Tuomiosunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

The jury has reached the verdict. Itse sain kahdeksan tuntia kiinteätä tälle päivälle, 27 minsaa kärsitty jo.
Duck

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomenta. Palattu allasbileistä tukikohtaan, lähiaikoina kai edessä paluu himaan. Oli ihan hauskaa heittää läppää, juoda ja syödä, saunoa ja hillua allaksessa. Toin sinne hienon arpajaispalkinnonkin joka ilahdutti voittajaa kovasti (mainoslahjataskulamppu, katsotaan kuinka pian se löytyy eBaysta...).
Stinky

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Olen ollut ahkera. Klenkkasin salille, reenasin vähän ja klenkkasin takas. Mikä siinä on että ekaa kertaa uudelle salille meno jännittää ihan vitusti? Ois ollut kiva jos joku ois kertonut miten niitä värkkejä käytetään, mutta näytti siltä että tätitistkintädillä ei semmosseen ois ollut aikaa. Häröilin siellä sit itekseni näyttäen vähintääkin hölmöltä. Saliohjelman teko maksais 50€ ja siinähän ois saanut kyllä oppia laitteista. Mut 50€ - ei kiitos!
Sali itessään kait ok, vähän kulahtaneet laitteet kyllä mut jos tulosta tulee niin mitä sitten?

Mitäs nyt tekis? Koko päivä edessä ja saikkua vielä keskiviikkoon asti. I need some action!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Stinky kirjoitti:Olen ollut ahkera. Klenkkasin salille, reenasin vähän ja klenkkasin takas. Mikä siinä on että ekaa kertaa uudelle salille meno jännittää ihan vitusti? Ois ollut kiva jos joku ois kertonut miten niitä värkkejä käytetään, mutta näytti siltä että tätitistkintädillä ei semmosseen ois ollut aikaa.
Lähinnä irtopainoja käyttäessä ei ole tuollaisiakaan ongelmia, ja niillä saa tehokkaampaa treeniä kuin laitteilla. Painot ja penkit ovat suunnilleen samanlaisia ja samanpainoisia kaikilla saleilla.

Minäkin olin eilen ahkera:
- imuroin
- pesin tiskit
- katsoin pari vanhaa leffaa pois
- pesin pyykkiä
- puhuin tunnin puhelimessa erään ihanuuden kanssa, sillä oli vähän huono päivä kun pomo oli haukkunut.
- neuloin(?) lajimerkin kiinni gi-pukuuni (vittumainen homma tuokin käsintehtävänä, olisi pitänyt käyttää vaikka nitojaa, nips nips nips)
- muotoilin vihdoinkin hammassuojat kiehuvalla vedellä suuhuni sopiviksi. Pikkaisen meni vituiksi toiselta puolelta, yksi iensuojaläppä kääntyi hieman hampaiden purupinnan alle, mutta kyllä ne silti suussa pysyvät)

Tänään pitäisi tehdä rästitöitä, niitä en jaksanut eilen tehdä. :roll:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Odotan innolla illan lumisateita. Onneksi en asu omakoti- tai rivitalossa niin säästyn lumitöiltä, mitä nyt auton päältä pitää vähän pyyhkiä pölyjä pois. Kunpa lämpötilatkin pysyttelisivät jossain -5°C => -10°C paikkeilla täällä etelässäkin. Siinä tapauksessa voisin käydä jopa ostamassa murtsikat.

Keksin myös joululahjatoiveen itselleni: makuupussi. Tulee sisäkäyttöön, tarvitsen sellaisen kaikenmaailman tuleville leireille joissa nukkumisfasiliteetit tarkoittavat urheiluhallia jonka lattialla nukutaan. Tarvitsisin sen itseasiassa jo kahden viikon kuluessa.

EDIT: Eiku kehveli, siellähän sataa jo nyt lunta!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Selkäranka piti. Napsu Laphroaigia (joka loppui, pakko ostaa lisää) ja napsu Taliskeria JumalaIsän kyytipoikana siivittivät makoisille kymmentuntisille yöunille. Aamusafkat naamaan ja autoilemaan Järvenpäähän, sähkömieskaverini saa selvittää tulisiko pari viikkoa sitten pamahtaneesta viritinvahvistimestani vielä kalua alkuperäiseen käyttötarkoitukseensa.

Olen onnekseni onnistunut järkkäämään viikolle lähes joka illalle jotain pientä menoa. Näin ollen ahne typerä mieleni ei pääse tekemään tepposia pyrkimällä notkumaan töissä yömyöhään.

Krueger/joku_muu: mistä saa hammassuojia huokealla?
bliss

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

SikaMika kirjoitti: Krueger/joku_muu: mistä saa hammassuojia huokealla?
Mikä on huokea?
Espoon Kehähaiden respasta 5-10 euroa.
SikaMika

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Krueger/joku_muu: mistä saa hammassuojia huokealla?
Mikä on huokea?
Espoon Kehähaiden respasta 5-10 euroa.
Tuo osuu huokeaksi katsottuun hintahaarukkaan. Laitetaan lisärajoitteeksi, että sen tulee löytyä Helsingin kantakaupungin alueelta ja olla käyttämätön!
bliss

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

SikaMika kirjoitti:
bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Krueger/joku_muu: mistä saa hammassuojia huokealla?
Mikä on huokea?
Espoon Kehähaiden respasta 5-10 euroa.
Tuo osuu huokeaksi katsottuun hintahaarukkaan. Laitetaan lisärajoitteeksi, että sen tulee löytyä Helsingin kantakaupungin alueelta ja olla käyttämätön!
:D
Kuinka kiire sulla on niiden kanssa? Voin nappasta mukaani jossain vaiheessa ensviikolla (?) ja toimittaa sulle

edit. Siinä sua lähellä oleva paikka. Huokeimmat 13 euroa.
Stinky

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mulla on ongelma. Mä olen kova hävittämään tavaroita. Muutossa hävitin epilaattorin terän. Ostin tietty uuden epilaattorin viikon ettimisen jälkeen. Samana päivänä kun toin uuden laitteen kotiin, löysin vanhan koneen terän. Nyt oon hävittänyt mun Zen Stonen :roll: Mä oon jokapaikasta etsinyt, kurkkasin jopa että mahtuisko se imurin suulakkeesta sisään ja imurin pussiin.. Mä muistan että viime sunnuntaina käytin sitä kun kävin lenkillä mut sen jälkeen siitä ei ole muistikuvaa. Dementia?
SikaMika

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Mikä on huokea?
Espoon Kehähaiden respasta 5-10 euroa.
Tuo osuu huokeaksi katsottuun hintahaarukkaan. Laitetaan lisärajoitteeksi, että sen tulee löytyä Helsingin kantakaupungin alueelta ja olla käyttämätön!
:D
Kuinka kiire sulla on niiden kanssa? Voin nappasta mukaani jossain vaiheessa ensviikolla (?) ja toimittaa sulle
Tarjous josta ei voi kieltäytyä (katsoin eilen Kummisedän)! Tiistaina olisi pyrkimys lähteä tappelemaan, kyllähän mä vielä yhden kerran voin mättää ilman suojiakin/hampaitakin. Ihan kuin vaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Heräsin just. Aasi :h: keltainen jaffa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chevilyn

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Onko tuo muka olevinaan lumimyrsky? Pientä tuiskua ja hieman tuulee. Nyt sitä lunta ja myrskyä kehiin prkl! Laskin sen varaan, että vältän tänään epämieluisan tapaamisen myrskyn takia ja nyt iski paniikki, että laskelmoinkin väärin. Niin että nyt sitä lunta ja vähän nopeasti!1!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti:
bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Sörkästä saa monestakin paikasta.

Nahka-sakke Vaasankadulla - tai se Savate Clubin BF-shop siinä kurvissa, niin ja tietty tuo Nidan ja varmaan FinnBudoBestistäkin saanee. Kummatkin siis Hämeentiellä. Hintaluokka kaikissa samaa 5-15 euroa.
bliss

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Huima osaa lainata :P
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Palauduttu Valtterista. Ihan perkeleesti siellä oli jengiä ja kauppakin kävi. Kassassa vaihtorahojen jälkeen vielä 197 euroa. En oo vielä ihan kunnossa ja toi imi kyllä kaikki mehut, nyt oon ihan rättiväsynyt. Oon tosi ylpeä itsestäni, kun en sortunut ostamaan yhtään mitään.

Yksi mies uhkasi tappaa mut, kun en myynyt sille 6x Arabian täysin käyttämättömiä Karelia-kahvikuppeja ja -lautasia 15 eurolla. Hymyillen toki, mutta silti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

tää on hanurista..

Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kotona poikettu ja satan solens grimmer mikä keli oli ajaa. Mutta mitä mies ei tekisi hirvenlihan takia?

*laittaa lihaa sipulikuorrutuksella uuniin*
1108

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niba kirjoitti:tää on hanurista..
No shit Sherlock?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Äh paska. Keskiviikosta eteenpäin luvassa taas kunnon loskakelejä etelään. :x Olisi nyt pysynyt vähän kauemmin miinuksen puolella. Pitäisköhän muuttaa talveksi aina jonnekin tosi pohjoiseen, niinku vaikka Ouluun?

Ihan kohta pääsenkin lapioimaan lunta pois auton päältä ja testaamaan miten se kulkee lumimyräkässä. Jaksaakohan kovin moni muu lähteä treeneihin? Voi olla salilla hyvin tilaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos loppuviikosta on lämmintä niin voisin harkita renkaidenvaihtoa.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
Sörkästä saa monestakin paikasta.
Hiljaa!

Jos saan ikenet halvalla ja kauniin naisen kotiinkuljettamana, niin totta mooses sanon kyllä! 8)

Oli mielenkiintoinen keli ajella. Paluumatkalla motarillakin tien erottaminen lumipenkasta oli haasteellista. Ajonopeuskin oli pudotettava alle sataseen! Sain paluumatkalla pakkomielteen päästä syömään Alppilaan Weeruskaan paikallisen pannun, joten kynsimme kinoksessa vielä sinne ja kotiin. Huominen työmatka hieman jännittää, vaikka jätänkin pyörän suosiolla kotiin.

Taidan ottaa lasin viskiä ja katsella myräkkää ikkunasta.
Duck

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ajoin iltapäivemmällä kotiin myrskyn läpi. Jos en olisi poikennut paluumatkalla parin vanhan tuttavan luona rupattelemassa, olisin selvinnyt lähes koko matkan myrskyttä. Nyt meni hitaaksi letka-ajoksi minimaalisella näkyvyydellä. Ongelmitta selvisin joka tapauksessa. Ja ikioma autopaikka katon alla parkkihallissa oli taas riemun aihe.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipa turhauttava ajokeli. Normaaliin matka-aikaan +40 minsaa. Porvoon motaria en jaksanut ajella letkassa, eli ajoin ohituskaistaa liki koko matkan. Ajonopeus silti vain 80..100km/h.

Järvi antoi muutaman siian ja pari haukea. Tuuli puhalteli aika ravakasti ja lunta tuli vaakasuoraan jo järvireissulla. Perämoottori hörähti käyntiin ekalla nykäisyllä. Nyt olikin aika lämmintä. Pakkasenkkani sulan veden kalastuksessa moottorin kanssa on toistaiseksi -18 astetta Celsiusta. Silloin oli sormet kovilla!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
1108

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vituttaa... Uusimmassa Metsästys Ja Kalastus lehdessä oli Valmet Petra 308win myynnissä ja en saanut sitä ostettua koska myyjä oli vatipäänä myynyt sen. Ja halvalla, 1000€

Olisin ollut valmis maksamaan 1500€

:maanantai:
Vastaa Viestiin