Keskisormiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Monsieur Manala

Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Mugavasti alakoo! Sain tuossa kuulla että viimeinen hengissäoleva isovanhempi on todella huonossa hapessa ja hällä syöpä levinnyt mm. keuhkoihin, aikaa jäljellä siis tod. niukasti.

Sitten heti perään kuulin että kummini on kuollut, räjähdysmäisesti levinneeseen syöpään. Tsihi, melko epätodellista.

Taitaa tulla Manalan pojalle kirkkovisiitti.




Ehkä kamalinta tässä on se, että Sub Focuksen Swamp Thingin basslinen sisäänpotkaisu kohdassa 2:42 yhdistettynä videomateriaaliin saa mut putoamaan joka kerta vaikka koko suku potkaisisi tyhjää.
Dumis

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta. En lähtenyt röihin, kun on vähän flunssaa, normisti oon mennyt pienessä flunssassa duuniin... Mut nyt jäi väliin kun mulle ei myönnetty loppuviikoksi vapaata, niin haetaan sit saikkua. Kasilta arvauskeskukseen.
Duck

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

HikijuNppaa luvassa tänä aamuna. Muutoin normi työpäivä. Mitä enemmän tekemistä, sitä vähemmän kitinöintiä.
Geetzu

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Monsieur Manala kirjoitti:Tsihi, melko epätodellista.
Joskus vaan kaikki on... Pusuhali!

Mulla on vapari eli töitä. Ja sit ikävä visiitti kättärille kaverin tueks, pläh...
Tehtiin eilen superhienoja pikkuelukoita pihalle lumesta, tänä aamuna oli pöllitty vaatteita niiden päältä. Vituttaa ku suostuin laittamaan kivan kaulaliinani sen yhen possun kaulaan ja hienon pinkin pipon "mörölle", lapsien mieliks... Ois pitäny tehdä ne tohon ihan ikkunan alle ja väijyä koko yö. Aina kaikki viedään! Vähän ku pikkarit pyykkinarulta jos ne sinne joskus testiks kehtaa laittaa! Mur!
bliss

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tänään pääsis ilmaiseen curlingiin kun vaan jaksais lähteä.
daddykillkill

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kyllä taas nähtiin mikä on lopputulos, kun päästetään sihteeriköt ja byrokraatit suunnittelemaan nettisivulomakkeita. Lopputulos on asiakkaan kannalta hämmentävä ja sekava. *tun peelot.
Projekti on kaksi viikkoa muutenkin jäljessä aikataulusta ja julkaisun piti olla huomenna.

Luoja, anna mulle voimaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ääääää, väsyttää. Jalat kramppasivat taas yöllä moneen otteeseen, mikä vähän haittasi nukkumista. Herätys oli kuitenkin aika kiva: pikkukatti onnistui hyppäämään makkarin ovenkahvaan ja tuli hurjasti kehräten puraisemaan nenästä :h:

Manalalle voimia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Illalla Eestin laivalle ottamaan häppändeiliä. Nämä ei voi olla pikkujoulut, koska emme kutsuneet edes sihteeriämme mukaan. Elämme jänniä...
ninnithequeen

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kamala väsymys täälläkin. Ja pitäs pakata, plääh.
Dumis

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Loppuviikko saigonia. Kipusisko meinas kirjoittaa 2 päivää, muttakun kerroin firman politiikasta saikkujen suhteen, niin tulikin 3 päivää.
Nyt uutta GN'R:ää sekä aamupala numero kaksi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Toimitusjohtaja?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun työhuoneessani on pikkuinen leppäkerttu. Ihastelin juuri sen söpöyttä, mutta kun se läksi lentoon ja törmäsi mun naamaani, se muuttui äkkiä söpöläisestä kylmiä väreitä ja kirkumishalua aiheuttavaksi inhotukseksi :? Pelkään ja inhoan melkein kaikkia pieniä lentäviä otuksia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

swirl kirjoitti:Mun työhuoneessani on pikkuinen leppäkerttu. Ihastelin juuri sen söpöyttä, mutta kun se läksi lentoon ja törmäsi mun naamaani, se muuttui äkkiä söpöläisestä kylmiä väreitä ja kirkumishalua aiheuttavaksi inhotukseksi :? Pelkään ja inhoan melkein kaikkia pieniä lentäviä otuksia.
Lapsena luulin leppäkerttujen olevan kavereitani koska ne kuulemma söivät pois pihamme koivuissa parveilevia inhottavia kirvoja, mutta sitten yksi leppäkertuista puri minua käteen. Se oli melkein yhtä suuri järkytys kuin kuinka isoveljeni lemmikkihamsteri puraisi minua sormeen.

Voimia kaikille jotka tuntevat tarvitsevansa voimaannuttavia kokemuksia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mulle oli lapsena joku kertonut, että sellaiset keltaiset leppäkertun näköiset otukset on myrkkyleppäkerttuja. Yksi varhaisimmista muistoista on se, että istuin meidän talon rappusilla ja mulla oli mekko ja valkoiset pitsiset polvisukat ja sellainen myrkkyleppis kiipesi mun sukkaani pitkin ylöspäin ja itkin hysteerisesti, koska olin varma, että kuolen kun se pääsee paljaalle iholle. En pystynyt ees liikkumaan, kun pelkäsin niin paljon.
masa

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Onko cityn kauhea-namu liittynyt palstalle vai onko kyseessä feikki?
1108

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

On taas hienoa, yksi kappale asukkaita tuli silmille ja ulvoi kuin pistetty sika siitä että miksi sähkötöitä tehdään hänen huoneistossaan vaikka niitä tehtiin eilenkin. Yritä siinä saatana olla kohtelias ja hymyillä kun mielessä pyörii sanoa sille saatanan tyhmälle naudalle että "NO VITTU SEN TAKIA ETTÄ NE SÄHKÖTYÖT EIVÄT OLE VIELÄ VALMIITA!!!!!"

Ja vittu ymmärrä miksi se perkeleentorjuja ylipäätänsä mulle vikisee sähkäreiden töistä, kuulu periaatteessa milläänlailla mun kontolle.

Ei tämä pappi ainakaan myönteisemmäksi muuta tuntojani kristinuskoa kohtaan.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Monsieur Manala kirjoitti:
Ehkä kamalinta tässä on se, että Sub Focuksen Swamp Thingin basslinen sisäänpotkaisu kohdassa 2:42 yhdistettynä videomateriaaliin saa mut putoamaan joka kerta vaikka koko suku potkaisisi tyhjää.
No en voi syyttää, onhan tossa kyllä osunu kaikki niin kohdalleen. Toi koko dj Holy Ghost / Baptazia on kyll ihan parhaita videoläppiä hetkeen. Sai kans nauraa kun katsoin muutamista tagit: speedgospel, sermonstep, jesuscore.

Näyttäis olevan toi koko Baptazia-läppä yhden miehen käsialaa. HM, en tiedä kummasta pitää antaa enemän propseja, loistavasta editoinnista vai tuosta Baptazia / Dj Holy Ghost- nimi-ideasta. No,yhdessa parempi.

Pakko nyt laittaa sarjan aloittanut video, jo klassikoksi noussut Holy Ghost VS Twisted Individual & MC GQ @ Baptazia. 1.41 kohdassa on kyll niin priceless moment..

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Duck

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Myös noihin löyhästi liittyvä dokumentin kaltainen pätkä amen break -rumpuloopista voi olla antoisa jollekulle. Laitoin linkin siihen tuolla.

(tuo oli kiertoilmaisu, oikeasti tarkoituksenani oli vain todeta että olin tässä täällä eka! \o/ )
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Duck kirjoitti:^ Myös noihin löyhästi liittyvä dokumentti amen break -rumpuloopista voi olla antoisa jollekulle. Laitoin linkin siihen tuolla.

(tuo oli kiertoilmaisu, oikeasti tarkoituksenani oli vain todeta että olin tässä täällä eka! \o/ )
Joo, amen-break on jännä kyllä ja informoiva klippi. Yksi rumpulooppi vuodelta 1969 synnyttänyt kokoaisen alakulttuurin klubeineen ja levyineen, tajutonta. Tai no, vähän vastaava kun melkein kaikki rokkibiisit sitten `72 on ollu uudelleen sovituksia smoke in the waterista.. Noin kärjistetysti sanottuna.

Ennenkuin tiesin käsitteen amen-break, niin ihmettelin kun jokaisessa rumpusample-kitissä oli mukana

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Chevilyn

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Sinne kosahti suunnitelmani lusmuilla firman pirskeistä viikonloppuna. Joku nainen toiselta osastolta tuli kysymään voisinko lähteä hänen kanssaan juhliin, koska häntä jännittää ettei hän löydä sieltä ketään jolle voisi jutella tai että hän jää ihan yksin. En kommentoinut mitenkään sitä asiaa, että hän ei ole koskaan jutellut minullekaan aikaisemmin mitään. Noh joo, lupasin kuitenkin mennä. Ihan mukavan oloinen ihminen. Voinhan aina esitellä hänet muille osastoille ja kun hän on saanut juotua itsensä sosiaaliseksi ja estottomaksi niin poistua paikalta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nyt äkkiä groove 91.1 taajuus radiosta, siellä kerrotaan kohta mistä NÄKEE onko nainen hyvä sängyssä! siis etukäteen! Kauhee kyl jos tajuaa kaikkien näiden vuosien jälkeen, ettei olekaan..

Ja hyvä biisi muutenki :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monsieur Manala kirjoitti:Mugavasti alakoo! Sain tuossa kuulla että viimeinen hengissäoleva isovanhempi on todella huonossa hapessa ja hällä syöpä levinnyt mm. keuhkoihin, aikaa jäljellä siis tod. niukasti.

Sitten heti perään kuulin että kummini on kuollut, räjähdysmäisesti levinneeseen syöpään. Tsihi, melko epätodellista.

Taitaa tulla Manalan pojalle kirkkovisiitti.
Voi voi, melkein tuntuu pahalta muttei oikeestaan.


Ehkä kamalinta tässä on se, että Sub Focuksen Swamp Thingin basslinen sisäänpotkaisu kohdassa 2:42 yhdistettynä videomateriaaliin saa mut putoamaan joka kerta vaikka koko suku potkaisisi tyhjää.
Varosit vähän loveen lankeemista?
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ängh, nyt meni töissä idlaamiseksi. Kolleega varasi taottavakseen raudan, jota mun piti takoa tänään, ja lähti sitten lounaalle jättäen raudan varatuksi. Eikä vastaa edes puhelimeen. No, netissä roikuntaa sitten vaan...
bedlam

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Duck kirjoitti:No, netissä roikuntaa sitten vaan...
Tätä ollu jo pari päivää. Viidet nettisivut ja parit esitteet kesken, mutta kaikki siinä tilanteessa että odottaa asiakkaan kommenttia. Tuli sitten tilattua Mäkki kun ei ollu muutakaan tekemistä. Mitäs seuraavaksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskisormiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hain joukkueeni uudet pelipaidat. Nuuh, komeet on. Vein sponsorille eli isukin firmallekin yhden näköisvedoksen. Pyhänä olis sitten ekat pelit. Kiskis.
Vastaa Viestiin