Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töissä lähes puhelinhiljaisuutta koko alkuviikko, tulleita puheluita vaan 4 kpl !! Koskahan keskimääräisyys toteutuu?

Takka ja hella lämpöisinä. Lenkillä käyty, vaikka tälläkin kertaa kaveri teki oharit. Työjuttuja sen alalla tuskin on illalla, joka päivä. Mutta on tainnut lähikapakka kutsua. Hyvä reilun tunnin lenkki 124 keskisykkeellä, hyvä kävelyvauhti. Sauvat ois auttanu vähän tota sykettä vielä ylöspäin.

Ai niin, vanhemmat tulee - taas- pariksi päiväksi kylään alkuviikolla. Asioiden hoitelua. Toivottavasti tuovat puolikkan mottia klapeja tullessaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manzel

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Veronpalautukset lämmittivät mieltä, kun oon nyt vissiin neljä kuukautta elänyt ilman minkäänlaisia tuloja. Tuo vaan vahvistaa käsitystäni siitä, mikä järjestelmässä mättää.

Miten pakollisista pikkujouluista voi kieltäytä, kun on opiskelija (ilmaista ruokaa ja alkoa) ja pitäisi solmia suhteita erinäisten firmojen semi-tärkeisiin-pomoihin(?)... Fysiikkaan tämä pikkujoulusesonki ottaa, perkeles.
Vastaa Viestiin