Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onks hauskoi?

Joo!
3
60%
On! <3
2
40%
 
Ääniä yhteensä: 5

-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Do the drum roll!

Laitan tähän viel vähän huumoria, oon nauranu näille koko viikon! XD

http://www.youtube.com/watch?v=pVPTVKem2LA
http://www.youtube.com/watch?v=jqbCoNCNKm8
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Loistavia. Kiitos.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kuva
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja aasi »

25.11.2008, klo 06:48 Lähetyksen prosessissa on havaittu poikkeama, toimitus mahdollisesti viivästyy 01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS

Nyt jossakin kaivattaisiin vähän toiminnanohjausta. Prkl.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bliss

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja bliss »

:h:


Geetzu

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oho, alotin vahingossa oman ketjun. Hyi mua. Johtunee siitä, etten jaksa katella youtubesta mitään ilman ääniä. Äänet ei kuulu tiistaihini.

Vähän aikataulutus-probleemia ja sehän on oikeastaan vaan kliffaa. Tekee arjesta jännempää kun yrittää venyä kolmeks kappaleeks muiden vuoks. Tein lumitöitä tunnin heti sängystä noustuani ja nyt on ihan sellanen olo, etten jaksa nostella tota kymppisäkkipoikaani.
milli

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja milli »

Eka tpk!

En sitten viitsinyt lähteä luikastelemaan autolla töihin. Oli ihan lokoisaa pilkkiä vaihteeksi bussissa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja swirl »

Back @work. Aamu mennyt yskiessä ja niistäessä, mutta ei mulla enää oo kuitenkaan kipee olo. Enköhän jää henkiin. Muutaman luun katkeaminen kotimatkalla on melko todennäköistä, koska siellä on ihan hullun liukasta. Lensin jo kerran turvalleni duuniin tullessa.
bedlam

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vituvvittu ku saanu nukuttua yhtään. Perkeleenperkele.
Xiberia kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ei meillä ole pistetty tötteröä moisten leikkausten jälkeen kateille?
Tyttökissoja? Aika vaihtelevat käytännöt tuntuu olevan, kun mulle ohjeistus oli sellainen, että 10 päivää tötterö päässä, työkaverin tyttökissoilla taas oli pidetty kauluria vain kaksi päivää.
En mää muista, että Tuulikilla ois mitään tötteröitä tai kaulureita ollu. Onhan tuosta kyllä aikaa jo 6 vuotta, joten saatan muistaa väärinkin.
Rouva Pupu

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Molemmilla kisuilla ollut kaulukset etteivät pääse haavojaan nuolemaan.

Piti lähteä ulkoilemaan ja hoitamaan asioita kun selkä huutaa selkeästi liikuntaa. Taida kuitenkaan uskaltaa, sen verran liukasta köpötellä näin vaikeasti. Hiekoitus olisi kova sana.
bedlam

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nohö. Poikakissoille ei vissiin ole käytäntönä pistää mitään kaulureita ainakaan? Eipä nuo nuoleskellukkaan haavojaan, näytti etteivät tienneet mitään tapahtuneenkaan.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja swirl »

Rouva Pupu kirjoitti:Hiekoitus olisi kova sana.
Meijän pihalla ei oltu edes tehty lumitöitä. Portaatkin olivat varmaan 20-senttisen lumikerroksen peitossa. Ehdin noin kymmenen askelta kotiovelta, kun olin jo polvillani maassa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bedlam kirjoitti:Nohö. Poikakissoille ei vissiin ole käytäntönä pistää mitään kaulureita ainakaan?
Kyllä mun poikakissalle laitettiin, mutta tuosta on kyllä jo aikaa.

Ehkä käytäntö riippuu lääkäristä, vähän niinkuin hampaiden porauspuudutusten kanssa. Mieti miten lappalaisetkin kuohitsevat lemmikkiporonsa omilla hampaillaan kun lapinleu'ulla tehtävä viiltohaava vuotaisi liikaa verta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Meijän kummallekaan poikakissalle ei oo laitettu kauluria. Eihän niihin leikkaushaavoihin laiteta uroskissoilla edes tikkejä, kun ne on vaan pienet viillot ja ne paranevat tosi nopeasti.
milli

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja milli »

[quote="swirl"][/quote]
Tää keli on kyllä vaativa, tänään ei onneksi ollut enää niin liukasta kuin eilen. Eilen työmatkalla yritin naamioida pyllähtämiseni huikeaksi break dance -liikkeeksi huonolla menestyksellä. Onneksi kovin moni ei päässyt todistamaan tapahtunutta.
nastamuumio

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Miksi joku ulkomaalainen tyyppi, joka alun perin tavoitteli puhelimitse johtajaa, haluaakin sitten myös tietää myös minun nimeni ja vielä kummemmin syntymävuoteni?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Meijjän taloyhtiön isännöitsijä tai mikälie talonmies on ollut ihailtavan aktiivinen lumenluonnissa. No okei, sunnuntai-iltana piha oli yhtä kinosta, mutta maanantaiaamuna oli sentään jo pikkaisen luotu autolle tietä, ja iltapäivällä piha olikin jo kokonaan puhdas autopaikkaani myöten. Myös tänä aamuna töihin lähtiessäni hän puski kovasti traktorillaan yöllä ilmestyneitä lumikasoja.

Edellisessä asuinpaikassani eivät jaksaneet yrittää luoda lumia autopaikoilta vaan jättivät vain pari lumikolaa joilla jokainen voi halutessaan luoda lumet omalta paikaltaan.

Pitäisköhän tehdä taloyhtiön kokouksessa ehdotus autopaikkojen kattamisesta niin säästyisi auton putsaukselta? En tosin tiedä onko sellaisten katoshökötysten rakentamiselle julkisivullisia esteitä koska ne toimisivat näköesteinä naapuritalojen pihoille.

Onneksi työpaikan lämpimässä autotallissa on sentään tilaa, lumet sulavat pois.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 25.11.2008 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti: Pitäisköhän tehdä taloyhtiön kokouksessa ehdotus autopaikkojen kattamisesta niin säästyisi auton putsaukselta?
Pressu on keksitty kans. Sanon vaan.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Pitäisköhän tehdä taloyhtiön kokouksessa ehdotus autopaikkojen kattamisesta niin säästyisi auton putsaukselta?
Pressu on keksitty kans. Sanon vaan.
Tuli joo mieleen, olihan mulla sellainen muinoin Toyota Tercelissänikin.

Toisaalta taas pääsin myös todistamaan pari viikkoa sitten kuinka naapuriauton pressu oli irronnut tuulenpuuskassa ja lennellyt ties minne (sen jälkeen ei ole pitänyt pressua, josko se katosi kokonaan), ja kun Volkkaristanikin on varastettu kaksi kertaa antenni, lähtisköhän pressu yhtä liukkaasti jonkun matkaan?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Naapurin mammalla näyttää pressu irtoilevan suht usein, että se lienee ongelma. Me saatiin yksi ylimääräinen niin voisihan sitä testailla, voittaako se kolmen päivän lumikinosten putsaamisen. Täällä ei tietääkseni ole pressuja varastettu, mutta miten lienee siellä isossa maailmassa.
prosessi

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:Miksi joku ulkomaalainen tyyppi, joka alun perin tavoitteli puhelimitse johtajaa, haluaakin sitten myös tietää myös minun nimeni ja vielä kummemmin syntymävuoteni?
Hmmm... Vaihtoehtojahan löytyy, voit valita sopivimman:

1. Äänesi oli niin mukava, että hän päätti heti tarkistaa josko olisit potentiaalista parisuhdemateriaalia.
2. Hän tekee sivutyönä kartoitusta puhelinvaihteenhoitajien ikähajonnasta, nimi oli tarpeen jotta esimiehensä voisi pistokokein tsekata onko hän tehnyt tutkimuksensa rehellisesti vaiko keksinyt itse luettelonsa syntymävuodet.
3. Kuulostit erinomaiselta puhelinvaihteenhoitajalta, joten hän pohdiskeli headhuntertoimintaa. Ikä piti tietää, jotta edessä olevan työuran pituuden saisi selville, kuten myös suhtautumisen mahdolliseen ulkomaille muuttoon. Nuoret muuttavat vissiin rohkeammin.
4. Hän harrastaa liiketoiminnassaan uhkailua ja pelottelua, joten hän keksi voivansa käyttää sinua välineenä pomosi uhkailuun: "Minulla on muuten myyrä talossa! Ai et usko? No tarkistapas löytyykö työntekijöistäsi tällainen henkilö? Varmemmaksi vakuudeksi yhteydestämme voin mainita, että tiedän hänen syntymävuotensakin, joka on tämä. Hähää, alkaako jo pelottaa?"
nastamuumio

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Miksi joku ulkomaalainen tyyppi, joka alun perin tavoitteli puhelimitse johtajaa, haluaakin sitten myös tietää myös minun nimeni ja vielä kummemmin syntymävuoteni?
2. Hän tekee sivutyönä kartoitusta puhelinvaihteenhoitajien ikähajonnasta, nimi oli tarpeen jotta esimiehensä voisi pistokokein tsekata onko hän tehnyt tutkimuksensa rehellisesti vaiko keksinyt itse luettelonsa syntymävuodet.

4. Hän harrastaa liiketoiminnassaan uhkailua ja pelottelua, joten hän keksi voivansa käyttää sinua välineenä pomosi uhkailuun: "Minulla on muuten myyrä talossa! Ai et usko? No tarkistapas löytyykö työntekijöistäsi tällainen henkilö? Varmemmaksi vakuudeksi yhteydestämme voin mainita, että tiedän hänen syntymävuotensakin, joka on tämä. Hähää, alkaako jo pelottaa?"
Ähmähmöh, pakko olla jompi kumpi näistä, kun seukata tai palkata tuskin kukaan haluaa pahnanpohjimmaista tärvelöä, jolle ei vielä tähän mennessä ole tullut mieleen selvittää, mitä on talous- ja henkilöstöjohtaja muilla kielillä. Mutta tuskin se aikaan on ööö, director, öö
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

Hyvin nukkui. Talvinen keli ulkona. Tarvinee lähteä ovesta ulos. Ei varmaankaan pahitteeksi. Syödä vähän jotakin tuosta ensi alkuun. Ensi hätään.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

voi mua raukkaa oon kauheen sairas ja kauheen tylsistyny ja pitäis muka mennä bussilla apoteekkiin ja ärskältä varmaan hakea leffoja jos/kun en "jaksa" lukeakaan. Ihan saatanan mälsää!! Byäääähh!
Hukun räkään!11

Ei voi ees nukkua ku ei väsytä 10h yöunien jälkeen niinqu yhtään.

Olisin mieluummin vaikka töissä, siis terveenä!

Hyviä leffasuosituksia otetaan vastan. Ja omatekosia flunssajuomaohjeita. Oon kokeillu jo raastettu inkivääri-hunajajuomaa, taidan laittaa sitä taas.

Niin ja kun ääni on kutakuinkin veks ni en voi ees soitella kellekään!11
Tuska.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miul pääsee tänään iso itku ku saan lapseni syliini :h:
Voi helvata että on ikävä.

Ukkokulta lupas viiä meijät vielä Hesburgeriin syömään. Ja samalla pitäs vähän puida asioita kuulemma.

Viikon päästä mulla ei enää ole omaa pihaa :(
Vastaa Viestiin