Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Yleisestikin, mut lähinnä Kitinässä. Mitä skippaat, mikä vituttaa, mitä ihmettelet?

Vika saattaa olla mussa mut nyt tuntuu et kaikki ketjut on ihan paskaa. Kestoinhokit on tottakai noi leffa-arvostelut ja muut irtosälät ja toki ketä pantais ja miten. Sellast.
Duck

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Penkkiurheilu-, rokkikeikka- ja Big Brother -ketjut olen jättänyt kokonaan väliin.
bedlam

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nastarenkaat ja bensanhinnat ja imuri vastaan leiväpaahdin ja niinku ruokakirjat ja punttauspäiväkirjat ja vittu niinku. Enemmän Ninnin rekkakuskia ja sen turhanpäivästä analysointia, ilman kuvia kiitos.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Harrastukset ja kodinhoito, tekniikka ja nörtteily. En muista, milloin olisin viimeksi jotain ketjua noista lukenut, paitsi kissat oli esillä ja vilkaisin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Geetzu

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Joo ei tän porukan kesken jaetut seksijutut oikein kyllä enää inspaa... Voi kurjuus!
ninnithequeen

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:^ Joo ei tän porukan kesken jaetut seksijutut oikein kyllä enää inspaa... Voi kurjuus!
Ei IHAN kaikkea pidä kertoa :jouden:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tylsillä ihmisillä on usein tylsää 8)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

RolloTomasi kirjoitti: paitsi kissat oli esillä ja vilkaisin.
Kissaketju pitäisi kyllä lukea kokonaan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Geetzu

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Joo ei tän porukan kesken jaetut seksijutut oikein kyllä enää inspaa... Voi kurjuus!
Ei IHAN kaikkea pidä kertoa :jouden:
Itseasiassa mä luulen, että tän kuolleen paikan vois pelastaa vaan sinun ja hullun rekkamiehesi seksijutut. Avautuisit oikein tarkasti ja koska muistan vielä edellisen miehesi pippelin pituudenkin niin tarvitsisin nyt jotain uutta infoa. Päivittämään se vanha.

Tokihan se olis perseestä muiden mielestä mutta mä kyllä tykkäisin pienestä paljastelusta. Enkä jaksa miettiä näitä muita. (Älä kuitenkaan privana kerro, ei mua silleen nappaa.)
Geetzu

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tylsillä ihmisillä on usein tylsää 8)
Säkään et nykyään kerro mistään mitään! Voisit vähän tulkita muita enempi niin ku!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Kaikki "minkä värinen kieli koirallasi on", "mitä mummosi teki eilen" ja "mitä perseensuristinta enosi käyttää" -sarjan ketjut skippaan suosiolla.

Sitten on vaan lukematon määrä napanöyhtää, jonka pikaskrollaan läpi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
ninnithequeen

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Joo ei tän porukan kesken jaetut seksijutut oikein kyllä enää inspaa... Voi kurjuus!
Ei IHAN kaikkea pidä kertoa :jouden:
Itseasiassa mä luulen, että tän kuolleen paikan vois pelastaa vaan sinun ja hullun rekkamiehesi seksijutut. Avautuisit oikein tarkasti ja koska muistan vielä edellisen miehesi pippelin pituudenkin niin tarvitsisin nyt jotain uutta infoa. Päivittämään se vanha.
:rofl:

En kerro, ny loppu hullujen provoaminen. (sain mä kyl aika hyvää aamuseksiä)
Geetzu

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti::rofl:

En kerro, ny loppu hullujen provoaminen. (sain mä kyl aika hyvää aamuseksiä)
Kerro nyt edes se kalun pituus!
edit: Ja ennen ku Manala tulee kirjottaa pitkät tekstit kalun paksuuden tärkeydestä korostan, etten halua niin tarkkaa tietoa. Se jo kertoisi miltä se kaikki tuntuu.
ninnithequeen

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti::rofl:

En kerro, ny loppu hullujen provoaminen. (sain mä kyl aika hyvää aamuseksiä)
Kerro nyt edes se kalun pituus!
Ihan tarpeeks pitkä kuule ;)
Geetzu

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Äh. Meen kirjottelee ruokapäiväkirjaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Geetzu kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tylsillä ihmisillä on usein tylsää 8)
Säkään et nykyään kerro mistään mitään! Voisit vähän tulkita muita enempi niin ku!
Täytyis keskittyä juu. Vanhat "meriitit" eivät näemmä kanna. Kauheeta. Kamalaa. Täytyy muistaa, et muijani voi lukea koska vain jorinoitani, joten sitkeän väsytyksen jälkeen päätän usein olla kertomatta elämäni pokemonia. Päätän raporttini toteamukseen, että sinkkuus avaa huikeasti suotuisamman alttarin kaikenlaiselle sosdempokelle. Valintoja.
bliss

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Palstasaarnaajan jutut eivät kiinnosta. En edes avaa.
Väriterapiahullun jutut on norattu, niistä ei isompaa huolta.
Lama, asuntojen hinnat ja autojen muotoilu = ääääh. Kiinnostavat ehkä muuten, mutta eivät Kitinässä.

Itseasiassa juuri nyt ei kiinnosta oikein mikään. Kysy uudestaan keväällä?
Geetzu

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bliss kirjoitti:Itseasiassa juuri nyt ei kiinnosta oikein mikään. Kysy uudestaan keväällä?
Keväällä tääl kaikki haluaa vaan nussia. Tosin sulta tarkistan! 8)

En tiedä mikä täällä tosiaan kiinnostaa, joukossa taitaa nykyään olla aika paljonkin tällaisia minun kaltaisia, jotka eivät muita palstailijoita irl tunne? Jonkun pitäis pompata ees vähän kiinnostavaks? Dääh. Suurimmalle osalle taitaa vaan olla ajantappoa, plus tänne nyt on helppo (lähes anonyymin) määkiä juttuja, joita ei muille palstoille kehtaa.
bliss

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:Lama, asuntojen hinnat ja autojen muotoilu = ääääh. Kiinnostavat ehkä muuten, mutta eivät Kitinässä.
Mistä moinen? Ei mitään uutta annettavaa?
Luen mielummin oikeaa asiatekstiä aiheesta, enkä "Tämä on näin koska minä sanon näin" -juttuja :roll:
bliss

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti: Eli voitanee päätellä, että palstan kirjoitukset ja mielipiteesi eroavat näissä aiheissa melkoisesti? Vai onko se jo aivan liian rohkea ketjupäätelmä?
Ei voida päätellä. Palstan asioiden esitystapa eroaa siitä, joka on mielestäni mielenkiintoista ja mielekästä. Asiasisältöön en ota kantaa, mutta jos joku toistuvasti esittää mielipiteensä niin, että tekisi mieli leikellä kirjoittaja tylsillä paperisaksilla kappaleiksi, jätän mielummin lukematta.
RL Burnside

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Ei oikeasti kai oikein mikään. Ja silti aina vaan rekkautuu takas. Terapiaa!! Mikä vittu mua vaivaa etten voi olla pois lopullisesti? Kaikki läpäthän on kirjoitettu ja luettu tuhannen kertaa. Samaa tarinaa eestä ja takaa, pakkotoistoa. Älkää edes kuvitelkokaan että pitäisin itseäni yhtään parempana. Mitään ei ole ollut tarjottavana piiiitkään aikaan. Anna itsestäsi enemmän?! Tällekö hyeenalaumalle? Pelottava ajatus.
Duck

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Duck »

RL Burnside kirjoitti:Anna itsestäsi enemmän?! Tällekö hyeenalaumalle? Pelottava ajatus.
Se on vähän kuin luontodokkaria katsoisi. Ei tarvi itse tarjoutua saaliiksi, mutta voi viritellä ansoja ja katsoa josko joku jää kiinni ja saa hyeenalauman kimppuunsa.
Dumis

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ninnin koti- ja miesjutut sekä BB&Idols-ketjut.
elco

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja elco »

prosessin blogiketju(t), mitä söin/urheilin/soitin tänään, xSpede.
Dumis

Re: Mikä ei kiinnosta palaakaan?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

elco kirjoitti:prosessin blogiketju(t),
Llisäys: tää ja sit väriterapiahullu, homie ja Nibakin on ansainnut paikkansa nore-listalla.
Vastaa Viestiin