Torsnantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Torsnantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Uutta päivää, uusia Qjeita.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olen herännyt! Huomasitko Ankka, että avasin torstain minäkin klo 7.12, mutta sitten huomasin sun avanneen 7.11 ja väistyin nopeasti! En ollut uskoa silmiäni! Onkohan koskaan käynyt tätä yhteentörmäystä NÄIN myöhään!

Hyviä päiviä kaikille tasapuolisesti toivoopi

STADINARSKA :P
milli

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Eka tpk!

Tänään on harvinaisen lyhyt työpäivä, vain kolmeen =)

Tänään mennään isoveljen kanssa kokeilemaan karaokea leffateatteriin, varmasti mielenkiintoista 8)
Stinky

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihanaa olla töissä!!111 Meinaskin jo pää hajota himassa. Tänään duunin jälestä vielä salille ja huomenna voi nauttia pikkujouluista ja sen antimista hyvällä omallatunnolla :]
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meilläkin on huomenna pikkujoulut... eikä nappais sitten ollenkaan. Oonkin jo varannut paikan ensimmäisessä taksikyydissä keskustaan, koska oon menossa pikkareista Melissa Auf der Maurin keikalle :] Päätettiin kaverin kanssa vetää örmykännit ja töniä runotyttöjä eturivissä.
Dumis

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta, olipas perse idea valvoa puol kahteen, nyt en yhtään tykkää kun on vieläkin ihan rähmänen olo. Puuroa keittelemään, diupa-diu.
RL Burnside

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

No nyt on sitten roskakuskien alhainen äö ja laiskuus kaiketi käytännössä todettu. Vitun talidomi oli ajanut aamulla jäisen mäen alas päästäkseen mahdollisimman lähelle roskiksia. No totta kai se kosla jäi siihen jumiin ja totta kai se tukki koko pihatien niin, ettei ohi päässyt. Pari tuntia siinä junnas ees taas hiekkojen kanssa ennen kuin sai sen verran liikkumaan, että päästiin ohi tarhaan ja töihin. ”vähän mä mietin että on aika liukas mäki”. No onhan se raskasta jos joutuu vetämään roskikset viisi metriä pieneen ylämäkeen kerran talvessa. GGrrrrpppssss!!!
bedlam

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mennee hermot! http://www.ilmatar.net/~np/aly/

Joskus aiemminkin räjähtäny pää tuon kanssa. 21 tuli heleposti, mutta sitten alko tökkimään. Yksi on ihan selkee, mutta kun ei keksi oikeaa sanamuotoa!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Prkle. En saa tehtyä töitä. 23/33 tällä hetkellä, aikamoista hakuammuntaa alkaa olla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päivän töitä aloiteltu..
Eilen "kivat kirjabileet" Bankissa, Unioninkadulla..
"Yllättäen" paikalla vanhoja opiskelukavereita ja proffia ja yksi tuttu kirjaimmeinen..
Paikalla tietysti julkimoita tietokirjallisesta päästä..
Punkku ei maistunut ihan normaaliin tapaan..
Viimeksi muokannut Niba, 27.11.2008 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkoholittomat pikkujoulut muka, juu juu.

Oli ihan pakko ottaa tämä päivä palkatonta, että saa itsensä kuntoon huomisiin firman pikkujouluihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eipä oo pikkujouluja. Kertaakaan eläissäni ole ollu pikkujouluissa. Tässäkin firmassa kävivät pari vuotta sitten porukalla Riikassa, mut nyt ei mitään. Elämä on.
nastamuumio

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Järjestetään sittenkin vielä yks Kitinä-miitti, naamiaiset ja muutenkin teemabileet otsikolla Firman pikkujoulut! Ikuna mäkään sellasissa ollut.
Dumis

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Diu-diu, nyt papereita viemään postiin, muuttoakin varten sain pakun varattua. Mä oon ihan kauhee kone suorittamaan!
bedlam

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

^^ Ai nii, oonhan mä Kitinän pikkujouluissa ollu. Mutta sitä ei lasketa, koska en muista siitä mitään.
bliss

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Jos Et Muista, Sitä Ei Tapahtunut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

nastamuumio kirjoitti:Järjestetään sittenkin vielä yks Kitinä-miitti, naamiaiset ja muutenkin teemabileet otsikolla Firman pikkujoulut! Ikuna mäkään sellasissa ollut.
Kuulemma asusteet ovat halboja ja hyvejä sellaiseen tarpeeseen vasta lehdestä eilen luettuani sanon näin..
Niin Ja Toivottavasti mdm sai apua ongelmiinsa?

Mutta!
Tuossa Manalalle oiva puku!
Kuva

ETC.

Pilailupuoti
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ekat kamat viety uuteen kotiin. Voi jeesus siel oli liukasta kantaa pahvilaatikoita, huh. Ukkokulta tulee kohta hakemaan vikat kamansa pakettiautolla.

Puuh, takas pakkaamaan.
bliss

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kohta tarttis lähteä vanhan sukulaistädin syntymäpäiväkahville. Peruin jopa spinningin tämän takia (siel synttäreillä saa ehkä maailman parasta voileipäkakkua ja suklaakakkua...)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

nastamuumio kirjoitti:Järjestetään sittenkin vielä yks Kitinä-miitti, naamiaiset ja muutenkin teemabileet otsikolla Firman pikkujoulut! Ikuna mäkään sellasissa ollut.
Kuulostaa hyvältä, mutta aika loppuu kesken! Voisko nää olla vaikka tammikuussa, 10.1. jälkeen vaikka? :)
Prepare for the worstest.
1108

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tää alkaa leikkimään sähkömiestä. Emäntä haluaa muutaman himmentimen katkaisijoiden tilalle ja miehän ne asennan, saas nähdä himmeneekö koko talo vai ainoastaan mun vintti.

Palaan asiaan joko romanttisessa valaistuksessa tai TAYS:n kahvilan nettipisteeltä myöhemmin.

Piu piu!
1108

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Puuh, takas pakkaamaan.
Pakko nyt kysyä: Kuka vittu on sun ukkokultas? Ex? Jos näin on niin miksi vitussa kutsut sitä ukkokullaksi?

Jos nykynen on hullu ja ex on kulta, niin mikä vittu sinä olet???
Osoitus että Jumalalla on sarkastinen huumorintaju?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tsemppiä valaistukseen :P Vaimolle terveiset kans!
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tsemppiä mulle kans! Vitukka sentään jos tää ilta menee penkin alle, niin sit harmittaa kun on ainoo kerta kun näkee toista koko viikon aikana ja ehkä enskin. Kohta alan tiskaamaan, oon löysäillyt koneella tarpeiksi.
1108

Re: Torsnantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ristuksen kilinvittu, meni kourallinen sulakkeita ja käämit (multa). Joku saatanan viittä vaille tanopää sähkäri on tuikannut kyllä joo tähän kämppään johdot. Värinä MUSTA, siis pelkkä musta. Päättele nyt siinä sitten mikä on nolla, mikä on vaihe ja mikä vittu on pistorasian syöttö.

Soitin sähkärille, tulkoon perkele roplaan kuntoon.

:maanantai:
Vastaa Viestiin