Kiva Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Faghag

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

bedlam kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti:Miks tän palstan keski-ikäiset on niitä jotka kaikkein yksityiskohtasimmin kertoo saanneistaan? :lol:
Koska heidän parinsa eivät eivät ole tietoisia mitä toinen palstoille kirjoittelee.
Höpö höpö, nussu lukee mun kirjoituksiani Kityssä. Who cares... ilmoitan mä mun työkamuillekkin aamulla, että olipas taas hyvää seksiä. Onhan se hyvä seksi yhtä suuri ilonaihe kuin kaunis sää, ystävällinen sana tai iloinen hymy. No, ehkä en osaa kärsiä ja valittaa kuten muut ev.lutit, musta elämä on vaan tosi jees juttu, satoi tai paistoi.
bedlam

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Faghag kirjoitti: Höpö höpö
Se olikin heitetty asenteella :wink:. Säkinkö lasket itsesi keski-ikäiseksi?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja martza »

Faghag kirjoitti: Onhan se hyvä seksi yhtä suuri ilonaihe kuin kaunis sää, ystävällinen sana tai iloinen hymy. No, ehkä en osaa kärsiä ja valittaa kuten muut ev.lutit, musta elämä on vaan tosi jees juttu, satoi tai paistoi
Yhdyn täysin edelliseen kirjoittajaan.

Minä tunnustan, että kuulun kultaisen keski-iän ikäryhmään.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
millivanilli

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

kolmas päivä putkeen pääkipeä, liikaa stressiä... TJ 6 kyllä tämä sitten alkaa kääntyä iloksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Missäs nyt vika voinen hädintuskin lukea itseni kyseiseen ryhmään..
Eipä oo hirveesti kirjoiteltavaa..
mutta..
safi kirjoitti: Ihmeen paljon oli kuitenkin muutakin jengiä liikenteessä.
*menee hetkeksi vielä peiton alle*
Suomalaisten alkoholin kulutus on kasvanut ja kasvanut..miksiköhän..

Tuli eilenkin illalla otettua about 5 tuoppia ja pelattua rahapelejä, siinä asiassa olen yleensä saamapuolella.. aina saan ässän vaikken tarvitsisi..eikä tarvi paljon hihoja ravistella.. 8)
Faghag kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti:Miks tän palstan keski-ikäiset on niitä jotka kaikkein yksityiskohtasimmin kertoo saanneistaan? :lol:
Koska heidän parinsa eivät eivät ole tietoisia mitä toinen palstoille kirjoittelee.
Höpö höpö, nussu lukee mun kirjoituksiani Kityssä. Who cares... ilmoitan mä mun työkamuillekkin aamulla, että olipas taas hyvää seksiä. Onhan se hyvä seksi yhtä suuri ilonaihe kuin kaunis sää, ystävällinen sana tai iloinen hymy. No, ehkä en osaa kärsiä ja valittaa kuten muut ev.lutit, musta elämä on vaan tosi jees juttu, satoi tai paistoi.
Kai tiesit että normaalissa suomalaisessa suhteessa parhaimmassa tapauksessa 2 kertaa viikossa huonoimmassa 2 kertaa vuodessa?
Pyyhin Netikettiin..
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Seksi on ihanaa, yksi elämän suuria iloja. Jotenkin koen vain sekä itseäni että miestäni halventavaksi jos mellastan täällä rakkauden intiimit ilmentymät kaiken kansan nähtäville.

Noin selityksenä omasta puolestani miksei saamisella revittely kiehdo tai saa muiden suorittamana aikaan positiivisia tunteita. Toisaalta on olemassa myös ekshibitionismi-ilmiö, epäilen että useat yksityiskohtia mieluusti kertovat tai intiimejä kuvia esittelevät saavat siitä erityistä nautintoa. Joka heille suotakoon, nopeasti sitä oppii välttämään ellei halua tämän nautinnon osatekijänä toimia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:10:41:09 [1108] Hahaa!
10:41:14 [1108] Oma chatti
10:41:29 [1108] Loistavaa
En tästedes näytä sinulle viestejä, joiden lähettäjä on 1108
11:18:14 1108 katosi paikalta.
11:57:35 ninnithequeen liittyy keskusteluun.
11:57:43 [ninnithequeen] no vittu
11:57:48 [ninnithequeen] ANTTIIIIII
11:57:53 [ninnithequeen] tuu takasiiiiiiin


Ja huomenia nussut. Hammasta särkee ja lääkkeet jäi duuniin. Perkele.
Dumari

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

"Oletko sattumalta se joka laulaa mollyssä jossain bändissä, erehdyttävästi ainakin muistutat."

Jahans! Cityssä oli tullut pikaviesti.. oops kiinni jäin! selailen kyllä vielä cityä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Dumari kirjoitti:Cityssä oli tullut pikaviesti.. oops kiinni jäin! selailen kyllä vielä cityä.
Mut on jo potkastu ulos koko Citystä. Enpä taida jaksaa kyllä enää ineytyä sinne, maksaa vieläpä siitä.
Kid

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

*huoh*
Tuotteistamisen etätehtävästä saatu tänään aikaseks vaan otsikko. Uittu mä oon taas ylpee itestäni ko oon niin ahkera.
Mut hei, tää saa perseensä duunin jälkeen kiikutettua salille! Olis jo ilta!!!
Dumari

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Skegge unohtui aamulla ajaa, nyt sen saa sitten ikuistettua kymmeneksi vuodeksi :D

Missä niitä kuvausautomaatteja on, stadis nääs? Pasilan asemalla oli joskus, mutta missäs kekkustan vähkeitä on?
SingleMalt

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Dumari kirjoitti:Missä niitä kuvausautomaatteja on, stadis nääs?
Ainakin manskulla taitaa olla muutama. Ne on sellaisia harmaita pönttöjä siellä kadun varressa. Vetäset vaan tojotallas sataa sellasen kohdalla, niin saat hyvän passikuvan..


Vittupäivä duunissa taas. Voi amerikka ja apac, miksi olette niin helvetin typerää sakkia..
Geetzu

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Missä niitä kuvausautomaatteja on, stadis nääs?
Ainakin manskulla taitaa olla muutama. Ne on sellaisia harmaita pönttöjä siellä kadun varressa. Vetäset vaan tojotallas sataa sellasen kohdalla, niin saat hyvän passikuvan..
Hih!

Eikös steissillä ole ylhäällä ja alhaalla ainaskin?
Dumari

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti: Hih!
Eikös steissillä ole ylhäällä ja alhaalla ainaskin?
Mine eij tietä, mine otta selvä. Nyt kuvailemaan, vikan kuvan voiskin ottaa bärssistä, joku kun on sanonut että näytän ihan samalta kuin takalisto.

Piu Pau ja städiin kaahaamaan :yo:
Geetzu

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

:yo: :yo: :yo:

Toi on ihq.
Dumari

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kaahailemassa käyty. Sain pysäköintisakon, olin ehkä 15min kuvaamassa naamaani, kun tulin takaisin, niin lappuliisat kirjoittivat viimeiselle autolle jonossa lappua... VÄHÄN VITUTTI!

Itse vitun byrokratio oli nopeeta, mutta silti tuli passille hintaa 100e...
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hunis »

JAAAHUUU!!!!!

Kohta kotiin katsomaan eka NHL peliä taivaskanavilta ja heti perään UCL:ää neloselta... Ja eukkokin pääsee aikaisemmin kotiin :D

:shock: Oh Shit.... :shock:

Antaakohan se mun kattoo koko illan urheilua... hmm...

täytyy vissiin vastalahjaksi hieroo hänen niskojaan...
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hunis kirjoitti:JAAAHUUU!!!!!

Kohta kotiin katsomaan eka NHL peliä taivaskanavilta ja heti perään UCL:ää neloselta... Ja eukkokin pääsee aikaisemmin kotiin :D

:shock: Oh Shit.... :shock:

Antaakohan se mun kattoo koko illan urheilua... hmm...

täytyy vissiin vastalahjaksi hieroo hänen niskojaan...
Jätkä alkaa oppimaan!!

Tosiaan, pääsen tänään aikaisemmin, ihanaa. Pomo oli vahingossa laittanut 3h ylimääräistä tälle jaksolle, ja kun tänään on hiljainen päivä, voin lyhentää sitä tunnilla. Mikä ettei!

Huomenna nukun pitkään, matkaan vanhempien kämpille pitämään koiralle seuraa. Yöksi töihin, ja taas Haagaan ja saunomaan yksin :P Sunnuntainakin on töitä, joten tämä viikonloppu taitaa mennä ihan rauhallisesti. Kuuluisat viimoset sanat.
The great club outshines the individual, always and forever.
Enthu

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Jätkä alkaa oppimaan!!


uhh,joku sais suositella mulle jtn vastaavaa kouluttajaa :wink:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mukava ilta. Syöpöttelyä ja juopottelua hyvässä seurassa. Wieninleike ranskalaisilla, pitkästä aikaa. Elämä on ehkä sittenkin ihan kivaa.

Tai sit mun lääkitys alkaa olla kohdallaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin