Keskenkasvuviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Tänä aamuna pitäisi siis qntoilla? Hitsi kun piti nukkua niin huonosti. *läpsii itseä hereille*
Dumis

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta! Tääl villis lännes taas töissä. Yöllä taas tuullut ihan kiitettävästi, rappiksen mukaan 27-30ms. Tuulirajoittimet konttinostureissa siinä 21ms tienoilla, joten... :roll:
bliss

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olisko tänään hyvä päivä pestä & katsastaa auto?
Mulli75

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Töissä.

Aamu alkoi vahinkoilmoituksen täytöllä. Minuutti sisäänleimauksen jälkeen huomasin että kuorma-auto kokeili pysäköidyn autoni pellin kestävyyttä. Pääasia ettei tullut henkilövahinkoja eikä riitaa. Näyttä siltä että koko ovi menee vaihtoon.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:Olisko tänään hyvä päivä katsastaa auto?
Ei, tarttis vaihtaa nastat ensin alle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Päivää. Väsynyt mutta onnellinen - vaikka jalka vähän vaivaakin.
Tän työpäivän katkasee mukavasti osastopalaveri joka alkaa klo 13 ja jatkuu kunnes päästään kotio. Palaverissa saa taas herkkuja :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:Päivää. Väsynyt mutta onnellinen - vaikka jalka vähän vaivaakin.
Tän työpäivän katkasee mukavasti osastopalaveri joka alkaa klo 13 ja jatkuu kunnes päästään kotio. Palaverissa saa taas herkkuja :]
Eikö teidän palavereissa jaeta pyyhkeitä?
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ei. Me saadaan vaan herkkuja, positiivista palautetta ja selkään taputtelua.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Wattu. Olin edellisen viikon saikulla ja nyt jo junamatkalla duuniin alkoi taas yskittää. Ilmeisesti liikkeellä on liikaa sairaita ihmisiä tai sitten työpaikkani tympeys aiheuttaa flunssaa.
Paras päivä ikinä.
RL Burnside

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Kuis panee?
Duck

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Manually.
Dumis

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lähetään roudaa vanhoja papereita arkistokonttiin, onneksi meillä on lukkeja satama täynnä niin voidaan roudaa kontti oven eteen että fyysinen työ konttorirotilta mahd. vähiin 8)
RL Burnside

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Duck kirjoitti:^ Manually.
Automaattisesti olisikin turhan helppoa. Eipäs kun, automaattisesti olisikin liian täydellistä.
Duck

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Nyt taitaakin sitten viikon loppupäässä olla kahdet isot ja rankat bileet peräjälkeen. Ensin perjantaina on puolelta päivin alkavat vatulliset firman pikkujoulupirskeet, ja seuraavana päivänä pitäisi vielä jaksaa suoriutua Turkkusseen nörttien allasbileisiin jotka jatkuvat iltahämärään asti. Mahdankohan jaksaa. :o Yritän jotenkin järjestää asian niin että en ole liikkeellä autolla, joten laskuhumalaa ei tarvitse päästää pilaamaan fiiliksiä.
RL Burnside

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Ai kettu joo, nyt muistin, levykauppaan!!
Dumis

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Duck kirjoitti: Yritän jotenkin järjestää asian niin että en ole liikkeellä autolla, joten laskuhumalaa ei tarvitse päästää pilaamaan fiiliksiä.
Oikeeta puhetta! Heti (la) aamusta kun heräät, niin kiskaset sidun tai lonkun naamaan ja starttailet kuoharilla/valkkarilla lounaan kanssa ja iltasella aina raikas vodkabattery antaa lisää virtaa. Sunnuntaina olo on kaamea, mutta toivo että heräät joku kaunis tsiksi kainalossa ja burana povarissa, niin sunnuntaikin on pelastettu 8) Bon Voyagé!
Duck

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Jawohl, mutta ehkäpä aloitan juopoittelun vasta siellä paikan päällä. :D
Rouva Pupu

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Valitin miehelle, että on se helvetti jos pitää kaksi päivää odottaa tavara levällään huoltomiehiä :roll: TavaraT, tavaraT.

Lounas nassuun ja sitten vois hiukan siivoilla.
daddykillkill

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Rouva Pupu kirjoitti:on se helvetti jos pitää kaksi päivää odottaa tavara levällään huoltomiehiä
Tulipas roisi mielikuva tästä.

Jalat kipiänä eilisen jalkapäivän jäljiltä. Niin pitääkin olla. Töissä melkein kaikki hommat seisoo taas vaihteeksi, kun asioista päättävät jumittavat tavoittamattomissa jossain palaverissa.
bliss

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Uuuuuu... saatan saada asunnon juuri sieltä mihin haluan muuttaa :]

edit. MÄ SAAN SEN!!!1 [jos vaan kämppä näyttää siltä että kelpaa] :cheer:
Mulli75

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

bliss kirjoitti:Uuuuuu... saatan saada asunnon juuri sieltä mihin haluan muuttaa :]

edit. MÄ SAAN SEN!!!1 [jos vaan kämppä näyttää siltä että kelpaa] :cheer:
Mikä kaupunki, kaupungin osa ?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Eilen illalla minulla oli järkyttävä päänsärky, eikä särkylääkettä. Onneksi lähti nukkumalla, ja mikä ettei olisi lähtenyt kun syynä oli jälleen kerran kofeiininpuute johtuen aloittamastani kahvilakosta. Paska kun oppisi pysyttelemään kokonaan erossa kyseisestä myrkystä, mutkun halusin käyttää kahvipapupussini loppuun asti.
Tee niiku mä, korvaa kahvi kofeiinitableteilla. Utilitaristista.
Emmä. Koitin kofeiinitabuja armeijassa ja pilasin yöuneni just silloin kun olisi vihdoinkin saanut nukkua useamman vähäunisen leiriyön jälkeen.

Muutenkaan en pidä ajatuksesta että olen fyysisesti riippuvainen jostain nautintoaineesta, ja nukun levollisemmin ilman edes aamukahvia. Jokin siinä kaffessa vain himottaa, nytkin tekisi mieli vetäistä kupponen voileipälounaan seuraksi. Argh.

Ei sen puoleen, tekisi mun vähän mieli pullasuttuakin siinä samalla ja miksei pimperoakin, mutta onneksi tuollaiset himot unohtuvat kun käy vähän treenaamassa. Iltanälän viejäksi riittänee taas rahkapurkki+avocado tai vaihtoehtoisesti kaksi paistettua munaa. Yritän aina muistaa että raskaan mässyn, varsinkin makeisten, syönnin jälkeen on yleensä sekä fyysisesti että psyykkisesti aika paska olo. Bulimiaa en aio opetella, pidän liikaa hampaistani.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 19.11.2008 17:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulli75 kirjoitti:
bliss kirjoitti:Uuuuuu... saatan saada asunnon juuri sieltä mihin haluan muuttaa :]

edit. MÄ SAAN SEN!!!1 [jos vaan kämppä näyttää siltä että kelpaa] :cheer:
Mikä kaupunki, kaupungin osa ?
Espoo. Kaupunginosa jääköön salaisuudeksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Typerää kuinka myöhään pikkujoulumme ovat. Eihän siinä ole kuin jotain viikko tai pari varsinaiseen jouluun. Outoa toimintaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskenkasvuviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
bliss kirjoitti:Uuuuuu... saatan saada asunnon juuri sieltä mihin haluan muuttaa :]

edit. MÄ SAAN SEN!!!1 [jos vaan kämppä näyttää siltä että kelpaa] :cheer:
Mikä kaupunki, kaupungin osa ?
Espoo. Kaupunginosa jääköön salaisuudeksi.
En tiedä mikä siinä Espoossa viehättää kaikki on vielä kaukana ja metrokin valmistuu vasta aikaisintaan 2013, olen aina "quite relieved" päästessäni takaisin Hellsinkiin. :demoni:
Frederik Krueger kirjoitti:Typerää kuinka myöhään pikkujoulumme ovat. Eihän siinä ole kuin jotain viikko tai pari varsinaiseen jouluun. Outoa toimintaa.
Kitinä-pikkujoulut oli jo.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin