Tilitystiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^ lauantaina pää ja sunnuntaina maksa.
SikaMika

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:^ lauantaina pää ja sunnuntaina maksa.
Eli ei mitään syytä valittaa, tehokasta peliaikaa on aina sunnuntaihin saakka.

Omituinen motivaatiopuuska sekä työntekoon että opiskeluun päällä, weird. Tilasin ameriikanmaalta muutaman opuksen uudella aiheella varustettua (jep, tämä on Huima se ehdottamasi) lopputyötäni varten. Saapuisivat saatanat ennen kuin tämä mielenhäiriö menee ohi.

Kämpän vuorkasopimus uusittu taas kerran. Nyt saan loisia täällä rauhassa lähes vuoden verran ilman kiusallisia selvityspyyntöjä. Saan keskittyä rauhassa...niin...johonkin. Hyvä, kai...

Viikonlopuksi joko Joensuuhun juopottelemaan tai töihin. Toivon salaa, että Yosemiten reissu menee kiville. Weird...
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti:Tilasin ameriikanmaalta muutaman opuksen uudella aiheella varustettua (jep, tämä on Huima se ehdottamasi) lopputyötäni varten. Saapuisivat saatanat ennen kuin tämä mielenhäiriö menee ohi.
Mitäköhän mä ehdotinkaan.

Anyways tule jokupäivä juttelee, kun mulla saattaisi olla digitaalisessa muodossa jotain aiheeseen sopivaa matskua - jota voisit hyödyntää.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Huomenna illalla laittan talvirenkaat autoon. Parantukoon puukotettu kämmen vielä siihen asti. Ja sen jälkeen vasta lenkkeilemään. Jäykkäkouristuspiikin saanutta käsivartta pakottaa. Ja muuten vaan panettaa. Siinä kai tärkeimmät.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 19.04.2013 21:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pasasen erikoinen oli erikoisen hyvä.
Paras päivä ikinä.
Duck

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jumpe, aika myräkkä tuolla ulkoa taas, akkunat natisee.
bliss

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tämä on ihan pakko saattaa tiedoksenne.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Uaaaah mä niiiin tarviin stressinpoistokännin. Ja vasta tiistai, voi perkele sentään.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Rouva Pupu

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bliss kirjoitti:Tämä on ihan pakko saattaa tiedoksenne.
Hitto, miksei täällä voi olla noin mielenkiintoisia keskusteluja :?:
ninnithequeen

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KÄMPPÄ VARMISTU KÄMPPÄ VARMISTU!!!!!1111
Sain kuin sainkin hommattua sen takuuvuokran. Vittu mie oon ilonen. Ja sitä kantoapua sitte loppukuusta kiitos, rekka löytyy.
elco

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Tilasin ameriikanmaalta muutaman opuksen uudella aiheella varustettua (jep, tämä on Huima se ehdottamasi) lopputyötäni varten. Saapuisivat saatanat ennen kuin tämä mielenhäiriö menee ohi.
Mitäköhän mä ehdotinkaan.
Oliko se Hank Zoo, Martin Guellenboeckl, Astrid Strauss, Mick Westend: "Distributed Self Managing Solution Delivery by High Performing Teams - Agile methods made more agile."
elco

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

ninnithequeen kirjoitti:Ja sitä kantoapua sitte loppukuusta kiitos, rekka löytyy.
Pientä flirttiä jätkät sit ninnille.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bliss kirjoitti:Tämä on ihan pakko saattaa tiedoksenne.
Eeppinen ketju. Pieksee meidän asiakeskustelut 6-0.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
elco

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti: Hitto, miksei täällä voi olla noin mielenkiintoisia keskusteluja :?:
Onhan meillä "Mitä tungin rectumiin tänään" ketju. Tai ainakin pitäisi olla.
bliss

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti: Onhan meillä "Mitä tungin rectumiin tänään" ketju. Tai ainakin pitäisi olla.
Eikä pitäisi. Toivottavasti ei ole. Eihän?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bliss kirjoitti:
elco kirjoitti: Onhan meillä "Mitä tungin rectumiin tänään" ketju. Tai ainakin pitäisi olla.
Eikä pitäisi. Toivottavasti ei ole. Eihän?
Jokaisella itseään kunnioittavalla forumilla täytyy puhua peräaukosta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
elco

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti:
elco kirjoitti: Onhan meillä "Mitä tungin rectumiin tänään" ketju. Tai ainakin pitäisi olla.
Eikä pitäisi. Toivottavasti ei ole. Eihän?
http://kitina.net/viewtopic.php?t=6369
Tix

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elco pilasi kilpailevan ketjuni. Ei sinne kukaan enää uskalla kirjoittaa. Kuka nyt haluaisi MM-tason rectumteline.
Duck

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:Eilen illalla minulla oli järkyttävä päänsärky, eikä särkylääkettä. Onneksi lähti nukkumalla, ja mikä ettei olisi lähtenyt kun syynä oli jälleen kerran kofeiininpuute johtuen aloittamastani kahvilakosta. Paska kun oppisi pysyttelemään kokonaan erossa kyseisestä myrkystä, mutkun halusin käyttää kahvipapupussini loppuun asti.
Tee niiku mä, korvaa kahvi kofeiinitableteilla. Utilitaristista.

(jouduin toteamaan että kofeiinista on minulle kuitenkin sen verran etua ja sen verran vähän haittaa että pysyn mieluummin addiktina kuin yritän pyrkiä siitä eroon)
Vastaa Viestiin