalta. :muu:

Vielä hetkeksi vesisateeseen, eihän siellä olekaan tänään tullut vietettyä kuin kahdeksan tuntia..Piskien vuoksi on ryhdistäydyttävä, pääsee nukkumaan sen jälkeen.. :krooh:
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

- Keilaus meni ihan ok.
- Kirjoittelen sohvasta.
- Työpaikat vähentyneet mol.fi:iistä noin 68%
- Leffan pariin takaisin.
Vastaa Viestiin