Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Uni ei tule, nukkumatti treffeillä jonkun horon kanssa kuitenkin. Kakkiainen - kuten kaikki miehet :P
Eikä mulla ole edes joulukalenteria. Kele.
bliss

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Se oli treffeillä mun kanssa!! :]
Joulukalentereitakin löytyy kaksin kappalein, tosin kumpikaan ei ole mun.
elco

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Irtisanouduin.
Duck

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Mun pitää vääntäytyä paremmalle tuulelle ennen kuin kirjoitan mitään tähdellisempää, joten sanon nyt vaan että huomenta.
Geetzu

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

...
Viimeksi muokannut Geetzu, 01.12.2008 11:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

bliss kirjoitti:^Se oli treffeillä mun kanssa!! :]
Kiitti! Alle 5 tunnin yöunet ei vaan ole tarpeeks mulle. Mä olen koomassa ja silmät ihan ristissä. Nice.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ei nappaa ei ja väsyttää sairaasti... kauheeta taistelua hereilläpysyminen. Voi kun sais oven takalukkoon, niin menisin tonne pöydän alle vähän nukkumaan. 15 työpäivää lähes kolmen viikon lomaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Irtisanouduin.
Töistäsi? Sossuherkkua ny vähän!
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Huomenta!
Varmaan haettava itsellekin joulukalenteri :roll:
Yhtään en muistanut että tykkään itsekin availla niitä luukkuja ja syö sen suklaapalankin vaikkei hääviä olekaan.

Joulukuu on ihan ok kuu joten hylä päilä tänään 8)
daddykillkill

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Seuralehti saatu taitettua, luojan kiitos. Eilinen päivä meni tämän ohella voittopuolisesti lasta hoitaessa. Muun perheen mentyä nukkumaan isi onnistui varastamaan itselleen vähän Tomb Raider-Underworld -aikaa. Eihän tämä peli tuo sarjaan oikeastaan mitään uutta, mutta näitä on silti kiva pelata. Engine on kyllä mennyt parempaan suuntaan kun heivasivat alkuperäisen Eidoksen pelimoottorin kaatopaikalle...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt se sitten alkoi... joulukuu. Ei mennä ku ekassa päivässä ja tuolla on jo kahvihuoneessa monensorttista suklaata ja piirakkaa tarjolla :? Ilkeää tuoda tollaisia houkutuksia ihmisille.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mitä vittua, ei kai eläintä saa antaa arpajaisvoittona :shock:

http://smswinner.net/fi/landing?code=westie
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

14 töihinlähtöaamua nykyisen työnantajan palveluksessa, sitten helpottaa monessa suhteessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahas, futsalkausi avattu voitolla ja tasurilla. Yks pyyri tänne. On se vaan komee laji, ei malttanut vaihdossa istua kun olis koko ajan hinkunut kentälle. Aamu alkoi muuten....tittidii...rotevalla perhiksellä, mikä on jo laantumaisillaan. Nyt hetki valtiolle ja sen järeälle koneistolle...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

swirl kirjoitti:Mitä vittua, ei kai eläintä saa antaa arpajaisvoittona :shock:

http://smswinner.net/fi/landing?code=westie
Tuskin se kiellettyä on mutta yleensähän koiraa etsitään pitkään ja hartaasti seuraillaan pentueen alkukehitystä ja koirien luonteen kehitystä ja kaikkea muuta lässyä, kunes löytyy se oikea ainoa. Itse arvostan eläimiä niin paljon että saavat olla minulta aivan rauhazza.
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Bluntly kirjoitti:14 töihinlähtöaamua nykyisen työnantajan palveluksessa, sitten helpottaa monessa suhteessa.
Täsmälleen sama lukema. 112 tuntia.
masa

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

LOLLERO!

Mahtaa erästäkin idioottia hävettää tänäaamuna töihin saapuessaan.

Yksikön pomo laitoi meilillä tietoa tulevasta tiedotustilaisuudesta joka on vapaaehtoinen kaikille, kuten aina ennenkin. Viesti oli ekana Suomeksi ja alapuolella Lontooksi.

Tässä sunnuntaiaamuna klo 5.30 saapunut vastaus koko talolle, toimari mukaanlukien:

***********************
Hi ****,

Thank you for this invitation, but i just cannot take part; our client(s) have their business,
please have our business meetings with those who actually have time to take part.
You know, and WE know - we all know we don't have time for anything "else" unless
it is absolutely necessary.
If you need to inform any of us, as a well-trained guy, you should know how to do it.

Br.
****

Ps. My client has better things to do 9.12.2008 - send email.
Also, use english, this is as international company after all.
********************
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kinttuja särkee. Ei pääse pakoon. Pakko oli tappaa tunti työaikaa säbäilyyn, vaikka jalat olivat muutenkin rikki. Kohta olis hierontakin. Kipeitä lihaksia ei saa hieroa, joten jalkahieronta muuttuu vaikka sitten niska/hartia-comboksi. Täytyy myöntää, että onhan se elitististä käyttää lahjakortti väkisin lyhyellä aikaa, mutta mennään nyt näin sitten.
1108

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jahas, lääkäri sanoi veljelle "Te lähdette tästä nyt aika pitkälle sairaslomalle."

Noin niinku 2kk alkuun.

Nyt meni suunnitelmat uusiksi, vittu.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:Irtisanouduin.
Siis Ausseissa olet vielä ollut?

Miten mulla on ollut sellainen ilkeämielinen ja kade teoria, kun olet työstäsi ja stressistäsi ausseissa valittanut monesti..

Että jospas Suomen oloissa te ns. ohjelmointigurut olette kamujen palkkaamia Suomen oloissa staroja, jotka ylihinnoitelluista tuotteista saa kamujensa palkkaamana ylisuurta palkkaa verrattuna reaaliarvoonsa, ja töitäkään ei kamupomon sallimana mitenkään tarvi tehdä kuin puolet vuodesta?

Mutta sitten Ausseissa sinäkin olit kuin kuka vaan karsinanörtti, ja ehkä suurenkin palkkasi eteen sinun piti tehdä jopa rankkaa työtä, työtä jopa työaikana? Ja naapurikarsinoissa oli sinuakin kovempia puurtajia? :D

Ja nyt maitojunalla kotiin, kyllä sun kaunisfledaiset Suomi-juppikamut sut messiin ottaa?

(Mä itehän siis pääsin lehtien Suomen suurituloisimmat-juoruihin, yhtään työtä tekemättä tietenkään :D )
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Stinky

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Edelleenkään ei ole joulukalenteria mutta kaapista löytyi fasun sinistä. Se kelpaa :] Työpäivä meni kivuttomasti vaikkakin hieman koomassa. Kovasti meinasin ottaa päiväunet kun pääsin kotiin mutta enpä ole malttanut. Nyt Bettyä, täydellisiä naisia ja sit toivottavasti unta.
Chevilyn

Re: Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Juttelin tänään Bangkokin lentokentällä olevan henkilön kanssa ja hän totesi, että loppujen lopuksi yllättävän rauhallista on ollut. Totesi vain, että tiedotus tökkii, yllätys yllätys ja että siellä on hieman jännittynyt ilmapiiri. Kerroin samalla mitä Suomessa oli asiasta uutisoitu. Kuulemma enemmän mitä he tiesivät tilanteesta. Mjooh, aika peruspäivä. Havaitsin tänään kuitenkin, että on enää muutama kuukausi kevääseen!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Tänään saa aloittaa joulukalenterin - maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töissä oli tylsää!! Ei edes puhelin soinu. Ois kyl ollut töitä.. Mut huomenna on (oltava) ahkeruuden päivä. Tai Unelman.

Takassa räiskyy tuli ja puuhella lämpenee. Laskuja maksuun. Vielä kuukausi ja oon lainaton mies :D Ainakin jonkun aikaa.

Eikä vieläkään ole joulukalenteria. Kummityttö olisi kyllä luopunut yhdestä omastaan :h: kun oisin hakenut. Ajomatkaa olisi tullut 700km :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin