Tittidii-tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RL Burnside

Re: Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Lilo kirjoitti:Sittemmin tajusin, että sehän on mun oma paita! :oops:
Kenenkäs kanssa sitä sitten on tullut eilen halailtua??

Edit: Sisältää ajatusvirheen; eihän nartut käytä samaa paitaa peräkkäisinä päivinä...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

En jaksa odottaa. :evil: Hilpasen himaan.

Illalla lenkille, josko tunnin tai puolentoista mittaisen vetäis.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

RL Burnside kirjoitti:
Edit: Sisältää ajatusvirheen; eihän nartut käytä samaa paitaa peräkkäisinä päivinä...
Aivan oikein!

Oon eksyny joko väärälle osastolle tavaratalossa tai väärälle osastolle kotona. Mut hei ei yhtään hullumpi tuoksu, saatan kokeilla toistekin!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lilo kirjoitti:Mietin aamulla, että joku (miespuolisista) työkavereista tuoksuu hyvälle. Sittemmin tajusin, että sehän on mun oma paita! :oops:
Harmi, mulla olisi sitä Manalan lyttäämää Acqua de Gio päällä. Oliko sulla vain se Chanel 5 päällä? :P
Pyyhin Netikettiin..
Monsieur Manala

Re: Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Yhel nettitypil menee vähä huonosti parisuhderintamalla niin mä ajattelin empatianosoituksena ajaa partani pois. Sitte mä ajoin. En muistanu et oon näin ruma. :(
bliss

Re: Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Monsieur Manala kirjoitti:Yhel nettitypil menee vähä huonosti parisuhderintamalla niin mä ajattelin empatianosoituksena ajaa partani pois.
Tämä kyllä kaipaa jo selitystä? :D
Chevilyn

Re: Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Sain juuri vuoden parhaan puhelun. Huomenna pääsen allekirjoittamaan erästä sopimusta ja nyt en osaakaan muuta kuin hymyillä hieman typertyneenä. Ensi vuosi lupailee oikein hyvää =)
Duck

Re: Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Päivän tüöt tehty. Arbeit macht frei, eli nyt pääsöö kotia. Vähän myöhäiseksi meni, kun päivän aamupuoli meni hampilekurilla piipahtaessa (huomasin liian myöhään unohtaneeni ajan, ja sain uuden ajan samalta päivältä vähän myöhemmin).
Monsieur Manala kirjoitti:Yhel nettitypil menee vähä huonosti parisuhderintamalla niin mä ajattelin empatianosoituksena ajaa partani pois. Sitte mä ajoin. En muistanu et oon näin ruma. :(
Ennen ajoa:
http://naurunappula.com/z/408604 :?:

(öhhöhö, puujalka)
Geetzu

Re: Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Monsieur Manala kirjoitti:En muistanu et oon näin ruma. :(
Voi kulta, sinä olet kaunis! Älä anna kenenkään väittää muuta!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mies reissussa, joten olen hyödyntänyt muista ihmisistä vapaata kämppää... tittidii... tekemällä iltaisin töitä kotona :oops:
Don't Panic!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lenkki oli nautinnollisen hyvä. Huomenna tai viimeistään torstaina uudelleen. Takassa tuli ja sunnuntaina grillattu lohenpalanen lämpenemässä puuhellan uunissa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Edit: Työvuodatusta siirretty shrinkkiin.

Laitan ruokaa ny.


Hebo oli tänään aivan huippu! Jiihaa! Mieliala taas korkealla hetken ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Järki sanoo et poskiontelotulehdus(varmaan jääny sitä spermaa sinne!1 kerran oli keuhkoklamydia(1995) et imutehot on ainaki paikallaan ehhehe ehhehh t. Niba) ja pitäis olla saikulla, mut silti aattelin huomennakin herätä kuuden pintaan, harjotella kolmeen otteeseen eppujen ja toppujen kans Maamme -laulua ja niistää n. 20-25 nenäliinaa päivän aikana. Parhautta kuitenkin: 18:sta oppilaasta 7 pois(sairaana), koitetaan korottaa huomiseen mennessä!

Leivottiin lapsukaisen kans toscakakku. Piti tehdä piparitaikina, mutku ei ollu sitä helvatan soodaa, niin ei onnannu. Huomenna sitten. Nyt nukkumaan.
Prepare for the worstest.
Enttu

Re: Tittidii-tiistai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

o/ en osaa pysyy poissa paria viikkoa kauempaa :P
Vastaa Viestiin