Sampsan syöksysunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Sampsan syöksysunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohtuu leimi pössis. Valtion markkasateessa kaikki kahdeksan. Kuuntelen iskelmää, harmaantunut munakarvako seuraavaksi?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Sampsan syöksysunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Röissä, varmaankin kahdeksan tai yhdeksän timmaa. Huomenna neljältä startti, voi vähän nukuttaa vielä siin vaiheessa. Koko viikonloppu aika kiltisti, voisin varmaan pitää joillekin tuparit 19-20 pvä, tupareita kun joutuu pitämään noin viidet kipaleet kun kaikki kamut ei mahu kerralla :P
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sampsan syöksysunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:...tupareita kun joutuu pitämään noin viidet kipaleet kun kaikki kamut ei mahu kerralla :P
Pitämäti mullakin. Se siinä onkin, et kolmet eri tuparit munkin täytyis pitää. No, lauantaina poikkeaa seniorit kihlajaiskahville, joten yksi ongelma vähemmän.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Sampsan syöksysunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jip.

Jaaha, tiskikoneen ropelli oli hirttänyt kiinni. Meni käsitiskiksi, huuhteluohjelmakaan ei poistanut kaikkia kökköjä, enkä nyt viitsi ajaa koko pesuohjelmaa uudestaan.
aimohaiku

Re: Sampsan syöksysunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Pitäisi käydä jouluostoksilla. Harmittaa koko homma jo valmiiksi. Tänään taidan kuitenkin shoppailla vain itselleni. 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sampsan syöksysunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Itsepäisyys päivästä toivuttu..
Runsaahko päivällinen, suosittelen nälkäisille Bullman Flemarilla!
Perunamuussia annoksessa niin että heikompia hirvittää ja pienemmät on peloissaan! :twisted:

Juomat ei uponneet hetkeen mutta Hilpeän jouluoluet kylläkin..

Todisteita editoidaan..

Kuva
Viimeksi muokannut Niba, 07.12.2008 20:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Sampsan syöksysunnuntai

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Pakkaspäivä ollut, varsin mukavaa. :D

Jäi täysin eiliset Linnan Juhlailut (ja pukuarvostelut..) väliin, kun ei ole telkkaria, ei sitä tule kauheesti tuijotettua. Tää päivä kulunut asuntoa näyttäessä vieraille (yks täti lupas et jos ei mulle asuntoa löydy, hänen tyttärensä jakaa omansa mun kanssa.. :shock: ) ja etsiessä netistä viimeisiä rippeitä mahdollisesta kopista mihin vuoden vaihteessa kamansa siirtää. NOh, kai se on jokaiselle hyvä ja kasvattava kokemus joutua 25 vuoden iässä hetkeksi vanhempiensa hoiviin... :roll: NOOOOT!

Jep jep, eilen räkätin kippurassa Monty Pythonin vanhoille live-esiintymisille, naapurit varmaan luuli et mulla on hyvätkin pileet..Tai sit et olen lopultakin seonnut ja hihittelen itsekseni tyhjässä kämpässä..Kumpi pahempi, ei väliä. Mulla oli hauskaa.

Nyt puNkkua ja hyvä kirja..
bliss

Re: Sampsan syöksysunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kekseliäs nuori mies väritti huoneensa sinivalkoiseen mattoon punaisia raitoja :roll:
Mitä tästä voi oppia? - Pidä huoli siitä, että KAIKKI väriliidut on kerätty pois piirtämisen jälkeen...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sampsan syöksysunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tässä sunnuntaissa ollut mitään syöksyä mihinkään.
Ei sitten niin mitään. Paska lapsi, kun ei synny.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sampsan syöksysunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^Auttaisiko 10 km kävelylenkki?

Tänään meni maalla nurin muutama petäjä. Neljä kaksilatvaista ja kaksi pystyyn kuivunutta. Vieläkin pirteä olo, vaikka viimeisen tein pölleiksi jo 7 tuntia sitten. Kroppa selvästi tarvitsee liikuntaa. Ja huomenna illalla lenkille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sampsan syöksysunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

kaakki kirjoitti:Pakkaspäivä ollut, varsin mukavaa. :D

Jäi täysin eiliset Linnan Juhlailut (ja pukuarvostelut..) väliin, kun ei ole telkkaria, ei sitä tule kauheesti tuijotettua. Tää päivä kulunut asuntoa näyttäessä vieraille (yks täti lupas et jos ei mulle asuntoa löydy, hänen tyttärensä jakaa omansa mun kanssa.. :shock: ) ja etsiessä netistä viimeisiä rippeitä mahdollisesta kopista mihin vuoden vaihteessa kamansa siirtää. NOh, kai se on jokaiselle hyvä ja kasvattava kokemus joutua 25 vuoden iässä hetkeksi vanhempiensa hoiviin... :roll: NOOOOT!

Jep jep, eilen räkätin kippurassa Monty Pythonin vanhoille live-esiintymisille, naapurit varmaan luuli et mulla on hyvätkin pileet..Tai sit et olen lopultakin seonnut ja hihittelen itsekseni tyhjässä kämpässä..Kumpi pahempi, ei väliä. Mulla oli hauskaa.

Nyt puNkkua ja hyvä kirja..
Not total kiva päivä? mut punkku on kunkku, sillä ainakin uni tulee..
Ikävää jos noin best tyyppi kun Kaakki joutuisi vaikeelle..

Itse saunoin uituani +2 meressä..
Nyt kinkkua ja itetekemää lanttulootaa kidusiin, sanalla sanoen hjyvää!(resepti omasta kokeilijan päästä)
Nukkumatti kolkuttaa..kohta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sampsan syöksysunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Pulkannaru kirjoitti:^Auttaisiko 10 km kävelylenkki?
Jos tuosta olisi apu, epäilen ettei tommosen lenkin jälkeen olisi enää voimia ponnistella mitään. Tuomiokirkon portaista ei löytynyt apua...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sampsan syöksysunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:^Auttaisiko 10 km kävelylenkki?
Jos tuosta olisi apu, epäilen ettei tommosen lenkin jälkeen olisi enää voimia ponnistella mitään. Tuomiokirkon portaista ei löytynyt apua...
Ei siltä suunnalta apua juuri löydy tuohon, ei suuremman eikä pienemmän pytinkin! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin