Hyvä jedi vai paha jedi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Jediksi?

Hyvis
7
35%
Pahis
7
35%
Ei pysty
6
30%
 
Ääniä yhteensä: 20

elco

Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Nyt kun vampyyriksi ryhtyminen on selvitetty niin kuinkas on jedihommat?

Jediksi ryhtymisessä on eittämättä puolensa: pomppu lähtee tykisti, voi jedihypnotisoida jengiä ja jeditöötätä hitaampia tieltä syrjään. Pahisjediltä irtoaa lisäksi jedikuristus ja oikein veemäiseltä mieheltä myös jedisalamia kämmenistä. Valomiekka on galaksin historian coolein ase.

Tämä ei tule kuitenkaan aivan ilmaiseksi: kurssit pitää käydä ja professorit ovat suuntautumisesta riippumatta työläitä horisevia käppänöitä. Tosin on muistettava, että mm. Luke Skywalker fast trackasi kurssin 20 minuutissa, kuten Imperiumin Vastaiskusta muistetaan. Hyviksille seksiä ei sallita laisinkaan ja pahikset ovat liian rumia ja vanhoja ja haarniskoituja saadakseen. Lisäksi molemmilla puolilla aitaa jengi on pääsääntöisesti täydellisen huumorintajuttomia ihme kontrollifriikkejä eivätkä oikein tunnu osaavan relata. Oletteko esim. nähneet jediä umpitunnelissa koskaan, häh?

Eri mallin jedejä vertailtaessa on todettava, että pahis on aina vaffempi ja ainoa keino hyviksellä päihittää pahis on vihastua vielä pahistakin hurjemmin - tai vaihtoehtoisesti seisoa mäennyppylällä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

elco kirjoitti:..jedisalamia kämmenistä..
Taitaa salami olla muualla.

Edit.
Olisi näköjään pitänyt olla jo nukkumassa.
Mutta. Olisi se miekka ja muut kyvyt aika päheitä.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 03.12.2008 8:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Muuten hyvis mutta ruksini vaihtaa pahikseksi että Darth Maul oli kaikkien aikojen viilein pahis. Ja aseensakin reteempi. Erityisesti tykkäsin miten matsissa Qui-Gonia vastaan, ovien välillä sulkeuduttua, Qui-Gon otti homon rauhanomaisen zen-mietiskelyistunnan, kun taas Darth Maul harppoi edestakaisin vittumaisen näköisenä, tarkoituksena tappaa. Kuten kohta tappoikin. Oma kahtialeikkautumisensa Obi-Wanin toimesta oli varmasti matsin tuomarin eli Lucasin vilunkipeliä!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Pahis olis varmaan ihan kiva (more power = hyvä juttu) mutta minkä takia niitten tarvitsee lähes aina tappaa joku random oman puolen minioni vain että näyttävät olevansa pahoja, onko heillä joku sisäinen uskottavuusongelma pahuutensa suhteen...

Eli pahis, mutta ilman turhaa tappamista... hmmm, itseasiassa silloinhan siitä tulee jo yleisesti ottaen hyvis. Menipä hankalaksi.
Tix

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pakko se olis olla hyvä jedi ku pahat jedit ovat niin rumia. Ehkä sen seksinpuutteen takia just ovat survomassa sitä valomiekkaansa milloin kehenkin. Kehnohko korviketoiminto.
elco

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja elco »

JoeB kirjoitti:Pahis olis varmaan ihan kiva (more power = hyvä juttu) mutta minkä takia niitten tarvitsee lähes aina tappaa joku random oman puolen minioni vain että näyttävät olevansa pahoja, onko heillä joku sisäinen uskottavuusongelma pahuutensa suhteen...
Se on kato niin, että pahan jedin voima tulee vihastuksesta. Jollei vihastu niin tulee kai heikotus ja homma ei futaa. Teorian mukaan tollasella jäbällä pitää siis kiehua maito hellille aika helposti tai muuten taantuu kadunmieheksi.

BTW, oma vastaukseni on ehdottomasti pahis. Pahis salamilla. Siinä eivät minionit kyselisi uskottavuusongleman perään kun kyrväyttäisin heti menemään, jos vähänkään tunaroisivat. Pahiksissa on enemmän kikkeliä kuin hyviksissä. Ja sitäpaitsi eihän tässä enää puutu kuin haarniska, kun on vanha ja ruma jo valmiiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kuhan Haydeniltä saa nii ihan sama. BTW, melkein sukua julkkikselle. Mun yhden frendin kaveri asui lapsena Kanadassa, jossa se pelasi useinkin Haydenin kanssa tennistä. Olin niin down, ettei ne enää oo yhteyksissä. Se ois saattanu olla mun sauma!


http://www.celebrity-exchange.com/celeb ... tensen.jpg

Nyt kyllä enemmän kuumottaa se pacino nuorena kuin tämä. Ehkä mun koulupoikafantasian ajat on ohi. Kyynel?
Prepare for the worstest.
elco

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti:
Luulisi pahan jedin saavan naista, kun pahat pojat aina kiinnostavat. :)
Eipä näyttänyt saavan. Toisaalta selitys voi olla siinä, että koko saagassa oli vaan yksi nainen.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Mitenkäs, voiko nainen olla jediritari? Haluisin niiiin kovasti. Ja koska olen lempeä ja herkkä nainen, olisin tietysti hyvä jedi. Tai paskan marjat, olisin oikein paha jedi, sillä pahikset on paljon kuulimpia. Hyvät jedit on jotenkin sen näköisiä, että ne on koko ajan ihan pihalla.
Äiti ei tiedä
elco

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Leila kirjoitti:Mitenkäs, voiko nainen olla jediritari?
Voi olla. Munaton sellainen.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja Leila »

elco kirjoitti:
Leila kirjoitti:Mitenkäs, voiko nainen olla jediritari?
Voi olla. Munaton sellainen.
Okei, eihän sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä kun ei kerran ole sitä seksiäkään.
Äiti ei tiedä
Duck

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jedivoimista olisi hyötyä sählyssä. Pystyisi näkemään pari sekuntia tulevaisuuteen ja aistisi ympäröivien elollisten voimakentät, josta olisi etua vastajoukkueen liikkeiden ennakoimisessa (juuri tähän se blaster-säteiden torjuminen valomiekallakin perustuu). Ja maalivahdille voisi lausua "this is not the ball you need to block".

Tuota viimeksimainittua varten pitäisi kai sitten olla hyvisjedi. Pysyy ihokin nuorekkaamman näköisenä.

Mietityttää muuten toi hyvisten ja pahisten moraalisuus. Kumpi on oikeasti moraalisesti ylevämpää: kiero toisen mielen manipuloiminen, vaiko rehellinen salama persauksiin?
Monsieur Manala

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Pahis tietty. Ei ne suotta pahiksiks käänny aina vanhemmiten. Huomaavat että hyvispuolella on vain yksinkertaisesti niin v*tun kuivaa. Varsinkin alalla.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jedisalami vei voiton.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Monsieur Manala

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Mylwin kirjoitti:Jedisalami vei voiton.
Luin että Jedislami. Kieltämättä slam-aktiivihiiliriehuminen yhdistettynä jedivoimiin saattaisi vastata voitokkuudeltaan keskivertoa ydiniskua.
Rouva Pupu

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Ja mä taas luin tuosta Jediislam. Peloittavaa.

En ois Jedi, ei tarpeeks päheetä mun makuun.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Solona vetäisin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja elco »

nowaysis kirjoitti:Kuhan Haydeniltä saa nii ihan sama. BTW, melkein sukua julkkikselle. Mun yhden frendin kaveri asui lapsena Kanadassa, jossa se pelasi useinkin Haydenin kanssa tennistä. Olin niin down, ettei ne enää oo yhteyksissä. Se ois saattanu olla mun sauma!
No kirjota sille:
---
Hi Hayden,

I am a friend of your Canadian tennis buddy childhood friend, thus almost a relative to you and also a hot single mom. As Al Pacino is too old nowadays I would like to get some action with you.

Love, nowaysis
---

Toi vaan menemään osoitteeseen [email protected]. Nimetkää ensimmäinen lapsi elcoksi. Ja piffaa samalla sille mun "Sodiumite"-leffan käsistä - se voi esittää siinä vaikka poliisikomisario Poweria.
Ainariêl
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 05.12.2008 16:15
Paikkakunta: linnunrata

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja Ainariêl »

Hyviksien palkka on aina kuolemattomuus, joten ilman muuta siihen posseen, joka menee tyvestä puuhun.
Duck

Re: Hyvä jedi vai paha jedi?

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ No voihan pahiskin aina tehdä parannuksen viime hetkellä ja lunastaa itselleen ikioman osakkeen henkiolentolasta. Tai vaihtoehtoisesti he voivat yrittää huijata kuolemaa ja elää ikuisesti lihallisessa ruumiissaan.

Korjaan muuten elcon väärinkäsityksen: pahisjedit eivät voi hypnotisoida ketään. Mutta toisaalta he voivat suostutella vastahakoisia tahoja voimakuristamalla kepeästi kurkusta.
Vastaa Viestiin