Torstai on räkää täynnä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No enpä nyt taida jaksaa salaattia vääntää, vedetään makaroonilootaa ilman rehuja tällä kertaa. Duunin ja lekurin jälkeen en mennytkään kotia kaljoittelemaan vaan päätin ohjelman mukaan vetää salin... No se ohjelma lens roskikseen ja painot tappiin kun lekuri näytti vihreetä valoa vatsalle \o/

Nyt sitä olutte ja kohta ulos.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja mdm »

Niba kirjoitti: Kerro lisää, toivottavasti kaikki tarpeellinen on pysynyt mukana?
Eräs tarpeeton on pudonnut kelkasta.
fuck me I'm fabulous
Dumis

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

mdm kirjoitti:Eräs tarpeeton on pudonnut kelkasta.
Oivoi :? Olin just eilen kaverin olkapäänä kun siltä pääs itku, vissiin hänelläkin ero edessä. Jaksuij sulle!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta töistä kaupan kautta himaan ja siivoomaan. Huomenna lomaa ja heti (?) aamulla maalle. Josko kalastaisi perjantaina, tavoitteena siikaa ja järvitaimenta. La ja su varmaankin hirvimetsällä.

Nastarenkaat ei olleet edes juurikaan äänekkäämmät kuin kesärenkaat. Niin - kesärenkaat on hiljaiset.

Firman pikkujouluihin mun suhteen on kuulema tehty varauksia vapaiden neitojen joukosta. Pikkulinnut laulaa. Taitaa tulla mielenkiintoiset pikkujoulut seuraavan täydenkuun aikaan!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Moi kaikille!!

Laitoin mielestäni kauniin postauksen "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset" - ketjuuni!

Jos siis tunnette väsymystä tai masennusta, käykääpä katsomassa jotain kaunista ja saamassa hieman väriterapiasta voimaa! Ainakin kannattaa koettaa. Itse olen tyytyväinen viime postaukseni kauneuteen. Sisältö olkoon nyt sivuseikka, jookosta!

Stadinarska
colour therapeutic
tarkoittaa hyvää
älkää nyt pitäkö tosiaan hassuna minua koska värit oikeasti toki varmasti piristää ja kauniit kuvat! :)
daddykillkill

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Bennyhill-aamupäivän, kahden tunnin kärrymaratonin ja nillittävien pikkupomojen idioottimaisuuksien alasampumiseen käytetyn illan kunniaksi katsoan ansainneeni kohtuulisenkokoisen konkun.

:evil: Saisipa jokaisestä duuni"kaveri"-idiootista kolme euroa.
Geetzu

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mikä on konkku?
bliss

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja bliss »

Geetzu kirjoitti:Mikä on konkku?
Epäilisin tätä
Geetzu

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bliss kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mikä on konkku?
Epäilisin tätä
Nii joo, ei välähtäny... Hitto tekemättömyys tylsyys maximus. Jos meen olkkariin katon väkisinkin sen koululaisskaban ja viimeks se oli ihan kamala kokemus. Yritän puikahtaa ehkä vessaan lukemaan tai jotain. Netin selasin jo läpi, mielikuvituksettomuus tämänkin suhteen.

Phuuh unej! Aion nähdä Lilosta unta.
daddykillkill

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mikä on konkku?
Epäilisin tätä
Et punctum.
Toki vain VSOP:tä kun on arki-ilta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Niba »

mdm kirjoitti:
Niba kirjoitti: Kerro lisää, toivottavasti kaikki tarpeellinen on pysynyt mukana?
Eräs tarpeeton on pudonnut kelkasta.
Sehän hyvä! Tarpeeton on vain raskas kantaa mukanaan.
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja bliss »

Sain tekstarin ja kahvikutsun yllättävältä taholta :h:
Chevilyn

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Uih, sain jännittäviä uutisia ja tapaan kaverin niiden tiimoilta huomenna. Ensi vuodesta taitaakin tulla aika mielenkiintoinen :)
Chap

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Chap »

Eräs yllättävä ja mielenkiintoinen asia tapahtui tänään. Minulla tulee olemaan jännittävä loppuelämä! :D :h:
Chevilyn

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

^ Luulit aikaisemmin, että joudut asumaan tynnyrissä koko elämäsi, mutta tänään saitkin kuulla saaneesi miljoonien perinnön, jonka ansiosta voit lahjoa tynnyrinvartijan tai pahaa aavistamattoman ohikulkijan vapauttamaan sinut ja vietätkin loppuelämäsi kierrellen maailmaa? :D

Ei terve mitä tekstiä taas lähtee, eikä ole vielä edes perjantai. Jospa nyt hieman rauhoittuisin ja lähtisin lukemaan sohvalle.
Chap

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Chap »

^Ei sinne päinkään. Asiaan liittyy tekstari, kahvikutsu ja sarjamurhaaja. Enempää en viitsi paljastaa.
Chevilyn

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

^ Okei, ennustan, että seuraava postauksesi tulee olemaan pappailu-ketjussa.
Chap

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Chap »

^ Ennustan, että seuraavat sata postaustasi tulevat olemaan ketjussa "Lasten ihmissuhteet ja muita havaintoja". Vähän jo jännittää osuinko oikeaan.
daddykillkill

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onks blissi ja säppi säätäneet jostain jonkun tee-se-itse-ennustuksia -setin tai pöllineet jostain kiinalaisesta raflasta 300 fortune-cookieta? Nuo jutut kuulostavat just niiltä.
bliss

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:Onks blissi ja säppi säätäneet jostain jonkun tee-se-itse-ennustuksia -setin tai pöllineet jostain kiinalaisesta raflasta 300 fortune-cookieta? Nuo jutut kuulostavat just niiltä.
Suuri valkoinen metsästäjä taitaa olla seonnut. Luulee vittuilevansa mutta en ole ihan varma mitä saa aikaan.
Chevilyn

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Chap kirjoitti:^ Ennustan, että...
Älä vaihda päivätyötäsi.

Kirjoitin äsken eräälle asiakkaalle mailin, mutta taitaa olla parempi lukea se uudestaan vielä aamulla ennen lähettämistä. Lupauduin tekemään huomenna 10h työpäivän, joten voisi vaikka mennä tervehtimään nukkumattia tässä vaiheessa.
Chap

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Chap »

bliss kirjoitti:Suuri valkoinen metsästäjä taitaa olla seonnut. Luulee vittuilevansa mutta en ole ihan varma mitä saa aikaan.
Meillä taitaa olla vähän erilainen huumorintaju. Jälkimmäiseen: en luule vittuilevani enkä saavani (kitinässä) mitään aikaiseksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Plaah.
Vanhemmat kysyivät äsken, josko voisivat tulla kylään ainakin alkuviikoksi. Ja josko hommaisin siksi aikaa faijan autolle paikan maalamosta, puskuriin tullut rupea. Pitänee kestää kuin poika/mies ja laittaa yksi vierashuone kuntoon (lue: patteri päälle, ilmanvaihtokone ei kuitenkaan lämmitä tarpeeksi). Pitänee itse tehdä maalarin jälkeen siihen autoon 300tkm määräaikaishuolto. Ja kuljettaa faijaa katsastamassa ainakin tämä ja tämä, toivottavasti autokuume nousee :P
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Chap

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja Chap »

Chevilyn kirjoitti:
Chap kirjoitti:^ Ennustan, että...
Älä vaihda päivätyötäsi.
No hei, pilasit tän homman tahallasi kun tiesit mikä mun ennustus oli. Jos en olisi maininnut mitään niin olis satavarmasti tullu ne viestit ennustamaani ketjuun.
bliss

Re: Torstai on räkää täynnä

Viesti Kirjoittaja bliss »

Chap kirjoitti: Meillä taitaa olla vähän erilainen huumorintaju.
On huomattu.
Vastaa Viestiin