PeliPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ei tuu mentyä nukkumaan kun pelaan pasianssia. Taidan mennä ny.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Monsieur Manala

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Ei tuu mentyä nukkumaan kun Vista flippailee taas ihan tosissaan. System restorea joutui jo vääntämään kun kone bluescreenasi jo pelkän selaimen käynnistämisen yhteydessä. Nyt ei mitkään cookiet tunnu pysyvän taululla, eikä salasanat muistissa, ja Chromen language-checkit oli nekin resetoituneet alkuperäisiksi ja ties mitä vielä. Vituttaa tällainen paskakäyttis yli kaiken. En ymmärrä miten Vista voi olla näin epäluotettava ja hidas XP:hen verrattuna.
Monsieur Manala

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

On tässä pitänyt pari vuorokautta piirtää pohjaa talosta, mutta ei yksinkertaisesti ole ollut motiivia eikä jaksamusta eikä *.*

No minähän sain tossa puolenyön maissa loistoidean että jospa riipaisis pienet provokaatiokännit kun ei kerran kannabistakaan kehtoo hallussapittoo. Ja johan! Kyllä nyt tulee parkettia paperille niin ettei laminaatista väliä! 280 neliötä huippudesignia parissa tunnissa! Mitähän se arkkitehti tästä sanoo...

Tervetuloa tupareihin. Elkee ihmetelkö jos ei seinät oo ihan suorassa...

Tai no, on ne nyt niin suorassa kuin 1½ viinipullollisella, zidukalla, ja viinapaukulla saa aikaiseksi. Vähän on muute hiano. Kolme ulko-oveeki! Mitähä vielä laittais...katosta vois roikkua spidermaneja, ja semmonen alienäitihautomo ois tosi kolee yläkertaan. Poreamme pitää olla Pitäjän Pervoin Poikahuara -kokoa ja keittiöks riittää Skype-pääte Pizzataxin pikavalinnalla. Biljardipöytä keittiöön, miksei?

Mitenhä tonne sais vielä tissit integroitua, hmm... Butaaniseinätissit ilokaasulla, hmmmmmm.......!
Duck

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomeniii. Otinkin tän päivän lomaa. Käyn pelaamassa aamusählyt, sitten rupean pakkaamaan pukua ja tavarii, ja painelen maalle hautajaisiin. Hautajaisloma, jee.

Toivottavasti ulkoilma on siellä maahanpanijaisissa on hieman miellyttävämpi kuin tää sää täällä just nyt.
daddykillkill

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Voisin pelat "Resurrection Of Evilin" loppuun ja ihan vaan vähän-sormella-koettaa uutta Tomb Raideria.
Kuva
RL Burnside

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Jaa... No se vähän riippuu onko tänään peli perjantai vai bile perjantai. Riippuu fiiliksistä ja aikatauluista. Jotain oleellista kai tulee tähänkin viestiin sisällyttää, joten; panettaa!!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Voisin voittaa hapokkain pössis-kilpailun. Reisilaiva oli maineensa veroinen. Uhhuh.
RL Burnside

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Voisin voittaa hapokkain pössis-kilpailun. Reisilaiva oli maineensa veroinen. Uhhuh.
Sylettääkö?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RL Burnside kirjoitti:Sylettääkö?
Sisäkumi ei sentään enää pyi. Ehkä paras on mun silmät. Jouset kai paskana, kun eivät aukea.
Stinky

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

BileBeerjantai! Neljältä loppu työt ja kuudelta alkaa firman pikkujoulut! Duunin jälkeen pikapikaa alkoon ja himaan vaihtaan kamppeet. Sen jälkeen RAI RAI :]
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vähän huonohko olo. Eilinen levynjulkkarikeikka meni vähän juopottelun puolelle, vaikka kotona olin jo joskus yhdentoista aikaan. Oli hauska ilta ja tutustuin Idols-Welluun, joka oli tosi mukava tyyppi.

Jouduin tulemaan duuniin julkisilla ja muistin taas, miksi en tykkää ihmisistä. Joku hullu täti paukautti junassa oven auki ihan hullulla voimalla ja osui mun kyynärpäähäni. Sattui ihan saatanasti, mutta enemmän vitutti, kun se täti kailotti anteeksipyyntöjään niin kovaa, että koko osasto kääntyi katsomaan... sen jälkeen se meni istumaan ja puhui itsekseen joululiinoista todella kovalla äänellä. Vastapäinen äijä tuijotti mua niin intensiivisesti, että mua ahdisti.

Kaupassa jouduin purkamaan koko omaisuuteni valtavasta käsilaukustani kassalla, koska lompakko oli auennut laukussa ja kortti oli pudonnut laukun pohjalle. Lisäksi mun kassistani meni sanka rikki ja levitin lopun omaisuuteni pitkin kaupan lattiaa.
bedlam

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Piti viettää leppoisa saunailta kun tulee tytsin kaveri yökylään, mutta meikä virittäytyy näemmä sitten kymmeneltä Radio Suomen ääreen muistelemaan Pohjolan parasta basistia tippa silmäkulmassa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ensin leffaperjantai mutsin seurassa, sitten kuukausipäivä toisaalla. Eli ei ollenkaan huono päivä tiedossa. Aamuhan nyt meni ihan sekoiluks, mut ei haittaa koska se meni jo. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Illemmalla toisen firman pikkujoulut, juuri kun on melkein selvinnyt edellisistä.

Kiinnostus pyöreä nolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Monsieur Manala kirjoitti:En ymmärrä miten Vista voi olla näin epäluotettava ja hidas XP:hen verrattuna.
Mulla ei ole Vista 64 businessin kanssa ollut ensimmäistäkään murhetta puolen vuoden aikana, vaikka se on ollut käytännössä 24/7 päällä. Mitä helvettiä sä olet sille tehnyt?

Ainoat murheet oli netin kanssa ja nekin on johtuneet firman pään ongelmista.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha, hiljaista on vasen käsi tuoksuu mukavalle, helvetilliset tuulet ilona yöllä, mulla ei oo kun kahet pikkujoulut 10+16pvä eessä enää.. +?
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Sählyt pelattu ja auton pissapoika tankattu. Nyt pakkaamaan tavarii ja pukua, lounaksen nautinta, ja sitten kokka kohti Keski-Suomen lääniä. Hip.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt ei kyllä nappaa ollenkaan. Taidan skipata ne tyhmät pikkarit. Enhän mie ees tykkää ihmisistä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Duunifrentseeni toi Bremenistä paikallisen suuruuden viirin. Keräilen työpisteelleni näitä. Minulla oli jo Barcan, FC Kööpenhaminan, Ajaxin Ferencvarosin(Budapest), Paris Sain Germainin, Hertha Berlinin ja Chicago Black hawksien kannustimet.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Darruliih! Ja kohta Titityylle.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Huhhuh. Kaveri kipeänä, aamulla lämpö nousi yli 40 (melkein 42) asteen ja sen seurauksena ensimmäinen kuumekouristus. Onneksi ensiapukurssin setä kertoi taannoin, että kuumekouristus johtuu pienen lapsen elimistön ylireagoinnista tautiin (pistää siis tehot täysille, kun ei osaa ottaa kohtuudella) ja siitä seuraavasta kovasta kuumeesta, muutenhan tässä olisi ollut edessä paskahalvaus. Tosin kouristelevan pienen katsominen ei ole helppoa vaikka syyn tietäisikin. Kävimme lekurissa ja nyt hän nukkuu vain vaippa päällä. Onneksi kuumelääkkeet tepsivät kuitenkin.

Sinänsä pyllystä, että olemme joutuneet kierteeseen, jossa vuoron perään minä tai pieni mies olemme sairaita.
Paras päivä ikinä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Paniikki valtaa mielen, en osaa päättää!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivän paltsut pidetty. Hyvältä näyttää. Kohta asiakkaan kautta himaan! Ja viikolopusta nauttimaan. Työnantaja muisti jollain lahjalla, ei kuitenkaan lopputilillä.
Monsieur Manala kirjoitti: ..Kolme ulko-oveeki! Mitähä vielä laittais...
Laita ainakin 7 ulko-ovea, ku mulla on 5 + autotallin ovi + ulkovaraston ovet.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Muuttoasioiden hoitaminen on pyllystä, kamojen roudaus on paljon iisimpää. No nyt isännöitsijätoimistot meinaavat vesittää vuoden alusta tapahtuvan virallisen vaihdon helmikuulle, håmåt! Kaippa mä huomenna kuiteskin roudaan kamani sinne itään. Kohta pitää lähteä ulos syömään jotain ja sit roudaa yks epeli lentokentälle. Iltasella vika sauna täs paikassa.
MGandhi

Re: PeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ehdottomasti peliperjantai, koska huomenna haistavittutyöpäivä... AIjaijaijaiajiai kuinka nappaa!!1 Ttu!
Vastaa Viestiin