Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niin, tällainen ehdotus (förslaaki) mulla olisi, että koetettaisiin olla vaikka tänään suvaitsevaisii.
Kukin itse voisi tehdä asian jollakin tavalla.

No vapaaehtoistahan tämä on. Ehkä se pureekin parhaiten!

Stadinarska
(Arskaan ei tarvitse olla suvaitsevainen erityisesti, kerta se on tavallinen mukava Arskalainen) :)
Alisuorittava G

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mä oon varsin suvaitsevainen. Sallin itselleni vielä yhden siiderin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Alisuorittava G kirjoitti:Mä oon varsin suvaitsevainen. Sallin itselleni vielä yhden siiderin.
Oi super-G-tyttö! Tietenkin otat siiderin ja vielä sen ukkosikin varaaman siiderin jemmaan!

Kuulepa, täällä "luodollani" on kaikki niin rauhallista. Voiks tää olla edes mahdollista. Kokeilin nenälläni erilaisia hajuja ja tuoksuja ja haistoin vain ihan puhdasta ilmaa. Kaikki ihan kuin olisi kohdallaan! Täällä saattaa asua paljonkin suvaitsevaisia, tosin ne asuu kaikki yhdessä? G ei varmaankaan ole lähellä vai onko?

SA
luodon tilanteen tutkija forever and ever

PS. Minun täytyy mennä nukkumaan koska muuten alan puhua viisaita ja se lienee kestämätöntä?
Alisuorittava G

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Stadinarska kirjoitti:PS. Minun täytyy mennä nukkumaan koska muuten alan puhua viisaita ja se lienee kestämätöntä?
:D

En oo nyt lähellä en, tuoksun kukkasille täällä melkein maalla kaukana merestä. Huomenna onkin yhden kämpän näyttö ja oon ihan satavarma, että menee kaupaks. Välittäjä kehtaa mussuttaa liian kovasta hinnasta mutta minä en tingi prkl koska haluan niillä rahoilla saarellesi!

Nyt on mentävä kyllä nukkumaan, että pääsee aamulla lenkille. Kauniita unia!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja aasi »

Helvettiäkö mää nyt oon hereillä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumis

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta, kohta röihin!
Duck

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huaaameniii. No, eipähän tullut aikanaan rabulaa, tai myöhään valvomisen aiheuttaman unenpuutteen suomaa zombi-oloa. Jos eilisestä ennenaikaisesta häntä koipien välissä kotiin luikkimisesta pitää löytää jotain positiivista. Olihan siellä kuitenkin kivaa sen verran kun sitä kesti, kiitos kaikille heille seurasta.
ninnithequeen

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii. Odottelen että ukkokulta käy hakemassa tavaroitaan ni päästään kotio...Kaverin luona ollaan kyläilemässä, äijät nukkuu vielä.

Pikkasen kankkusta pukkaa.
elco

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja elco »

aasi kirjoitti:Helvettiäkö mää nyt oon hereillä.
Olet ilmiselvä psykopaatti.
1108

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hehei! Mä olen hengissä.

Pikkujoulut sujui juuri niinkuin pitikin, oli strippari, nyrkkitappelu, hyvää ruokaa, jaloviinaa, nyrkkitappelu, kossua ja painiottelu. On hienoa olla rakennusalalla.

Tosin en koskenut strippariin, en tapellut, en juonut väkeviä, mutta söin hyvin ja saunoin.

Musta on tullut vanha.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja huima »

1108 kirjoitti: Tosin en koskenut strippariin, en tapellut, en juonut väkeviä,
Tarkentavat kysymykset:

- koskiko strippari sinuun?
- löivätkö muut sinua?
- juottivatko muut sinulle väkeviä?

McJannesta on oppinut että rakennusalalla olevat ovat kieroja kuin korkkiruuvi, joten on vaikea sanoa kerroitko totuuden, puolitotuuden, neljäsosatotuuden vai McJannemaisesti ylimalkaisen lausahduksen joka saattoi sisältää vahingossa myös totuuden siemeniä.
bliss

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja bliss »

huima kirjoitti: McJannesta on oppinut että rakennusalalla olevat ovat kieroja kuin korkkiruuvi
Vaikuttaako savolaisuus kuinka?
1108

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

huima kirjoitti: - koskiko strippari sinuun?
Yritti mutta kieltäydyin selänpesusta, tuntui jotenkin vastenmieliseltä vaikka kaunis nainen olikin. Ajatus "maksullisesta" naisesta pesemässä selkääni ei ole to do listallani kovinkaan korkealla.
- löivätkö muut sinua?
Yrittivät, väistin.
Erotin kaksi timpuria toisistaan ettei kävisi isompia vaurioita, toinen pukareista tekstasi aamusta että maanantaina hammaslääkäriin aika varattuna, on kuulemma yksi hammas irti.
- juottivatko muut sinulle väkeviä?
No otin mie huikan jaloviinaa saunassa, mutta vain pienen huikan.
McJannesta on oppinut että rakennusalalla olevat ovat kieroja kuin korkkiruuvi, joten on vaikea sanoa kerroitko totuuden, puolitotuuden, neljäsosatotuuden vai McJannemaisesti ylimalkaisen lausahduksen joka saattoi sisältää vahingossa myös totuuden siemeniä.
Harmi että koet asian noin. Itse omaan kannan että rakennusalalla työskentelee ihmisiä jotka ovat kokolailla ketukseen suoria ihmisiä. Ainakin itse olen ja firman jätkät. Kas kun me värkätään saneerauksia ja siinä ei paljoa kieroilla pysty, tai jos haluaa että menee reisille niin sopii yrittää.

Mutta ei kannata.
Dumis

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

1108 kirjoitti:Pikkujoulut sujui juuri niinkuin pitikin, oli strippari, nyrkkitappelu, hyvää ruokaa, jaloviinaa, nyrkkitappelu, kossua ja painiottelu. On hienoa olla rakennusalalla.
Siihen on syy minkä takia Ahtaajille ei järjestetä sauniltoja tai pikkujouluja. Syyspäiville Kotkasta saapui bussillinen täysin naamat olevia keski-ikäisiä miehiä jotka eivät päässeet bussista omin avuin ulos... jotkut wanhat tavat ovat sitkeässä käytössä :?
nastamuumio

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Duck kirjoitti:Jos eilisestä ennenaikaisesta häntä koipien välissä kotiin luikkimisesta pitää löytää jotain positiivista.
Mä lähin jo ennen sua, mutta en pidä sitä häntä koipien välissä luikkimisena. Mä vaan tiedän, mikä mulle sopii parhaiten.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja aasi »

elco kirjoitti:
aasi kirjoitti:Helvettiäkö mää nyt oon hereillä.
Olet ilmiselvä psykopaatti.
Yritän, mutta kunnon psykopaatti nukkuisi sikeästi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sielt olis ny kämpiltä viety kaikki mahollinen. Paitti huonekalut. Laskin että 25 puhelua ukkokulta soitti tunnin aikana. Meinas saatana viedä mun hienon Lahden Sininen-taulunki. Ttu se on mein baarista ja se on MUN. Menee vati nurin kohta. Tää ihuna siis http://kitina.net/album_page.php?pic_id=5909


Huomenna kirjottaan vuokrasopimusta :cheer:
(huomaa että on ollu tamperelaisen seurassa viikonlopun)
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 16.11.2008 13:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Liityn minäkin siihen joukkoon jonka mielestä ninnin toiminta on kokolailla ulkona kategorioista:

Hyvämaku
Aikuinen ihminen
Tervejärki
Mielenterveys
Ajattelu
ninnithequeen

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Liityn minäkin siihen joukkoon jonka mielestä ninnin toiminta on kokolailla ulkona kategorioista:

Hyvämaku
Aikuinen ihminen
Tervejärki
Mielenterveys
Ajattelu
Elä rakas puhu asioista mistä et mittään tiiä. Aika sekasin tässä kyllä ollaan henkisesti. Sain sitte eilen ekaa kertaa elämässäni tyrmäystippojakin :roll:
1108

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Aika sekasin tässä kyllä ollaan henkisesti. Sain sitte eilen ekaa kertaa elämässäni tyrmäystippojakin
Kuinka sekaisin ihminen voi olla tajuamatta sitä? Kai siinä nyt jokin raja tärähtää vastaan?

Kelaa nyt itse.

Päihdeongelmainen äiti seurustelee päihdeongelmaisen miehen kanssa jonka on tuntenut 2v mutta silti päihdeongelmaiselle äidille tuli yllätyksenä se että päihdeongelmaisella miehellä on väkivaltaongelma ja hän on mustasukkainen. Ja bonuksena joku meinaa nussia kaljamainoksen, mitä yhdestä lapsesta jos kaljamainos meinataan viedä.

Vittu sä olet sekaisin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viimeksi ulko-oven ulkopuolella perjantaina, jolloin on myöskin kai viimeinen kerta kun olen syönyt jotain. Että sellainen viikonloppu.

Korjataan nyt syöminen perhepitsalla, sosiaalisen elämän puutokseen saa riittää töllö.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hups..
Yritin juoda vain porttereita Williamissa mutta läksin ytimeen..
Einossa kuollut meininki ja Teatterissa eip paljon jonoja paitsi että siellä soi tanssimusa loppuun asti, aika samasta muotista tuo neitolauma siellä paitsi tietysti venäläiset huorat, vaikkei niitäkään erottanu kun puheen perusteella..
Siinä suvaitsevaisuutta kerrakseen..
Ainiin kävelin kotiin kun ei jaksanut taksoa odottaa.. 7km, kevyt yölenkki..

Ilmeinen Seduloitten vereniskentä käynnissä, swenk präkiga petre folk suuntasi jonnekin lyxiin.. Onneksi en kuulu siihen porukkaan..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Siis nyt mä oon ihan sekaisin.. Selkeesti pitäis käydä tääl useemmin ku sossupoke menee yli hilseen.

Siis ukkokulta on tää uus vai? Vai vanhako on vielä ukkokulta? Onks siis kolmen kimppa vai mistä kullittelu?

Kuka tää hullu rekkamies on? Ninnin kihlattu? hoito? Kämppis?

Mitä hittoa.. kulleja siellä kulleja täällä, ja multa jää kaikki kullit välistä :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti:Mitä hittoa..
Kyseessä on vuosisadan rakkaustarina jossa on aineksia vaikka Alibiin.
Viimeksi muokannut masa, 16.11.2008 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mitä hittoa..
Kyseessä on vuosisadan rakkautarina jossa on aineksia vaikka Alibiin.
Repesin.

Todella viiltävä analyysi :-D
Vastaa Viestiin