Maan antai(s hän)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomenta. Uintia ja duunia kohta luvassa. Nyt kiskon aamiaismysliä Philip Glassin tahtiin. Toivottavasti en liikaa safkaa tällä kertaa ettei uidessa pöppää masu niiq viimex.
daddykillkill

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Ihan sinänsä kiva viikonloppu. Eilen ensimmäistä kertaa luolassa kiertohengityslaitteella. Kone piipitteli jotain vähän väliä. Kai sillä jotain asiaa oli. Ei kerinnyt noteeraamaan kun piti diggailla meininkiä ja maisemia.

Töissä ei ole kiire, mutta vapaailloista on pula. Viikossa on vain viisi arki-iltaa ja ne pitäisi saada riittämään salilla käyntiin, sukellusharrastukseen, lapsenhoitoon ja vaimonkin viihdyttämiseen. Niin ja joskus olisi kiva olla vaan ihan itsekseenkin.
bliss

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:Viikossa on vain viisi arki-iltaa ja ne pitäisi saada riittämään salilla käyntiin, sukellusharrastukseen, lapsenhoitoon ja vaimonkin viihdyttämiseen. Niin ja joskus olisi kiva olla vaan ihan itsekseenkin.
Varautuu vaan siihen, että aika riittää noista korkeintaan kolmeen. Muista joutuu luopumaan. Omasta itsestä on sitten kiinni, mitkä ne muut ovat.
(Mut hei, sitä omaa aikaa on taas muutaman vuoden päästä :P)
daddykillkill

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:(Mut hei, sitä omaa aikaa on taas muutaman vuoden päästä :P)
Niin - sitten kun jäbä lähtee kotoa opiskelemaan.
Täytyy varmaan ruveta yhdistelemään. Salilla cross-trainerissa voi lukea talonyhtiön hallituksen kokouspöytäkirjoja, vaunulenkeistä voi tehdä heavy-duty-treeniä kun pistää parin kilon nilkkapainot jalkaansa... ja vielä kun keksisi keinon miten dokaamisen ja dyykkaamisen voisi yhdistää.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja swirl »

Äää, väsyttää ja vituttaa. Viikonlopun saldona palovammat selässä ja perseessä, kun joku valopää pudotti palavan tupakan takinkauluksesta sisään. Mekkokin meni piloille. Tänään hammaslääkärille kidutettavaksi. Pelottaa ihan kauhiasti.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Aamulla YleX:n tehotrio uteli kuuntelijoilta, kuka on pisimpään asunut vanhempiensa nurkissa. G-miehellä vois olla saumoja.
Duck

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja Duck »

Nyt sain vihdoin avauduttua yhdelle pomoista siitä että pipeline jossa teen töitä ei oikein toimi. Katsotaan mitä rupeaa tapahtumaan.

Hyvää ideainspiraatiota toki odotan edelleen.
1108

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Jätkä on putkari!?!??!?!?!?!??!?!?!??!?!

Vatsataudissa, kakka ei tule, oksettaa.

np:

Kuva

*visputtaa päätä ja kopistaa jalkaa*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:^Jätkä on putkari!?!??!?!?!?!??!?!?!??!?!

Vatsataudissa, kakka ei tule, oksettaa.

np:

Kuva

*visputtaa päätä ja kopistaa jalkaa*
On se ihme miten kaksi paskaa rakastaa toisiaan niin paljon etteivät toisistaan irtoa? :lol:
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tää lähtee lääkäriin, jos vaikka saisi jotakin mikä helpottaa oloa.
Vituttaa vaan lähteä koska 24 season 7 preview olisi iiiihan just koneella. Mut ziuviu, nyt menox.

Ja niba et ole noressa mutta sinun kommentteihin ei huvita vastata, oletan että luulet että sinun kommentteihin on intoa vastata joillakin muilla mutta saanen sanoa että olet sen tason trolli että ketään ei kiinnosta vastata hevonvittua vituttomalle "miehelle".

Syö salaattisi läski, vaikkakin se ei muuta faktaa että olet hylkiö.
Duck

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja Duck »

1108 kirjoitti:^Jätkä on putkari!?!??!?!?!?!??!?!?!??!?!
Jep. Tukosten avaamiseksi ajattelin yhdistää Tampereen juomavesijohdon Turun kakkavesijohtoon. Toimihan se Nokiallakin.
isohaara

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Arkivapaa :ohyeah: Netti alkaa olla koko lailla tältä aamua selattu, seuraavaksi vaikkapa hesarin kimppuun.

Numballe laksatiivisia vaikutuksia!
Rouva Pupu

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

daddykillkill kirjoitti: Niin - sitten kun jäbä lähtee kotoa opiskelemaan.
Täytyy varmaan ruveta yhdistelemään. Salilla cross-trainerissa voi lukea talonyhtiön hallituksen kokouspöytäkirjoja, vaunulenkeistä voi tehdä heavy-duty-treeniä kun pistää parin kilon nilkkapainot jalkaansa... ja vielä kun keksisi keinon miten dokaamisen ja dyykkaamisen voisi yhdistää.
Unohdit sen vaimon viihdyttämisen... Uiskentelet vaarallisilla vesillä ;)
elco

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja elco »

daddykillkill kirjoitti:talonyhtiön hallituksen kokouspöytäkirjoja
Eikö tälläinen nyt ensimmäisenä kannattaisi siivota ohjelmasta huitvittuun?
daddykillkill

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

elco kirjoitti:Eikö tälläinen nyt ensimmäisenä kannattaisi siivota ohjelmasta huitvittuun?
Ei oikein pysty. Sitäpaitsi "minä en ole pyrkinyt mihinkään, vaan sain lukuisia yhteydenottoja jossa minua pyydettiin..."
elco

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja elco »

daddykillkill kirjoitti:
Ei oikein pysty. Sitäpaitsi "minä en ole pyrkinyt mihinkään, vaan sain lukuisia yhteydenottoja jossa minua pyydettiin..."
Niinno. Taloyhtiön hallituksesta ei pääse pois kuin jalat edellä tai muuttamalla muualle. Seuraavassa yhtiössä jätä menemättä yhtiökokoukseen.
1108

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

elco kirjoitti:Seuraavassa yhtiössä jätä menemättä yhtiökokoukseen.
Suosittelen kanssa, menin kerran ja olin soraäänenä pihan asfaltointi päätöksessä ja nyt minulle vittuillaan siitä että asfaltti ei sitten olekaan hyvä. Helevetti että nikertää, itse yritin puhua että perunapellon päälle ei voi asfalttia laittaa ilman massanvaihtoa mutta eihän minua kuunneltu.

Jäin sitten katsomaan 24:jää, kyllä se lääkäri odottaa.

(Oli muuten niin näppärä sanaleikki että taikuri itsekin on hämillään.)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ärsyttää rajusti. Varsinaiselle aiheelle en voi tehdä mitään, joten sijaisärsyttää itseään hyvin poikkeuksellisina ja erityisinä pitävät ihmiset. Joulupatakeräykset ja niistä ostettu hyvyyden tunne. Sisustus- ja ruokasnobbailu. Ja aivan erityisesti minimipanostuksella täyttä kiitosta odottavat loiset.

Rauhoittumiseen määrään itselleni reilun annoksen ulkoilua ja Nina Simonea. Mutta vasta pimeän tullen, valokin ärsyttää.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei ärsytä mikään. Olen täynnä :h: Asiani ei voisi olla paremmin. Tuntuu, ettei tämä euforia lopu koskaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
daddykillkill

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Puolitetaan lääkitys. Tepsii varmasti.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja Melnais »

YY piristi heti. Lohdullista että jollain menee tosin hyvin tai yhtä huonosti.
Elämä kantaa, jos sen antaa
RL Burnside

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

daddykillkill kirjoitti:^ Puolitetaan lääkitys. Tepsii varmasti.
Synnyttävät sen lapsen. Tepsii varmemmin!!
daddykillkill

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Et ole aivan täysin väärässä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jollain tänään onnellinen päivä not for me such..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maan antai(s hän)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisi työsoppari pöydällä allekirjoitusta vailla, viidentoista prossan korotuksella plus viiden prossa arvoinen etuus. Kaippa tuo voittaa uuden paikan hakemisen vaikkakin tässäkin on omat ongelmansa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin