Elco? Kussa kuljet, älä mene pois!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Elcon palstatulevaisuus

Fanisi eivät halua sinun poistuvan joukostamme!
5
38%
Pidä tosi pitkä loma!
1
8%
Pidä tosi pitkä loma!
1
8%
Meistä pääset eroon vain kuoleman kautta!
4
31%
Mene pois kulkematta lähtö-ruudun kautta!
1
8%
Lämmin sisäinen tuulenpuiska!
1
8%
 
Ääniä yhteensä: 13

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Elco? Kussa kuljet, älä mene pois!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos olet lomalla jossain Keski-Australiassa etkä pysty lukemaan kirjoituksialle niin voimme tunnustaa haluavamme pitää sinut osana dynaamista yhteisöämme!
Viimeksi muokannut Niba, 11.12.2008 17:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Elco? Kussa kuljet, älä mene pois!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vastaan keskimmäisen vaihtoehdon. Tietenkin sillä olettamuksella, että kysymys ei ole luonnollisesta (Elcon) kuolemasta ja että minulla on osuutta kyseiseen tapahtumaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Elco? Kussa kuljet, älä mene pois!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Palstakuolema? Me olemme kuin hennot varvut internetin voimakkaissa tuulissa! Voimme katketa usein niin yllättäen! Joskus voimme kestää vuoria siirtävät puhurit, joskus meidät taas kaataa pieni puhallus!

Internet-uskomme pitää olla voimakas jotta kestämme binäärisen maailman metkut! Meidän pitää nousta puolustamaan syntyoikeuksiamme netin selaamiseen ja tarpeettomien kirjoitustemme tekoon! Jos pidämme itseämme tarpeeksi arvokkaina niille! Internet, netti nyt ja aina!

Olkoon Internet-uskomme edelleen vahva! Internetissä elämme ikuisesti kopion kopion kopioina ja tulemme aina uudestaan Internettiin! Nostakaamme kolminkertainen Eläköön!-huuto Internetin eläville ja poistuneille dervisseille ja varsinkin Kitinän perustajajumalalle Aasille!

Eläköön ! Eläköön! Eläköön!
Viimeksi muokannut Niba, 11.12.2008 17:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Elco? Kussa kuljet, älä mene pois!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Meistä pääset eroon vain kuoleman kautta!
elco

Re: Elco? Kussa kuljet, älä mene pois!

Viesti Kirjoittaja elco »

Näitä ketjuja lukiessa alkaa kyllä toivomaan kuolemaa..

Luovutan viikon päästä kello 9.45 (UTC+11) virkamerkkini ja aseeni. Sen jälkeen olen vapaa kuin Lintu ja luultavasti tänne kirjoittelut vähän vähenee.
Jos palsta on hengissä huhtikuussa ja jos täällä on vielä muitakin kuin niba, manala, homebou ja pyro niin katsotaan tilannetta uudestaan.

Blogia luultavasti ylläpidän.

Hommatkaa dave, jouden, patz, runkkutonttu, snapa, martta jne takas sillä välin kun kasvatan hiilijalanjälkeä, jooko. Ja jonkun privamiitin joku voisi järjestää huhtikuun alkuun juhlistamaan tuhlaajaporsaan kotiinpaluuta, miel. ei sitten niban, manalan, homeboun ja pyron kanssa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elco? Kussa kuljet, älä mene pois!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

elco kirjoitti:Näitä ketjuja lukiessa alkaa kyllä toivomaan kuolemaa..

Luovutan viikon päästä kello 9.45 (UTC+11) virkamerkkini ja aseeni. Sen jälkeen olen vapaa kuin Lintu ja luultavasti tänne kirjoittelut vähän vähenee.
Jos palsta on hengissä huhtikuussa ja jos täällä on vielä muitakin kuin niba, manala, homebou ja pyro niin katsotaan tilannetta uudestaan.
Homie pysyy täällä kuin paska kengässä...:paska:

Homeboy
paska jätkä
Cityn/Kitinän vitsaus vuodesta 2003
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Monsieur Manala

Re: Elco? Kussa kuljet, älä mene pois!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

elco kirjoitti:Ja jonkun privamiitin joku voisi järjestää huhtikuun alkuun juhlistamaan tuhlaajaporsaan kotiinpaluuta, miel. ei sitten niban, manalan, homeboun ja pyron kanssa.
Sori, mulla on jo muuta tuolloin. Mutta luulen että McJanne pääsee mun puolesta.
Vastaa Viestiin