Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Thomas kalma edison sanoi aikoinaan...
Pidäkkeetön pe odottaa tämän hässäkän jälkeen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti:Thomas kalma edison sanoi aikoinaan...
Pidäkkeetön pe odottaa tämän hässäkän jälkeen..
Ja mitä Edisonin vaimo sanoi, kun Edison oli lopulta saanut keksimänsä sähkölampun toimimaan?
"Voi hyvä luoja Thomas! Sammuta se valo ja tule nukkumaan."
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
daddykillkill

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Niba sai multa tuosta otsikosta ensimmäisen propsinsa tänä vuonna - hauska :)

Tästä tulee näemmä taas Slipknot-päivä. Eli vitutukseen rokkia volakalla 12. Yhden sivuston julkaisu taitaa siirtyä taas X päivää, kun kaksi mediatoimistoa ei osaa puhua keskenään. Vittu kaikki pitäis itte tehdä..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kamala angsti päällä... toivottavasti ihmiset tajuavat pysyä musta kaukana tänään, koska mulla on suorastaan väkivaltainen olo. Suunnitelmissa lähteä kolmen aikaan himaan päikkäreille ja vähän siivoamaan, koska meille tulee Norjasta vieras viikonlopuksi.

Sisustamisesta kiinnostuneille: löysin tällaisen tosi mageen sivuston!
daddykillkill

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

swirl kirjoitti:vähän siivoamaan, koska meille tulee Norjasta vieras viikonlopuksi
Vessan siivoaminen varmaan kannattaa jättää siiheksi, että vieras on puhunut norjaa ensimmäisen kerran :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:
Niba kirjoitti:Thomas kalma edison sanoi aikoinaan...
Pidäkkeetön pe odottaa tämän hässäkän jälkeen..
Ja mitä Edisonin vaimo sanoi, kun Edison oli lopulta saanut keksimänsä sähkölampun toimimaan?
"Voi hyvä luoja Thomas! Sammuta se valo ja tule nukkumaan."
Niin ellei kehitystyö ollut imenyt Tommya niin tyhjiin että waimo kysymään toimisiko jo jkin muukin? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Noni, vattu vihdoin tuo kaksio idästä on mun nimissä. 15 päivää duunia putkeen tiedossa, joutuu vähän painamaan että saa massia soppailla. Veronpalautuksetkin (1,5ke) tuli, mutta laskuja riittää helposti enemmän.
Mulla on muuten yks seinä kultainen siinä uudessa luukussa :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:15 päivää duunia putkeen tiedossa, joutuu vähän painamaan että saa massia soppailla.
Ottaa soppaa vai käydä ostoksilla? Sun tapauksessa on pakko kysyä 8) Huomaa vaihtoehtojen järjestykseni!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Geetzu

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mukavaa kun rupes pyryttää kunnolla lunta. :h:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Geetzu kirjoitti:Mukavaa kun rupes pyryttää kunnolla lunta. :h:
Tuliko ihan Pyry-Matiasta ikkis?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Geetzu

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ No kunhan tuut kunnolla ja pitkään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Geetzu kirjoitti:^ No kunhan tuut kunnolla ja pitkään.
Tuli mieleen se Bondin läppä, et: Christmas comes only ones a year." ...vaikka eihän se edes sovi tähän. Mutta puoli tuntia sitten alkoi Tampereellakin tupruttaa. Tässä yläkerran ikkunasta fiilistelen, josko tulis valkea joulu...pitäis poiketa jouluvalo-, kranssi- ymssi ostoksillakin, kun on nyt pari vapaapäivää.

Eilen ostin muuten vitriinin poksuvoitoillani. En kehdannut sanoa muijalle hintaa, kun oli purskahtanut parkuun. Haeskelen sen parin tunnin päästä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Geetzu

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Poksuvoitoista tuli mieleen et kappas, veronpalautukset tullu tilille! Verottaja päätti myös palautella 4 vuoden takaa jotain työsuhdeautoon liittyviä liikamaksuja, voi ku jotenkin herttasta. Vähän harmittaakin, että ne palautetaan tällaselle toopelle, jota ei edes palaakaan kiinnosta. Ois antanu jollekin muulle ja käyttäny laskija työaikansa fiksummin.
Tix

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:ne palautetaan tällaselle toopelle, jota ei edes palaakaan kiinnosta. Ois antanu jollekin muulle ja käyttäny laskija työaikansa fiksummin.
Koneet ne siel laskeskelee. Mielenrauhaasi säästääksesi voin rritarillisesti antaa tilinumeron jonne purkaa ahdistus!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mä voisin kans olla kiinnostunut. Mulla on aika iso hammaslääkärilasku tulossa ensi viikolla ja omat palautukset kattavat siitä vain hippasen yli puolet.
Geetzu

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:Mielenrauhaasi säästääksesi voin rritarillisesti antaa tilinumeron jonne purkaa ahdistus!
Mulla on jo mielessä kaikki semmonen sua vähemmän tärkee niin ku esmes köyhät lapsiperheet, kodittomat eläimet ja kipeet vanhukset... Mut puran kyllä jatkossakin muun kuin ylimääräseen rahaan liittyvän ahdistukseni suhun, halusit tai et!

Ei tuu lunta enää. Mut ihan jees, saanpahan kuumepotilaani pidettyä sisällä... Outo positiivisuusvamma sokerihumalani keskellä, meen tupakalle ja tunnustelemaan ahdistusta.

Oliks meil viime vuonna joku Joulupatapotti vai muistanko väärin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:
Tix kirjoitti:Mielenrauhaasi säästääksesi voin rritarillisesti antaa tilinumeron jonne purkaa ahdistus!
Mulla on jo mielessä kaikki semmonen sua vähemmän tärkee niin ku esmes köyhät lapsiperheet, kodittomat eläimet ja kipeet vanhukset... Mut puran kyllä jatkossakin muun kuin ylimääräseen rahaan liittyvän ahdistukseni suhun, halusit tai et!

Ei tuu lunta enää. Mut ihan jees, saanpahan kuumepotilaani pidettyä sisällä... Outo positiivisuusvamma sokerihumalani keskellä, meen tupakalle ja tunnustelemaan ahdistusta.

Oliks meil viime vuonna joku Joulupatapotti vai muistanko väärin?
Olikse toi anonyymilahjoitukset vai mikä se oli?

ainiin..
daddykillkill kirjoitti:Niba sai multa tuosta otsikosta ensimmäisen propsinsa tänä vuonna - hauska :)
Joskus sokeakin katujyrän löytää?
Viimeksi muokannut Niba, 04.12.2008 15:06. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kiitos lounasseurasta - mulle jäi vielä nälkä :o Kait mä raatelen ton viimeisen kanankoiven tosta kun jätkä menee seuraavan kerran unille.. eli sitä saapi odottaa!

Niille, jotka sympatisoivat mun yksinäistä lauantai-iltaan viime viikolla, hormoonit tais puhua. Joskus vaan keittää yli, eikä todellakaan johdu siitä, etteikö mies ottaisi osaa ja antaisi aikaa. Kävin sitten ulkona klo 21 jälkeen, kun sain jonkun vahtimaan pojan unta, tulin kotio litimärkänä klo 04, kiva räntäsade. Mies oli pikkujouluista kotiutunut vesiselvänä ja nukkui vauvan kanssa, jesh!

Nyt jatkamaan - paska sää!
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mä lähden ideaparkkiin etsiin vaatteita ja jotain pientä ja kivaa. Olen sen ansainnut, heittäydyin tänään timpuriksi ja jouduin totta tosiaan sotkemaan käteni työnteolla ja kävin muuten koko stanan skaalan läpi: sähkö, putki, ilma, maalari, siivooja, laattamies. Mutta ompahan ensimmäisessä 26:sta nyt sauna valmiina ja suihkut toiminnassa.

On se kiva että ei ole kiire. Mutta voitin pomon kisassa saada huoneisto kuntoon, äijä ei muistanut vetää silikoneja eilen, minä muistin ja tänään asunnossa kuulemma vietetään saunailtaa ja tokastiin että tulee turpaan jos aamusta aletaan meluamaan.

Ajattelin ottaa saavin mukaan, etsiä köntin betonia, ottaa Hiltin tassuun ja kello 7.01 mennä piikkaan eteiseen. Kiusaa se on pikkukiusakin.
Duck

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Pitäis kai aloittaa yks toinenkin homma vielä. Mut ei jaksa tänään enää... menkööt huomiselle.
bliss

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Laitoinpahan käNpästä Vuokralle annetaan -ilmoituksen lehteen...
Oma muuttopäivä varmistui –––> 23.-25.1.
RL Burnside

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Öh. Ystävätär soitti, että hänen muksut kaipaa seuraa, että tuo se pikku-ukko tänne. Mä olin jo aivan varma että nyt on jossain tapahtunut jotain. Eihän tuollaista tarjousta ole koskaan aikasemmin mistään tullut. No nyt mä olen hoomoilasena, että mitä tekis tällä yllättävällä vapaa-ajalla. Pesis pyykkiä? Very 'eavy Very 'umble soi ja paistelen kananmunaa... Pesen pyykkiä... Eikö sitä nyt aikuinen mies muuta keksi vapaa-ajalleen näin ex tempore.
Duck

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ihmettelin miksi oli vatullinen ryysis Isossa oNpussa ja kauhea rivi pissiksiä jonossa, mutta syynä olikin Anna Abreu.

Hitsi, oli pitkän aikaa luova fiilis ja työ sujui ja kaikkee, mutta tänään iski the puutumus. Nyt on pää täynnä harmajaa pumpulia. :| Taitaa olla kalsarikännien paikka. Olen oppinut tunnistamaan känniä vaativan mielentilan ja käytän alkomahoolia puhtaasti terapeuttisessa mielessä, tietenkin. ;)
Chevilyn

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Kirjoitinpa töissä aikani kuluksi pienen irvailun työpaikastani ja siellä olevista ihmisistä. Kuin ollakaan kirjoitukseni päätyi lopulta esimieheni silmiin. Onneksi hän on huumorimiehiä ja suhtautui asiaan naureskellen. Tosin kielsi kyllä viimeiseen asti muistuttavansa iglussa asuvaa pingviiniä, jonka seinät on päällystetty Jyrki Kataisen fanikuvilla. Saatoin ehkä vihjata jotain sen suuntaista. Tuli kyllä hetkellisesti mieleen kun aikoinaan koulussa jouduin aina kuulusteluun tunnilla kirjoittelemistani lappusista. Jotkut asiat eivät näemmä muutu :roll:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Robinsonin toiseksi paras ystavä, Torstai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tyhmää, tekis mieli koodata yks juttu ihan huvin vuoksi, mutta ei tahdo ajattelukyky enää iltaisin riittää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin