Kityristiretki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MGandhi

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti:Sekoilee huolella...
Mitä vittua?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tuollaisia sanotaan uskispiireissä "Missioiksi". Jakavat etupiirejä kuka millekin keskustelufoorumille Hyvää Sanomaa vie. PetriFB on kirjoitellut paitsi Cityyn ja tänne, myös Tiede.fihin.

Minä ja Kitinästä ainakin Manala on joskus tehnyt vastaiskuja Petrin ja kumppanien "Uskontie" -foorumille. Sen alkuperäinen muoto on nyt kanttuvei, taisi tulla riitaa kun Pyhä Henki puhui väittelijöille eri asioita. Petrin nyt moderoima foorumi on http://kasvunpaikka.dy.fi/ Jos haluaa vittuuntua tai nauraa, tai oppia noista Vääräuskoisista, kannattaa tsekata. Myös jos Petri alkaa käymään täällä hermoille, kostoiskuja tuonne.. eikun Oikean Hyvän Sanoman Lahjoittamista Eksyneille ja Valheveljille voi yrittää, kunnes bannataan. Itse en jaksa.

Uskontieltä minua ei muuten bannattu, vaikka Citystä ja Kitinästä monta kertaa :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Missäs osoitteessa Näkökulma nykyään toimii? Nakokulma.org taitaa olla kaapattu.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
elco

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja elco »

Frederik Krueger kirjoitti:Missäs osoitteessa Näkökulma nykyään toimii? Nakokulma.org taitaa olla kaapattu.
Olen suunnitellut projektiresuille sellaista sisäistä kyvykkyystestiä, jossa pitäisi vastata pariinkymmeneen kysymykseen rajatussa ajassa ja netin ja intran käyttö olisi sallittua. Tavoitteena olisi siis testata ongelmanratkaisukykyä ennemmin kuin teknistä kompetenssia, vaikka teknisistä taidoista toki olisi kyse.

Freddy K. jäisi ensimmäiseen kysymykseen:
http://www.google.com/search?q=n%E4k%F6kulma
prosessi

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Missäs osoitteessa Näkökulma nykyään toimii? Nakokulma.org taitaa olla kaapattu.
Olen suunnitellut projektiresuille sellaista sisäistä kyvykkyystestiä, jossa pitäisi vastata pariinkymmeneen kysymykseen rajatussa ajassa ja netin ja intran käyttö olisi sallittua. Tavoitteena olisi siis testata ongelmanratkaisukykyä ennemmin kuin teknistä kompetenssia, vaikka teknisistä taidoista toki olisi kyse.

Freddy K. jäisi ensimmäiseen kysymykseen:
http://www.google.com/search?q=n%E4k%F6kulma
Mitenköhän lienee sinun psykologisen kompetenssisi laita. Kaikkiin kysymyksiin ei ehkä haetakaan vastausta, vaan motiivina kysymiselle on jokin aivan muu.
elco

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: Käväisin avaamassa ketjun näkokulmaan. Ikuisuusaiheet kuulostivat hyvältä.
Viittiiks joku käydä postaamassa tohon ketjuun, että "Pertti on idiootti?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Helvetti, saatana, piru ja sielunvihollinen!
Näkökulma, nökökulma, nöpökulma?
Nököhampaiset nörttinannyt sentään?
Koska olen Tie totuus etc.
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Käväisin avaamassa ketjun näkokulmaan. Ikuisuusaiheet kuulostivat hyvältä.
Viittiiks joku käydä postaamassa tohon ketjuun, että "Pertti on idiootti?
Done.
Monsieur Manala

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Gat kirjoitti:Minä ja Kitinästä ainakin Manala on joskus tehnyt vastaiskuja Petrin ja kumppanien "Uskontie" -foorumille.
Täh? Pistätköhän mun piikkiin nyt jonkun muun, esim 1108:n touhuja?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja Gat »

Monsieur Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minä ja Kitinästä ainakin Manala on joskus tehnyt vastaiskuja Petrin ja kumppanien "Uskontie" -foorumille.
Täh? Pistätköhän mun piikkiin nyt jonkun muun, esim 1108:n touhuja?
Elä valehtele Syntinen! Kyllä sä Uskontiellä palloillit, pääpirulleen Haipolalle inttäen, ja mun kanssa juttelit asiasta sätissä tai netissä, homo. Oliko Numbakin siellä? Jaa muistan oli, aidosti satanistipropandaa.. mutta liian kohteliaana. Joku vois revauttaa taas!

Itteeni miellytti, kun provosin sinne Lordikeskusteluun pitkän antaumuksellisen ja Satanistisen, euroviisuvoittaja Lordin todellisen merkityksen ylistyksen, mm. että kohta kristityt palavat suloisesti tuoksuvana uhrina Herrallemme Saatanalle.. ja eikös juttu levinnyt ympäri hihhulien palstoja, ihan tosissaan otettuna. Niiden foorumienginet tosin ****taen kirosanat :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Monsieur Manala

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Gat kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minä ja Kitinästä ainakin Manala on joskus tehnyt vastaiskuja Petrin ja kumppanien "Uskontie" -foorumille.
Täh? Pistätköhän mun piikkiin nyt jonkun muun, esim 1108:n touhuja?
Elä valehtele Syntinen! Kyllä sä Uskontiellä palloillit, pääpirulleen Haipolalle inttäen, ja mun kanssa juttelit asiasta sätissä tai netissä, homo. Oliko Numbakin siellä? Jaa muistan oli, aidosti satanistipropandaa.. mutta liian kohteliaana. Joku vois revauttaa taas!
Haipolalle? Satanistipropagandaa?

Taidat nyt oikeasti erehtyä henkilöstä. Minä olen syvästi uskonnollinen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Haipolalle? Satanistipropagandaa?

Taidat nyt oikeasti erehtyä henkilöstä. Minä olen syvästi uskonnollinen.
Alan epäillä, että olet oikeasti PetriFB. :think:
Manala on kuitenkin pienempi paha vaikka muuta luulisi?
Viimeksi muokannut Niba, 26.11.2008 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja Gat »

Monsieur Manala kirjoitti: Haipolalle? Satanistipropagandaa?

Taidat nyt oikeasti erehtyä henkilöstä. Minä olen syvästi uskonnollinen.
Eikun Numba heitti satanismia tai muuta new agea, liiian tosissaan. Koska on omanlajisensa hihhuli. Sä intit jostain muusta, juuri "phaipolan" kanssa, mainiten siellä että tämä on kuin keskustelisi puhelinvastaajan kanssa. Ja niinhän se onkin, kun niiden foorumeita tutkii, tajuaa että niille puhuminen on täysin tuloksetonta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
prosessi

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:Jaha, aihetta ei enää löydy nakokulmasta. Seipäässä tuon adminin perseessäkin on seiväs perseessä.
No mitä sinä odotit? Mainos on mainos, harvempi pienikään foorumi suvaitsee ilmaista mainontaa sivuillaan, puhumattakaan laajalti luetuista, joilla yhdenmukainen linja on erityisen tärkeää, koska sen puuttumisesta helposti nousee meteli.
prosessi

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:
prosessi kirjoitti:No mitä sinä odotit? Mainos on mainos, harvempi pienikään foorumi suvaitsee ilmaista mainontaa sivuillaan, puhumattakaan laajalti luetuista, joilla yhdenmukainen linja on erityisen tärkeää, koska sen puuttumisesta helposti nousee meteli.
Odotin, että suurempi ryhmä meitä idiootteja tekisi sinne rynnäkön ja ketju poistettaisiin. Sitten tänne ryntäisi pari vadimia hetkeksi kertomaan "miten asiat oikeasti ovat" ja saisimme hyvät naurut.

Saahan sitä haaveilla. :)
Tuolla on melko hyvä suhdeluku vadimeita ja perttejä, ei niitten tartte tulla tänne. Lisäksi aliarvioit vadimien arvostelukyvyn, eihän se alkuperäinenkään enää tule tänne kertomaan "miten asiat oikeasti ovat". (Noin sivuhuomautuksena, sain sit yv:tä tuolla ketjusi johdosta, sisältö tiivistettävissä muotoon "mitvit, liitytkö aikuisten oikeesti jotenkin noihin?")
prosessi

Re: Kityristiretki

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tuolla on melko hyvä suhdeluku vadimeita ja perttejä, ei niitten tartte tulla tänne. Lisäksi aliarvioit vadimien arvostelukyvyn, eihän se alkuperäinenkään enää tule tänne kertomaan "miten asiat oikeasti ovat". (Noin sivuhuomautuksena, sain sit yv:tä tuolla ketjusi johdosta, sisältö tiivistettävissä muotoon "mitvit, liitytkö aikuisten oikeesti jotenkin noihin?")
Kielsit tietty meidät kolmesti ennen kuin kukko laulaa? :)
Vaikea kieltää, kun kerran kyseisessä ketjussakin totesin sinun olevan idiootti. Puhumattakaan siitä, että kirjoitan samalla nimimerkillä molemmissa paikoissa ja kysyjä oli käynyt täällä vilkaisemassa.
Vaikka Vadim oli jossakin kohtaa ihan arvostelukykyinen niin hänet oli lopulta aika helppo saada provosoitumaan. Siksi agendan keskeinen sisältö oli kokeeksi BB:stä, vaikea keksiä mitään tyhjeNpää agendaa.
Ottaen huomioon, että tuolta löytyy mm. aihe "bb-ketju huutoäänestyksellä", agendan provoavuus oli olematon ja kökkö. Lisäksi väittäisin, ettei Vadim pahemmin kirjoitellut provosoituneena, vaan provosoi itse muita (ja lisäksi niiden pitkien litanioitten kirjoittaminen taisi olla hänestä hauskaa).
Vastaa Viestiin