Pentagon Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Näppistelen ukuleleä ja sakki nauraa tv:eelle.
Dumis

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

slam kirjoitti:Näppistelen ukuleleä ja sakki nauraa tv:eelle.
Mita? Ei sulla olla elama ilman nettia?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:
slam kirjoitti:Näppistelen ukuleleä ja sakki nauraa tv:eelle.
Mita? Ei sulla olla elama ilman nettia?
Släm on kaikkivoipa sitaran sivelijähemmo?
Ja jättipotti late night!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

swirl kirjoitti:
Gat kirjoitti:Saamasi pitää.
Kuulostaa vähän turhan pelottavalta, vaikka pari tuntia on tullut jo rommitotia nautittua. Saa nähdä jos huomenaamuna on turvauduttava radikaaleihin ratkaisuihin, joihin mielestäni tämä kuuluu!.
Jokasen klyyvari on erilainen ja mun omituinen. Voi olla, että sulle ei toimisi tai sitten juu. Mutta siis mulle tuo on toiminut. Ei paranna, mutta teho ja kesto paljon parempi kuin apteekin nuhatipoilla. Suolaa siis pitää sekoittaa veteen tosi paljon, ja vetää syvälle nenäonteloon, ei vain sieraimiin. Ja sitten niistää. Ja joo, ainakin mulla se sattuu. Jos ei satu, suolaa ei ole tarpeeksi. Yleisterveellisyydestä en tiedä, mutta ei siihen kuole.

Teho perustunee siihen, että suola tukkii limasolujen tiehyet. Tämä muuten ei ole mummoniksi, vaan 70-luvun Valituista Paloista :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Stinky

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jumalauta - taitaa joku flunssapöpö iskeä tännekkin. Eilen nukahdin sohvalle kun sisko perheineen oli täällä saunomassa. Tänään otin tirsat heti kun pääsin kotiin ja nyt jo tuntuu että vois mennä yöunille. Nenä on vähän tukossa, yskittää hieman ja kylmät ja kuumat aallot on vallanneet mun kropan. Tai sitten musta on tullut vanha enkä vaan jaksa. Tää ilta on kai hyvä viettää himassa leväten ja huomenna sitten viihteelle.

Edit. Tohon Gatin viestiin ja neuvoon viitaten...Auttaahan toi mutta mulla ainakin tulee oksu kyllä aika nopeesti kun se suolavesi karahtaa kurkkuun asti. Vaikka kuin varovaisesti yrittää imasta sitä nenästä sisään niin, että ei valuis kurkkuun - menee sitä nieluun kuitenkin *puistatus*
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Toivottavasti ei iske sama tauti. Aika sneaky muuten - keskiviikkona oli hyvä olo vaikka en ollut nukkununt edellisenä yönä montaakaan tuntia ja kävin salilla ja kun tultiin kotiin, alkoi kurkkua kirvelemään ja pieni päänsärky vaivaamaan. Nukkumaanmenoaikaan olin jo aika kipee ja aamulla tosi surkeessa kunnossa. Tänäaamuna olin aivan kamalassa kunnossa, ääni ihan poissa eikä se oo kunnolla palautunut vieläkään. Toivon kuitenkin optimistisena ihmisenä, että tää on kaikinpuolin nopealiikkeinen virus ja on poissa huomiseen mennessä :roll:
Stinky

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

swirl kirjoitti:^Toivottavasti ei iske sama tauti. Toivon kuitenkin optimistisena ihmisenä, että tää on kaikinpuolin nopealiikkeinen virus ja on poissa huomiseen mennessä :roll:
Mä toivon kanssa..
Ja sulle toivon tosi pikaista paranemista huomiseksi kun teillä on ne bibikset ja kaikkee! Ja muru, mä tien et sä näytät hyvältä vaikka nenäs oisikin punanen, silmät sikkarassa ja nenäliina jatkuvasti hihassa :h:

Ps. Rommitoti näyttää toimivan täällä. Ainakin tuntuu ihan v*tun hyvältä ja varmaan jos kattosin peiliin, näyttäisin vielä paremmalta miltä tuntuu :]
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Kiitos pupu. Mun piti jo siirtyä Jäger-totiin, kun rommi loppui. Voin kato juopotella yksinäni ihan rohkeasti, kun uskottelen itselleni, että tää on ihan terveydenhoidollista, juu nou. Eikä se kyllä maistu mitenkään kummalliselta, kun ei oo maku- eikä hajuaistia :]

Ai nii, meen ensi viikolla Tallinnaan duunireissulle pariksi päiväksi ja mulla on sovittuna tärskyt sen yhden ihmisen kanssa!
Stinky

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ei toi maku ja hajuaisti täälläkään toimi mutta päässä on mukava pöhinä :)
Kauheeta, lupasin aamulla lähtee kaverille makutuomariksi jumboon heti aamu ysiltä. Tätä menoa mulla on aikamoinen kanuuna aamulla. Onneks voin sit ottaa päivällä unet ennen viihteelle menoa.. Eikä mun onneks tartte välittää tost ulkonäöstä kun on vain tuttua porukkaa ympärillä eikä mitään isoja juhlia.

Kappas, no hemmetti. Kerrohan sille yhelle terkut, vaikka mä taidan nähdä sen jopa aikasemmin, joko huomenna tahi sunnuntaina :]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin tänään(eilen) broidin kanssa vanhassa kotikaupunnissani, Espoossa. Haisi edelleen pahalle mutta auton myivät. Saatiin vielä painikkeeksi bensat kotiin...eli lähimmälle huoltsikalle. Kiitos, Espoo...ainiin eihän vammaisia saa haukkua.
Alisuorittava G

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Tulin flirttipuistoon. En oo viel tullu. Poikkeuksellinen ilta.
bliss

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tulin just kotiin.
Ai juu, mutta nyt on jo lauantai.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^^Mä näin sut.
Dumis

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:Tulin just kotiin.
Ai juu, mutta nyt on jo lauantai.
Puistoon moikkaa! Sut on nähty.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kakku on koristeltu ja keittiö siivottu miehen ruoanlaiton jäljiltä... :krooh: Huomenna vielä sohlausta...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Huomenna vielä sohlausta...
Sano sille sankarille että tää tulee onnitteleen heti kun tää kerkeää.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sanon! Nyt se intoilee poikaystävästään, joka on myös tulossa tänne. "Me leikitään sit näillä ja näillä ja se saa olla tää ja mä olisin sitte tää."
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pentagon Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti: sättikännit
Eikä ees näy lortossa, lortto!!
Näkyypäs senkin lortto!
No hupsista. Tenpaisin pienet seitinohuet niin sit varmaan unohin tai en nähny tai jotain. Ai pahus, missattiin takuulla todella henkevät keskustelut.

Edit/lisäys: Huhujen mukaan olen lähtenyt "siivoamaan autotallia". =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin