Perverrti Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaikki tuokaa ihQ perversionne tietoon ettemme joudu yllätetyiksi!
Minusta on perverssiä nousta kello viisi vaikka ei olisi tarvis!
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Joohuomenta. Kuudelta heräsin. Päättelin että jos nukun vielä sen viimeisen tunnin, tulee vaan turta olo.

Viikonloppuna on hieman jouluhässäkkää muttei paljoa. Koulujortit pitää askarrellapaskarrella, ja yrittää pähkäillä jotain hyviä lahjoja. Olen keksinyt vasta yhden, pieni mutta erittäin kätevä. Helppo postittaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Auto pitää vierä valohoitoon, siis valaistuksen parantamiseksi!
Kun nyt mennään kuin sumussa ja ilman pitkiä!
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Yhteensä 11 käyttäjää tällä hetkellä :: 0 Rekisteröityä, 3 Piilotettu ja 8 Vieraita [ Ylläpitäjä ] [ Moderaattori ]
Eniten käyttäjiä online on ollut 42 ,päiväys 15.04.2008 10:56
Rekisteröityjä käyttäjiä: Googlebot, Googlebot, Googlebot, Googlebot, Googlebot
Hillitön googlebottiarmeija. Ne jyrää meitin!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyyh, olen ollut duunissa jo melkein tunnin. Hulluutta. Ei yhtään kiinnostaisi tänään tehdä mitään, mutta pakko lähteä miehen veljen nelikymppisille... en viitsi ees alkoholia nauttia, kun on noi saatanan muovihampaat suussa vielä maanantaihin asti enkä viitti ottaa riskiä, että ne putoaa.
aimohaiku

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

No mutta huomenta!

Pieter Bruegel vanhempi on taas kaapannut huomioni niin, että minulla on hyvä mahdollisuus myöhästyä töistä. Onneksi työnantaja on ymmärtäväinen. Tänään olisi tarjolla Whitesnake, Regina (bändi) tai kuntosali. Kummankaan artistin edellinen esiintyminen ei koskettanut millään tavalla, mutta Reginan keikalla kuten kuntosalillakin voisi sentään varovasti vilkuilla tyttöjä. Vaihtoehdot eivät toki ole täysin toisiaan poissulkevia.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta.
Näin eilen kadulla variksen syömässä koirankakkaa, se oli aika perverssiä. Lisäksi Facebook väittää, että mun unet kertoo mun olevan perverssi. Riittääkö jo? 8)
Luksusta, perjantai! Tekis mieli nukkuu kellon ympäri.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt kun joku mainitsi naamakirjan niin sanottakoon että sain perverttiperttitestissä arvosanan Peeeerrrrwwwrrtt!

Ja mitä sä luulet Sipsi että siat syö Kiinassa ja varmaan lapsetkin? :laatta:
Viimeksi muokannut Niba, 12.12.2008 9:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulla ei ole pitkiin aikoihin ollut oikein mitään sanottavaa kenellekään (näin niinq netissä).
Geetzu

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Mulla taas ei oikein riitä virta, muualla kuin netissä. Tänään aion kammata naamani ja yrittää jotain.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mulla ei ole pitkiin aikoihin ollut oikein mitään sanottavaa kenellekään (näin niinq netissä).
Tuntuu välillä levinneen irl:n puolellekin, ainakin täällä.
Emmä kyllä viittisi tunnustaa noin selkeesti vanhenemistani, ei jaksa kirjottaa nettiin mitään, ei jaksa puhua kenellekään mitään, vaan jaksaa vaan runkkia jossain nurkassa itekseen.. voi voi ja voi voi..
aijai kun kolotaa ja tekee kipeetä ja kaikkee! Et menkää itteenne nyt kaikki! Jaksa kuunnella eikä lukea tommosta! :wink: :lol: :lol:
Vanhuus TULEE lähellesi ja joka päivä lähemmäksi! Tulis ees syöpä niin pääsisi Terho-kotiin!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meillä on tänään henkilöstölehden juttujen deadline ja oon taas haalinut itselleni kamalasti juttuja kirjoitettavaksi. Polla ei kuitenkaan oikein säteile, joten tästä tulee rankka päivä. Muutama asiapitoinen juttu pitää viimeistellä eka, mutta en oikein keksi meidän pikkujouluista muuta sanottavaa, kuin että ruoka oli keskinkertaista, viiniä olisi saanut olla enemmän ja ohjelma oli puolivillaista ja yksi henkilöhaastattelukin on vielä tekemättä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Matkustan tänään niin sanotusti rapakon toiselle puolelle ;)
Prepare for the worstest.
daddykillkill

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:Mulla ei ole pitkiin aikoihin ollut oikein mitään sanottavaa kenellekään (näin niinq netissä).
Vähän samaa täälläkin. Toisaalta tämä viikko on ollut sellaista viipotusta, ettei olisi ehtinytkään...

Illalla dyykkipossen pikkujoulut. Eli kosteaa. Sunnuntaille joudun ottamaan lapsenhoitovastuun koko päiväksi... hieman hirvittää, pakko myöntää..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

swirl kirjoitti:en viitsi ees alkoholia nauttia, kun on noi saatanan muovihampaat suussa vielä maanantaihin asti enkä viitti ottaa riskiä, että ne putoaa.
...sanoi Dracula upottaessaan hampaansa nuoren neidon sykkivään kaulaan.

Jihuu, päivän ainoa paskapalaveri peruttu! :cheer: Vielä enemmän syytä pitää tämä kotitoimistopäivänä, kunhan vaan saisin tuon yhden työjutun tehtyä... Kolme komentoa pitäisi vielä ajaa, mutta järjestelmä bugaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja saira »

[quote="daddykillkill"][/quote] Onkin muuten pitänyt kysyä sulta, eli asioitko siinä Kalevan Sukelluskeskuksessa? Miehellä soittokämppä siinä melkein vieressä, joten monesti tulee ohi ajeltua.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Geetzu

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:Matkustan tänään niin sanotusti rapakon toiselle puolelle ;)
Mä matkustan Laruun kans. Hitsi ku jaksais jotain muutaki mut ku ei vaan jaksa. Just ja just viittin availla tissilinkit, jotka sähköpostiini survotaan, musta tosiaan tahdotaan lesbo. Poltin dallaspullat ja laitoin uuniin uudet. Oon varmaan ainoo kotiäiti, joka muka syö 9 noita aina kerralla kun en osaa kytätä uunin edessä...
daddykillkill

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

saira kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:
Onkin muuten pitänyt kysyä sulta, eli asioitko siinä Kalevan Sukelluskeskuksessa? Miehellä soittokämppä siinä melkein vieressä, joten monesti tulee ohi ajeltua.
Tarkoitat varmaan Tampereen Sukelluskeskusta? Kyllä mutta varsin satunnaisesti. Se eilen liikkeen ovella näkemäsi paholaismaisen komea kaljupää en siis ollut minä :D

:evil:
Vittu, että nyt paloi käämi.

Ämmä soittaa. Vaatii tukea systeemille jota meidän ei edes kuulu supportata. Alunperin tämän X-sydeemin kanssa oli huomattu ongelma kuukausi sitten. Nyt sitten kirkuu apua ja tukea kun pitäisi tehdä tällä X-sydeemillä joku homma rapakon taakse ja deadline on tänään.

Paloi käämi aivan totaalisesti. Sillä oli siis kuukausi aikaa hoitaa asiaansa eteenpäin X-sydeemin supportin kanssa, mutta ei. Ja nyt se on sitten minu vika. Ammu ittes, saatanan lehmä.

Ongelma on vielä ns. inhottavan eksoottinen, mahdollisesti palomuurijuttu joka ei ole meidän hallinnassa vaan ostettu palvelu, jonka support ei asialle saa taatusti tehtyä tänään mitään.

:twisted:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

daddykillkill kirjoitti:
saira kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:
Onkin muuten pitänyt kysyä sulta, eli asioitko siinä Kalevan Sukelluskeskuksessa? Miehellä soittokämppä siinä melkein vieressä, joten monesti tulee ohi ajeltua.
Tarkoitat varmaan Tampereen Sukelluskeskusta? Kyllä mutta varsin satunnaisesti. Se eilen liikkeen ovella näkemäsi paholaismaisen komea kaljupää en siis ollut minä :D

:evil:
Vittu, että nyt paloi käämi.

Ämmä soittaa. Vaatii tukea systeemille jota meidän ei edes kuulu supportata. Alunperin tämän X-sydeemin kanssa oli huomattu ongelma kuukausi sitten. Nyt sitten kirkuu apua ja tukea kun pitäisi tehdä tällä X-sydeemillä joku homma rapakon taakse ja deadline on tänään.

Paloi käämi aivan totaalisesti. Sillä oli siis kuukausi aikaa hoitaa asiaansa eteenpäin X-sydeemin supportin kanssa, mutta ei. Ja nyt se on sitten minu vika. Ammu ittes, saatanan lehmä.

Ongelma on vielä ns. inhottavan eksoottinen, mahdollisesti palomuurijuttu joka ei ole meidän hallinnassa vaan ostettu palvelu, jonka support ei asialle saa taatusti tehtyä tänään mitään.

:twisted:
Do not support jerks and assholes!
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Tänään vedetään perseet olalle oikein kunnnolla!
masa

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Mikäs "house band" hässäkkä siellä on menossa?
Ei mtn ihmeellistä. Painun velipojan kämpille örveltämään ja kuulemma keilaamaankin pitäs mennä. Juon kyllä vaan mielummin kaljaa kuin keilaan. Keilaaminen vie liikaa keskittymistä pääasiasta.
daddykillkill

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

masa kirjoitti:Tänään vedetään perseet olalle oikein kunnnolla!
Niin tehdään :beer:
bliss

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pyhhh. Tänään otetaan ilo irti elämästä juomalla yksi (1) pullollinen tsekkiläistä olutta. 8)
Tix

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Reissuun poikien kanssa lomps.
Chevilyn

Re: Perverrti Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Taas ylitöissä. Alan olla taipuvainen myöntämään, että minulla saattaa olla pieni työaddiktio-ongelma. Tuttavani ovat ehdottaneet pelkästään tällä viikolla, että he sitovat minut patteriin käsiraudoilla, jotta en pääse töihin, ostavat joululahjaksi tatuoinnin otsaani, jossa lukee EI tai sitten soittavat esimiehelleni ja kieltävät häntä enää pyytämästä minua ylitöihin. Tunnin kuluttua taidan hankkitua vihdoinkin kotiin ja viikonlopun viettoon :h:
Vastaa Viestiin