Tuskaisa Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:mun oli pakko keittää itelleni Neljän Viljan-puuroa. Ja valtavan voinokareen kera. Puuro on aliarvostettua kyl.
Niin on. Oma lempparini on kyllä ihan perus-kaurapuuro, voisilmällä ja lasillisella kylmää maitoa. Joskus joutuu illallakin keittelemään kun tekee mieli. Kuka muka sanoi että puuroa voi syödä vain aamulla?!

Tulis jo joulu!
Hei kaikki ja erikseen Jyväs Hyvä Tyttömussukka.

Minun lemppari on raparperi-riisipuuro. Tai riisipuuro luumusekametelisopalla. Ja mannapuuro myös kirpeän mehukiisselin kanssa.

Lasillinen kylmää maitoa kuulostaa aina hyvältä. Vaikka tykkään sinisestä maidosta niin juon aina rasvatonta.

Puuroa voi syödä aina. Sitten, tykkäättekö ruispuurosta ihan perusruisjauhoista.Mä tykkään! Siihen ei saa eikä tarvitse ikinä lisätä sokeriakaan!

Joulu on tervetullut! Parasta se olisi joulutytön kanssa ja mä kun en ole mikään rämäpää niin tykkään rauhan ja musiikin täyttämästä joulusta...

Terveisin

Stadinarska
jouluarskalainen oliivilla
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Duck

Re: Tuskaisa Torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Meni vähän eri lail tää päivä. En saanut töissä aikaan mitään (muttei ollut kiirekään) joten otin varaslähdön kotiin ja vedin angstitirsat. Sit vääntään musaa. Kyl se edisty. Mut nyt on jo aika mennä tutimahan. Öitä!
Vastaa Viestiin