Tilitystiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Hitto, ehdit korjaamaan. Olisin muuten kysynyt että se huoltomies vai :D
Geetzu

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ hihii! :P
Duck

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Yritin nauttia työmotivaatiota nestemäisessä muodossa ( = Battery), mutta se ei näytä oikein tehoavan.

Omituinen valaistus tuolla ulkona, kun taivas on pilvistä synkkänä mutta aurinko pilkottaa matalalta ja valaisee puut.
Dumis

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:Hih... hinausauto kävi noutamassa naapurifirman pomon uudenkarhean Alfan tuosta parkkikselta.
Ei lähtenyt eilen iltapäivällä käyntiin pikkupakkasen jälkeen :P
Hihi, velihän niitä korjailee ja muistaa kehua aina :D
Saa olla kyllä kusta päässä että ostaa Alfan...

edit: ainiin ulkona tuulee, kävin kuvaamassa vähän merta <3
RL Burnside

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Koska teitä kuitenkin kiinnostaa palaset mun elämästä, niin kerron teille nyt, että menen kauppaan ostamaan eväitä.
Geetzu

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ja minä esitän puhelimessa ystävääni, joka ei saa soitettua aborttiaikaa. Sitten syön.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tilitys..
Paskattaa? Mee paskalle..
Nälkäkin on? Mee syömään..
Vituttaako? Ammu ittes! e.
Autonuke computers? They are going.. D-ban 1.0.6.
Geetzu kirjoitti:Ja minä esitän puhelimessa ystävääni, joka ei saa soitettua aborttiaikaa. Sitten syön.
Voi jumalauta perkele! Alkiot sitten talteen, onhan se alle 3kk ??
Genetic manipulation?
"Toctor produces only multi-ass-apes!"
Pyyhin Netikettiin..
RL Burnside

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Niin just. Kävin sitten kaupalla asti toteamassa, että lompakko onkin pelikassin taskussa. Mull on nälkä!! Saa tulla tarjoamaan lounasta. Nyt!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:Katos vaan. Luulin ettei olis sossupokea postattavaksi, mutta onpas. Laitoin "piruuttani" deittinettiin lyhyen ilmoituksen, ja sieltä tuli yksi vastaus
No niin, alkoihan niitä vastauksia vihdoinkin ropista! Kova yrittäminen palkitaan aina lopulta.

Terve. Vika TPK.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
1108

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Notta ristus mikä keli, tuulee niin että lähtee tukka päästä ja vihmoo vettä.
Rakkautta on lämmin koppi ja kuppi kahvia.

Mutta jatkakaa.
Duck

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:Kova yrittäminen palkitaan aina lopulta.
Joo, hihhei.

Tilitänpä nyt lounaastani. Munakasta teki mieli, mutta en ehtinyt lähteä kauppaan hakemaan aineksia, joten kiskaisin pakastimesta Finduksen "kalaa ja perunoita" -mikroaterian. Olipas blääh. Kalapalat olivat hikisen pieniä, suurin osa ateriasta oli perunaa, kastiketta ja hernettä. Tämmöisen tärkkelysmäärän kompensoimiseksi piti kiskaista pussillinen guaremia aterian päälle.

Aterian lisukkeena meni paprika ja kolme tomaattia. Ehkä sekin vähän tasoittaa.

EDIT: Piti oikeen laittaa linkki siihen ateriaan, jotta osaatte sitä välttää.
Viimeksi muokannut Duck, 18.11.2008 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

1108 kirjoitti:Notta ristus mikä keli, tuulee niin että lähtee tukka päästä ja vihmoo vettä.
Rakkautta on lämmin koppi ja kuppi kahvia.

Mutta jatkakaa.
Kai ymmärrät, että kommenttisi jälkeen on miltei mahdoton jatkaa.
nastamuumio

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Duck kirjoitti:Koetapas huviksesi löytää se.
Koetin jo. En löydä. Jos et oo just muuttanut, tiedän, missä kaupungissa asut, mutta sun ikää en tiiä, eli hain aika väljällä haarukalla ja ylimalkaisesti, koska mun periaatteeessa pitäis syventyä töihinkin, mutta tietotekniset idioottisysteemit ei toimi eikä idioottiasiakkaat edelleenkään osaa käytää ovea.
bliss

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tarttis lähteä kuntosalille, mutta toinen olkapää rusahtelee ikävästi :?
Dumis

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:Tarttis lähteä kuntosalille, mutta toinen olkapää rusahtelee ikävästi :?
Yäk! Mä vetäsin just kolme banskua naamariin, tunnin päästä salille tempomaan!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Kova yrittäminen palkitaan aina lopulta.
Joo, hihhei.
Tapahtuneelle löytyy luonnollinen selitys: nettideittipuolella on niin suuri ylitarjonta miehistä että nyt ne (me) parat joutuvat vastailemaan toistensa ilmoituksiin. Vähän niinkuin vankiloissa miehistä tulee pakostakin perärööperinputsaajia.
Kalapalat olivat hikisen pieniä, suurin osa ateriasta oli perunaa, kastiketta ja hernettä. Tämmöisen tärkkelysmäärän kompensoimiseksi piti kiskaista pussillinen guaremia aterian päälle.
Tuollainen kokemus minulla on suunnilleen kaikista mikroaterioista. Ei ihme, lienee peruna tai riisi sen verran halvempaa kuin kananpalat/liha/lohi mitä annokseen laitetaan ikäänkuin mausteeksi. En viitsi maksaa melkein pelkästä perunasta tai riisistä.

Eilen illalla minulla oli järkyttävä päänsärky, eikä särkylääkettä. Onneksi lähti nukkumalla, ja mikä ettei olisi lähtenyt kun syynä oli jälleen kerran kofeiininpuute johtuen aloittamastani kahvilakosta. Paska kun oppisi pysyttelemään kokonaan erossa kyseisestä myrkystä, mutkun halusin käyttää kahvipapupussini loppuun asti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti:perärööperinputsaajia.
Mielenkiintoinen ja hauska uusi sana. Otan käyttöön, luvalla tai ilman!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viikkoliikuntaa luvassa eli kannureeni. Rakkaan salimme ulko-ovessa on muuten ponteva muistutus naisten vuoron olevan joka tiistai klo 13-15. Siinä on höystönä jotain feministipropagandaa, kuten "Muistutus, vain naisille, miehillä ei asiaa!". Tähän sitten joku nokkela (mies)konstu oli lisännyt: "Silloin junatkin pysähtyvät, bussitkaan eivät kulje!" ...mielestäni hauska läppä, joka siivittää minut tangon alle.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

swirl kirjoitti:Nyyh, mulla on keuhkoputkentulehdus enkä siis pääsekään firman tarjoamalle parin päivän kokous- ja virkistysmatkalle Tallinnaan :cry:
Voi ei! :( Täällä on samaa vaivaa, puoliso ottaa iloa irti avioelämästä juoksuttamalla nojatuoliin nenäliinoja, lääkkeita, limua ja kuumaa keittoa. Yhdistelmä Finrexin+Duact+Sir Ephedrin on toiminut toistaiseksi parhaiten.

Kiitos tuhannesti muistamisesta ja koko illasta, on vieläkin pieni juhlakrapula. Silittelen vaan typerästi hymyillen kortteja, lahjoja ja riikinkukonsulkia. :h:
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onnea Melnais!

Niba, ime mun munaa. Miks mä aina poistan noren... en tiiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Onnea Melnais!

Niba, ime mun munaa. Miks mä aina poistan noren... en tiiä.
On jokaisen oma asia tehdä tärkeät siirrot jos ei pysty niihin niin ei muuta kun laitokselle!
Että jos hinkkaa synnyttimiään epäkelpoon kohteeseen pitää muistaa myös jälkihoito ennenkuin on liian myöhäistä! Niitä pikapysäytyspillereitä kannattaisi varmaan popsia, kun en tiedä sitten kuinka kaavinta vaikuttaa tulevaan, kun se tuntuu kohdistuvan aina samoihin naisiin?
En ole fundamentalisti, ihmettelen vaan.. toiset ei sitten tule raskaaksi mitenkään..mutta se onkin jo toinen juttu..

Sä oot vaivain, eikun vanhain.. :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Chevilyn

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Sain tänään kuulla töissä olevani julma, tunteeton ja epäinhimillinen olento. Työkaveri kommentoi, että ilmeeni ei edes värähtänyt, vaikka entinen asiakas hyppi aivan täydellisesti seinille ja raivosi. Alan huolestua, että alan olla liian turtunut tekemään ikäviä päätöksiä työni puolesta tai sitten alan olla liian tottunut ihmisten raivoamiseen. Pitäisi varmaankin harkita alan vaihtoa :roll:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Kylki ja rinta oli sen verran kipeät aamulla, että menin käymään varmuuden vuoksi lääkärillä, kun keuhkoja ei raaskinut vetää kokonaan ilmaa täyteen. Ei murtumia, vaan ilmeisesti vain lihaspohjainen venähdys tai revähdys ja paikat sen takia kipeänä.

Kunnollinen tulehduskipulääke päälle ja hengitysharjoituksia, ettei tule keuhkokuumetta.

Piti perua huominen sulkapallomatsikin tän takia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikähän hemmetti nyt on? Eilen sauvasekoitin lopetti toimintansa, tänään imuri heitti savut pihalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:Mikähän hemmetti nyt on? Eilen sauvasekoitin lopetti toimintansa, tänään imuri heitti savut pihalle.
Huomenna hajoaa pesukone, torstaina jääkaappi ja perjantaina auto?
Vastaa Viestiin