Tilitystiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sossupoken aika, antaa palaa!!11!11!1!
Paras päivä ikinä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »


Tiliöin palstalle lemmikkikappaleeni YouTubesta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nukuttaa - ei nukuta - nukuttaa - ei nukuta... Kahvia!
ninnithequeen

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pittääkö taas herätä näin aikasin perhana. Vaik sais nukkua.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onks täällä kellot väärässä vieläkin?

Kohta vois lähtee yrittää pikku 'päikkäreitä'..
ninnithequeen

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Onks täällä kellot väärässä vieläkin?
.
Näköjään.

Mul on ääniki täysin menny. Yskin äsken keuhkonpalasia hitto ja kurkku on ihan järkyttävän kipee. Moneltakohan lähin apteekki aukeis?
Duck

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomenta. Eilen lähdin liikkeelle vajailla unitunneilla, ja koko päivä oli aika ög. Mutta viime yönä ainakin nukuin tarpeeksi. Pitäis kai sit päivänkin startata riemukkaammin.

... ja ulkona vaakasuoraa sadetta. Ei oo onneks pitkä työmatka. Toki kävelen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tilitän; unohdin pyykätä eilen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chevilyn

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Karmea ilma. Eipä haittaa, kengät eivät kastu kun liitelee pari senttiä maanpinnan yläpuolella.
Duck

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Katos vaan. Luulin ettei olis sossupokea postattavaksi, mutta onpas. Laitoin "piruuttani" deittinettiin lyhyen ilmoituksen, ja sieltä tuli yksi vastaus:
Olen tarkistanut profiilisi ja te erittain hyvin kiinnostunut minua.
Paatin kirjoittaa teille ja ajatella, etta teilla on iloinen minun kirjeella.
Haluan kertoa teille hieman itsestasi. Minun nimeni on Elnara.
Olen iloinen iloinen mies, ystavallinen ja reagoiva.
Pidan luonne, lapset ja elaimet, ovat myos paljon enemman,
etta voit oppia aikana meidan viestinta teidan kanssanne.
Uskon, etta meidan yhteydenpitoa teille tuoda meidat lahemmaksi yhdessa teidan kanssanne.
Uskon, etta olette erittain mielenkiintoisia ihmisia.
Haluan yli tutustua teidan kanssanne, tietaa enemman sinun ja jokapaivaisessa elamassa.
Ja toivon, etta naet kirjeella hanen postilaatikko.
Luulen, etta te vastata minulle ja kertoa vahan tietoja itsestani,
Lisaksi aion odottaa valokuvaasi kirjeenne.
Kun olet ratkaissut minua, aion kirjoittaa sinulle vastaus minulle kirjeen,
kuvattu yksityiskohtaisemmin tietoja itsestani, voin lahettaa teille valokuva.
Aion odottaa kirjeen hyvin odottaa ja toivoa
etta kirjoitat minulle minun email-osoite: [email protected]

Rakkaat ystavani vain kirjoittavat minulle tahan osoitteeseen tai laheta minulle sahkopostia osoitteeseen,
Aion olla iloinen vastaus vain sinulle. Toistaiseksi, ystavani, odotan, ota yhteytta minuun niin pian kuin mahdollista sen vastauksen.

Aion odottaa suurta halua tehda niin. Sinun rakas ystava Elnara!!!!!
Että semmoinen iloinen iloinen mies. Enpä tiennytkään että tätäkin kautta spämmätään nykyään.
milli

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Eilinen ilta meni aikalailla reisille.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ultra Bra pilasi tämän aamun. Jaajokin väsyttää tekopirteillä alapääseteillään. Ja aina kikattava parinsakin.

Mut vuoden vaihteessa vaihtuu omat hommat, paskemmiksi otaksun. Ulkohommat vähenee ja poliisityöt näyttäis karsitun minimiin. Eilen oli koko päivä koulutusta Rikostietopalvelun uusiin systeemeihin. Syntyy Pirkanmaan poliisilaitos. Elämme jänniä...
nastamuumio

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Duck kirjoitti:Katos vaan. Luulin ettei olis sossupokea postattavaksi, mutta onpas.
Ei tuo ollut sossupokea, laita linkki ilmoitukseesi, niin sitten jo ehkä saatais jotain ees vähän lähemmäs sitä.
Dumis

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kolmanneksi viimeinen koulutuspäivä, Vuosaari lähestyy. Mitään virallista tiedotetta ole annettu mitä työtehtäviä teen, eikä myöskään työsopparista kuulunut yhtään mitään. Meidän firma roks! Yritän imasta mahdollisimman paljon oppia ennen perjantaista muuttopäivää, maanantaina sit uus satama pärähtää käyntiin.

Kattelin just tuossa kun vanhoja partoja siivotaan samalla firmasta ulos, onneksi ne pääsevät eläkeputkeen, joten ketään ei kengitä ulos.
daddykillkill

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Innostuin eilen sitten takomaan Doom3:sta ja hiirikäsi aivan paskana. Tyhmästä päästä kärsii koko ranne.
Duck

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

nastamuumio kirjoitti: Ei tuo ollut sossupokea, laita linkki ilmoitukseesi, niin sitten jo ehkä saatais jotain ees vähän lähemmäs sitä.
Koetapas huviksesi löytää se. Laitoin kokeeksi haun jossa on tarkasti rajattuna minun ikäni ja kaupunkini, ja silti miesten ilmoituksia löytyi 29 kappaletta. Miehiä todellakin pukkaa ovista ja ikkunoista. Tässähän vois jo melkein kokea olevansa hahmotonta, tarpeetonta massaa josta on ylitarjontaa.
Viimeksi muokannut Duck, 18.11.2008 8:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Herätys tapahtui oikein miellyttävissä merkeissä, mutta perkele kun ei silti ois halunnu nousta ylös sängystä. Aamulla on pimeetä ja päivällä on pimeetä ja illalla on pimeetä. Silimiä painaa, vaikka ihan kunnon yö tuli taas nukuttua. Onneksi ei enää pitkästi joululomaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Erehdyin lukemaan ennen nukkumaanmenoa vielä muutaman sivun opusta, puoli neljältä suljin takakannen. Unikin oli melkoista rietastelua, on voimat melkoisen finaalissa nyt. Taidan käydä pöllimässä kahvimasiinan pöydälleni ja vetää letkun suoraan suuhun.

Ai niin, sain taas eilen opetuksen ettei köyhän kannata ostaa halpaa. Noin kolmenkympin sauvasekoitin lopetti toimintansa kymmenisen käyttökerran jälkeen eikä sitä rakkinetta voi edes avata korjausyritystä varten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Ai niin, sain taas eilen opetuksen ettei köyhän kannata ostaa halpaa. Noin kolmenkympin sauvasekoitin lopetti toimintansa kymmenisen käyttökerran jälkeen eikä sitä rakkinetta voi edes avata korjausyritystä varten.
Ostin joskus armeija-aikaan ainoan TV-shop tuotteeni Thunder stick pro´n. Kuultuani "vatkaa maidonkin vaahdoksi", olin sekä vakuuttunut että myyty. Huikee laite juu.
ninnithequeen

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ai niin, sain taas eilen opetuksen ettei köyhän kannata ostaa halpaa. Noin kolmenkympin sauvasekoitin lopetti toimintansa kymmenisen käyttökerran jälkeen eikä sitä rakkinetta voi edes avata korjausyritystä varten.
Ostin joskus armeija-aikaan ainoan TV-shop tuotteeni Thunder stick pro´n. Kuultuani "vatkaa maidonkin vaahdoksi", olin sekä vakuuttunut että myyty. Huikee laite juu.
Toimiiko se oikeesti?

Torkut ei piristänny, keuhkot tulee ulos, ääni menny ja kuumetta. Voi vattu.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Hoh hoijaa.
Puuhille pitäs tästä .. kai
bliss

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hih... hinausauto kävi noutamassa naapurifirman pomon uudenkarhean Alfan tuosta parkkikselta.
Ei lähtenyt eilen iltapäivällä käyntiin pikkupakkasen jälkeen :P
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ninnithequeen kirjoitti:Toimiiko se oikeesti?
Kuin sveitsiläinen kaksiviisarinen. Hah, muistin yhden nyanssin (tää on erit geetsulle ees jotain sossujudanssia). Käyttämättömänä kaapissa lojunut TSP:ni oli jäänyt viimeisen käytön jälkeen pesemäti kunnolla. Hehkutettuani muijalle, hän sen kaapista leipomisen avuksensa nosti. Kirkaisu ja hiljaisuus. Riensin katsomaan ja totesin terässä vetelehtivän sympioottisesti muutaman jonkun-vitun-luteen-tai-vastaavan. Trauman purku on kesken, eikä kotona tuota ihmesauvaa ole tätin aikana käytetty. Herkkis on.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyyh, mulla on keuhkoputkentulehdus enkä siis pääsekään firman tarjoamalle parin päivän kokous- ja virkistysmatkalle Tallinnaan :cry: En ois vittu halunnutkaan hienoon kylpylähotelliin. Nyt kyllä harmittaa ihan kamalasti. Lisäksi oli pakko herätä noin tunti sitten, kun joku huoltomies ilmoitti tulevansa "kohta" maalaamaan keittiön seinää. Eipä oo näkynyt ja kohta kuukahdan tähän näppikselle.
Geetzu

Re: Tilitystiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^^ :D

Meillä se ois epäekologisesti heitetty kolmeen muovipussiin umpparisolmuin ennen roskikseen vientiä.
Vastaa Viestiin