Oletko onnellinen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko onnellinen?

Jep
30
79%
Noup
8
21%
 
Ääniä yhteensä: 38

aimohaiku

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

These Happy Days are yours and mine.
prosessi

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RL Burnside kirjoitti:
prosessi kirjoitti:^No mut ne ei ehkä kuulukaan omakotirakentajan kohderyhmään, ku ne ei hingu sisään ovista ja ikkunoista. Syksyn marjat on metsässä, tai jotain.
No mut entäs jos ne ei haluakaan asua laavussa marjastusretkillään? Ja tykkäävät marjastaa samalla mestalla säännöllisesti?
Laavuko on ainoa vaihtoehto omakotitalolle? *tajuaa asuvansa laavussa*
Monsieur Manala

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

masa kirjoitti:Kannattaa. Kun saat talon valmiiksi, tunkee vaimoehdokkaita ovista ja ikkunoista niin että joudut rumimpia kivittämään.
Niin no enpä tiedä. Kuten Geetzu tossa toi ilmi, nää nykyajan prinsessat on niin piloille hemmoteltuja, että ne rupee kitisemään vaikka saisivat ilmaiseksi, kun eivät ole olleet itse suunnittelemassa (rahoitus miehen puolelta kyllä vaaditaan joka tapauksessa). Ei käy, ei kelpaa! Kodinhittohuone on väärässä paikassa, ja keittiössä oleva biljardipöytäkin on väärän värinen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Monsieur Manala kirjoitti: ..rakentaa talon ... stressaavasta paskasta voi onnelliseksi tulla..
Stressaa vähemmän kun hommaat erinomaisen talon valmiina. Sisustukseen voi kyllä naisen antaa vaikuttaa, ainakin jonkin verran..

Kauheimpia ehdokkaita saa kyllä kivitellä pois, mutta missä ne helmet on!?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Monsieur Manala

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Pulkannaru kirjoitti: Kauheimpia ehdokkaita saa kyllä kivitellä pois, mutta missä ne helmet on!?
Ehkä ne on just sitä Pertin epätoivottavaa ainesta... :roll:
Monsieur Manala

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

exPertti kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti: Kauheimpia ehdokkaita saa kyllä kivitellä pois, mutta missä ne helmet on!?
Ehkä ne on just sitä Pertin epätoivottavaa ainesta... :roll:
Tai Pulkannarun "tutka" on rikki ja hän on viskonut helmet sioille kauheitten ehdokkaitten seassa. :)
Mut viidakon laki vain tuppaa soimaan silleen, että ensin lähtee ne joilla on varaa valita. Eli helmet. Ehkä kaikki helmet on ottaneet oikeudekseen vaatia talon yhdessärakentamista, ja niillä on varaa siihen. Rokkisiat taasen pomppii pihalla riippumatta siitä minkä väristä tapetti on.
RL Burnside

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Voihan sen yksin rakennetun pesän aina realisoida ja saada sitä kautta hyvän pesämunan uuden pesän rakentamiselle. Ehkä ne helmet eivät vain näe metsää puilta.
Geetzu

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oikeesti oon sitä mieltä, et kodista voi tehdä yhteisen, vaikka se ensin olisikin vain toisen. Mut kaveripiiristä lentelee joskus muutakin naureskelua aiheuttavaa ja esim. siskolleni oli kovin tärkeetä saada rakentaa edes leikkimökki ja autotalli. 8)

Henkkoht tais onnen määrä nousta kun muutettiin ekaan ihan yhteiseen yhdessä valittuun kotiin (talon rakentamisesta ei kumpikaan haaveile mut sit taas mökkitontilla joskus vähän matsataan meneekö kaikki varmasti fiftysixty).
Monsieur Manala

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Geetzu kirjoitti:Oikeesti oon sitä mieltä, et kodista voi tehdä yhteisen, vaikka se ensin olisikin vain toisen.
Nii, kuhan pistää sisustuksen ja huonekalut uusiks vaik ne ois uudet ja käyttämättömät. Ja mies saa tietty maksaa! :-p
Geetzu

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Monsieur Manala kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Oikeesti oon sitä mieltä, et kodista voi tehdä yhteisen, vaikka se ensin olisikin vain toisen.
Nii, kuhan pistää sisustuksen ja huonekalut uusiks vaik ne ois uudet ja käyttämättömät. Ja mies saa tietty maksaa! :-p
Ei ku sekin vois riittää et miehen nussittu sänky vaihdetaan naisen hyvin paljon nussittuun sänkyyn. :D
Monsieur Manala

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Geetzu kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Oikeesti oon sitä mieltä, et kodista voi tehdä yhteisen, vaikka se ensin olisikin vain toisen.
Nii, kuhan pistää sisustuksen ja huonekalut uusiks vaik ne ois uudet ja käyttämättömät. Ja mies saa tietty maksaa! :-p
Ei ku sekin vois riittää et miehen nussittu sänky vaihdetaan naisen hyvin paljon nussittuun sänkyyn. :D
En suostuis nussii semmoses.
Geetzu

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Monsieur Manala kirjoitti:En suostuis nussii semmoses.
En mäkään. Ees petarin vaihto ei riitä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »


Koodaan vastauksen salaiseen, muinaiskonvertoituun muotoon "Xelic".
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

exPertti kirjoitti:Pulkannarun "tutka" on rikki
Tokitoki tikotiko.
Tai sit ne helmiKissat on vaan vahingossa kiertäneet mut kaukaa. Tai en ole tarpeeksi hyvä niille. Tai olen liian hyvä? Maailma on kysymyksiä täys.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Monsieur Manala

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

-Superior- kirjoitti:Koodaan vastauksen salaiseen, muinaiskonvertoituun muotoon "Xelic".
Soot kyllä ihme tyyppi. Ennen lähinnä vittuilit mulle mun musiikkimausta selittäen miten se on teennäistä leikkimusiikkia ja miten Beatlesin kaltainen syvästi sielullinen rock-yhtye on oiva esimerkki Oikeasta Musiikista siihen paskaan verrattuna mitä itse kuuntelen. Nykyään postaat tänne päivittäin "mun musiikkia" lempimusiikkinas.

Onko kaikki varmasti hyvin?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Monsieur Manala kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Koodaan vastauksen salaiseen, muinaiskonvertoituun muotoon "Xelic".
oot kyllä ihme tyyppi. Ennen lähinnä vittuilit mulle mun musiikkimausta
Oon aina kuunnellut Infectediä vähän: olisko ollut ekan kerran joskus 2003 lukiossa, koneella oli vanhastaan ainakin biisit Ratio Shmatio, Arabian Nights on Mescaline ja I'm the Supervisor. Ja I.M. ON sielullista, oikeaa musiikkia <3 ja sanoit joskus (kun mainitsin, että mun veli kuuntelee tota) että Mushroom on ihan skeidaa (vaikkapas: toisaalta se saattoi olla myös sun oma humoristinen tyyli kommentoida).

Mut parempi oliskin tykätä! ;)
Monsieur Manala

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

-Superior- kirjoitti:(se saattoi olla myös sun oma humoristinen tyyli)
Oon niin ihana.
Vastaa Viestiin