Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onks hauskoi?

Joo!
3
60%
On! <3
2
40%
 
Ääniä yhteensä: 5

1108

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ukkokulta lupas viiä meijät vielä Hesburgeriin syömään.
No perkele! Sepäs kuulostaa...ööö...hauskalta? Kyllä kunnon hesemättö nyt pippuripihvin kermaperunoilla voittaa. Muistakaa käyttää etukuponkeja ja ottaa paljon ketsuppia, se on ilmaista.

Mät lähden pankkiin (ilman asetta) ja porhallan vaimon kanssa syömään, toivottavasti hivenen enemmän velkaisena, Amarilloon.
1108

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onks tää nyt se joksi sitä luulen?

http://images.funnie.biz/10836.jpg
bliss

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Tartteeko pitää luentoa noista kuvien liittämisistä :x
*lähtee silmälääkäriin*
bedlam

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

MEIN GOTT!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja swirl »

Wanha! Mutta on se Monstah joo. Onneksi on Adblock... tuollaisten kuvien ollessa kyseessä vois laittaa linkkeinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

VOI JUMALAUTA! Just vetänyt hyviä Wieninleikkeitä masuun ja sitten tuommoinen kuva. Pakko mennä norjantunnille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

swirl kirjoitti:Onneksi on Adblock... tuollaisten kuvien ollessa kyseessä vois laittaa linkkeinä.
MutQ...ei se olis niin hauskaa...
Geetzu

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Olisko ollu coolia erotiikka _ messu _ seuraa häh?!!1

nowalle voisin lähettää yhden limattoman suukon tähän väliin.
Ja sit haluun Hesburgeriin.
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

Vähän lunta vielä tiputtaa, mutta kaiketi tämä täst sulaa taas. -p- Mutta Sappee saattaa kuitenkin aueta.

Jos ihmettelette miksi olen täällä. Cityyn on banderol. 8)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nyt oon ihan ok, ostin kunnolla troppia apteekista, herkkuja Prismasta, hain kaks leffaa(rakastunut bestman ja margot at the wedding) sipsua ja karkkia ja keittoja ja nenäliinoja ja oon paljon pirteempi.

Muistakaa: Old is the new young.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:Vähän lunta vielä tiputtaa, mutta kaiketi tämä täst sulaa taas. -p- Mutta Sappee saattaa kuitenkin aueta.

Jos ihmettelette miksi olen täällä. Cityyn on banderol. 8)
Sä olet bandiitti sitten, yrittäsit ees' olla?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tais olla 25.11. aika monen palstatytsin nimpparipäivä. Katreja oli enemmänkin. Pienet sille!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja BrianW »

1108 kirjoitti:Onks tää nyt se joksi sitä luulen?

http://images.funnie.biz/10836.jpg

Kuvottavimpia ilmestyksiä, jota olen aikoihin nähnyt. Miten voi ihminen tehdä itsestään tuollaisen ja vielä riemukkaasti esitellä ?

Noh, mä olenkin pinnallinen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Dumis

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vituttaa niin lahjakkaasti että taidan vetää tänään perseet ja huomenna hakee asennesaikkua loppuviikoksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Vituttaa niin lahjakkaasti että taidan vetää tänään perseet ja huomenna hakee asennesaikkua loppuviikoksi.
Juu, niin vituttaakin. Saatanan anoppi, pissin sen päälle kun se nukkuu :evil: Piti tulla poikaa hoitamaan lauantaina että tää mamma pääsis synttäreille ja katsomaan yhtä bändiä, mutta paskat.. jotain inisi äsken puhelimessa tekosyy tekosyyn jälkeen, ja vielä vähän lisää bullshittiä. Oli aika lähellä, että olisin heittänyt puhelimen partsilta ja tykittänyt 1000 keskisormea sarjatulella muutaman kilometrin päähän.

Grrrr!
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja masa »

Teinpä tänään jotain mitä en ole koskaan tehnyt ennen. Kävin meinaan tunnustamassa lapseni isyyden.

Kahden viikon isyyloma lusmuttu ja huomenna takas duuniin. Kiinnostaa paljon vähemmän kuin vaippaan ilmestyneen kääkämän koostumus ja väri :roll:
MGandhi

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:Teinpä tänään jotain mitä en ole koskaan tehnyt ennen. Kävin meinaan tunnustamassa lapseni isyyden.
Pitääkö isyys muuten myös todistaa? Mietin vain noita tilastoja, joiden valossa on niin kovin todennäköistä että isyytensä tunnustava mies ei olekaan isä...

JA SITÄPAITSI! Pappaketjuun nämä! Menee hermo, kun joka vitun ketju on nykyään täynnä teitä pullantuoksuisia iskiä fiilistelemässä palleron ensipierua! :roll:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja saira »

^Kaikki paitsi avioliitossa syntyneet tarvii tunnustaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
MGandhi

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

saira kirjoitti:^Kaikki paitsi avioliitossa syntyneet tarvii tunnustaa.
No hitto! Mitä pidempi avioliitto sitä suurempi syy myös todistaa isyys!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja saira »

Niinhän sitä ajattelis... Mut vakavasti ajatellen, jotenkin tuntuu hassulta, että tässä tapauksessa se papin aamen tarkoittaa lain silmissä sitä, että syntyvä lapsi on automaattisesti isän. Avoliitossa elävillä on ilmeisesti sen verran löysempi moraali, että lapsi voi kuulua kelle tahansa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Tix

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bluntly kirjoitti:VOI JUMALAUTA! Just vetänyt hyviä Wieninleikkeitä masuun ja sitten tuommoinen kuva. Pakko mennä norjantunnille.
Älä sä valita, mulla olis just tossa ruoka valmiina mutta ei oikein maistu nyt.
1108

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Mut vakavasti ajatellen, jotenkin tuntuu hassulta, että tässä tapauksessa se papin aamen tarkoittaa lain silmissä sitä, että syntyvä lapsi on automaattisesti isän. Avoliitossa elävillä on ilmeisesti sen verran löysempi moraali, että lapsi voi kuulua kelle tahansa...
Nii-i, synnissä sinä saatana ryvet ja perkelettä palvot. Miehenä on jokin pitkätukka joka on vimpanpäälläviittävaille valmis hippi. Puhumattakaan sen hippikavereista, juovat viinaa ja olutta ja rypevät Jumalaa rienaavan heavymetallin pauloissa. Varmistaakseen että tekevät paholaisen työtä vielä opettavat tätä paheellisuutta nuoremmille!

Sitten ne keräntyy hippikommuuniinsa jupiseen hippimusastaan ja juovat hippikaljojaan. Pentelettä palvovat ja paheita puhuvat...eiQ...perkele...siis...mähän olin mukana.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja saira »

^Eikä kannata unohtaa, että meidän mukula on äpärä ja minä huora. :twisted:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:^Eikä kannata unohtaa, että meidän mukula on äpärä ja minä huora. :twisted:
*reps* ja samoin :D


Kämppäpaperit allekirjoitettu ja lapsi halittu ja pusittu sataan kertaan. Ukkokulta tuli jopa mukaan vilasemaan mun uutta kämppää ja toi mut takas Helsinkiin hullun rekkiksen luo. Nitskulta pääs itku kun hän ei voinutkaan jäädä äitin luo, ja niin pääs äitiltäkin kunnon parku. Ihan uusi oma huone oli kyllä kuulemma tosi ihana.

Huoh. On tää vaikeeta joskus.
Dumis

Re: Toiminnanohjaus-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Sainpas soitettuakin sen muuttoporukan nippuun, sain kivoja tekstareita ja sushia iltapalaksi... mieli parani, mut silti pitää hakee saikkua kun tymät töistä ei anna vapaata, säästyypä sitten pekkaset.
Vastaa Viestiin