Ketjukeskiviikonpäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja masa »

Viimepäivinä avattujen ketjujen aiheista päätellen jokainen meistä tarvitsisi 100 päivää lomaa :roll:
Geetzu

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Viddu, en ymmärrä mitään noista jedeistä ja tinteistä, oon täydellinen outsideri. :?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Täällä muksulle takuutalvea luvassa ainakin viikko joululomalla Rukalla. Samaa kuin KK harmittelin, ei opi poitsu varmaan hiihtämään ja pulkkamäkikin on ihan extraharvinaista herkkua.. Luistelua tosin vois harrastaa, ehkä täytyy siihen sitten panostaa. Täytyy varmaan ottaa "talvimatkailu" vuosittaiseksi harrastukseksi, tuntuu aika nuivalta mutta minkäs teet.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geetsu pus ja kiitos!
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mulla on luja usko, että vuoden alussa on vähintään möksällä lunta. Muutaman viikon hiihtoloma saa luvan riittää muksuille.

nowa pus ja ole hyvä!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mun viime vuoden ainoo lumikokemus oli just möksällä, pääsiäisenä kun toivoi jo kevättä!1 Se samperin tammikuun viikko(ainoo koko talvena) jollon oli lunta stadissa, oltiin Kanarialla :roll:
Prepare for the worstest.
masa

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja masa »

Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja mdm »

swirl kirjoitti: Tänään kilpirauhastutkimuksiin. Pelottaa ihan saatanasti, etenkin se neulanäyte :cry: Ja tottakai vähän sekin, mitä sieltä voi löytyä.
Onneva! Itsekin olen menossa samoihin testeihin. Lisäksi sain lähetteen sydänfilmiin, keuhkokuvaan ja vielä diabeteskin tutkitaan...
fuck me I'm fabulous
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

mdm kirjoitti:
swirl kirjoitti: Tänään kilpirauhastutkimuksiin. Pelottaa ihan saatanasti, etenkin se neulanäyte :cry: Ja tottakai vähän sekin, mitä sieltä voi löytyä.
Onneva! Itsekin olen menossa samoihin testeihin. Lisäksi sain lähetteen sydänfilmiin, keuhkokuvaan ja vielä diabeteskin tutkitaan...
Tuota minä pidän teitä vielä aika nuorina mutta kannattaa ottaa selvee mitä jos terveys kiinnostaa, itsekin pitäisi varata aika työpaikan lääkintäpalveluun..
Mutta kun tutkitaan pitää olla valmis tuloksiin, tarkemmissa tutkimuksissahan itsestäni löydettiin sivuhyppy sydänfilmissäkin, diapetas on sukurasite ja korkea yli 7 kolesteroli.. ;(
Parempi tutkia kuin hutkia?
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Aamulla oli puhetta siitä, miten talvi ei ole enää entisensä.
Eipä hätää. Tällä pulkalla voi laskea mäkeä ympäri vuoden
Chevilyn

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Tänään todettiin, että kyllä se vain niin on, että se ei pelaa, joka pelkää ja että peli paranee kun panokset kovenee *hyrisee tyytyväisenä* Viikonloppuna vien kaverit ulos syömään ja juhlimaan :h: menenmenenmenen muualle hehkuttelemaan
Quinevere

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

masa kirjoitti:Vittu että inhoan taas tätä etelä-Suomen paskatalvea
Sama saatanan vika.

T. Nimim. Pitkäkarvaisen Koiran Vittuuntunut Omistaja
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja nexie »

Voisi vaikka ruveta katselemaan kamoja kasaan ensi viikon lomareissua varten. Atooppinen ihoni ja pimeydestä toviksi vapautuva mieli kiittää.
Don't Panic!
Rouva Pupu

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Olen ollut kaveria odottamassa 24chatissä ja viidessä minuutissa mua on lähestynyt joku raskausmahafriikki, parittaja ja salaseuraa tarjoava. Nyt mä muistan miksi en näissä käy!
Duck

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Aika vaan loppuu... digiboksi on liian täynnä ohjelmia jotka olen laittanut talteen kun on ollut kiire jonkun muun kanssa, monta pitkää sähköpostia odottaa vastausta... ei ehdi ei jaksa ei pysty... hhhh. Nykyihmisen ongelma tämmöinen infoähky. Kuukauden loma keskellä ei-mitään voisi auttaa kummasti.
Geetzu

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:Olen ollut kaveria odottamassa 24chatissä ja viidessä minuutissa mua on lähestynyt joku raskausmahafriikki, parittaja ja salaseuraa tarjoava. Nyt mä muistan miksi en näissä käy!
Löysit jo kultsus sillon meidän friikkien joukosta. :wink:
Rouva Pupu

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Löysit jo kultsus sillon meidän friikkien joukosta. :wink:
Olin siellä joku 15min. ja 30 vonkausta, jonka jälkeen liukenin paikalta. Raskaana olevat seurahaluttomat kotirouvat on näemmä kuumaa kamaa. Tekstasin kaverille, että hankkis mesen, mie en tuollaiseen porttolaan enää astu :)

Tää meitin sättirinki vaikutti aikamoisen munkkilalta siihen luolaan verrattuna!
Geetzu

Re: Ketjukeskiviikonpäivä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:Raskaana olevat seurahaluttomat kotirouvat on näemmä kuumaa kamaa.
Tää on niin vastenmielistä mulle aina. Yäk!
Rupes tekee mieli munkkia vaik just söin pullan. :]
Vastaa Viestiin