Sontasuoli-sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MGandhi

Re: Sontasuoli-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: *noraa*
Pus!
NUS! ASSNUSS!!
Stinky

Re: Sontasuoli-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Kiitos kulta. Ensimmäiset kunnon naurut tälle päivälle. Nyt on hyvä mennä unille kun on hyvä tai ainakin parempi mieli :]
MGandhi

Re: Sontasuoli-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:^ Kiitos kulta.
I aim to please...
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sontasuoli-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Takuuvarma tie onnellisuuteen on kastraatio ennen kuin piNppa alkaa kiinnostamaan. Ei tarvitse sekaantua sekopäihin ja yrittää ymmärtää jotain, jota ei ymmärrä edes skeidan lähde itse.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sontasuoli-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Jääköön kastraatio osaltani nyt ottamatta, kun ei ole aiemminkaan tullut otetua. Mutta. Panettaa. Jo(u)lupukki menee nyt nukkumaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
nastamuumio

Re: Sontasuoli-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Miks jouluun on vielä niin kauan aikaa?!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sontasuoli-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nastamuumio kirjoitti:Miks jouluun on vielä niin kauan aikaa?!
Siksi että minun kaltaiset hitaat vetelyksetkin ehtisivät ostaa kaikki joululahjat.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SikaMika

Re: Sontasuoli-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Stinky kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Ja mikä vittu musta tekee Sen ei-Oikean?
Sä et vaan tunnu siltä. Älä ota pahalla. Kato kyl nainen sen tietää kun se oikea sattuu kohalle.
Sori, mä olen varattu.


Kännin puolellehan se meni sitten. Joutuu humalassa sönköttämään joulupukkia kinuaville asiakkaille selvää esittäen, tähän asti kaikki mennyt läpi kuin oikea raha.

Olin herrasmies. Otin siskoni kuskiksi ja ajoin daamin (Espoon vitun synkässä metsä-)metsässä sijaitsevan talon pihaan apinahumalassa. Daami kyytiin ja sillekin känni päälle, nyt muutaman pienen seksuaalis-aiheisen kommelluksen jälkeen tyttö nukkumaan ja vanha likainen setä kaiutinkauppoihin intttttttternettin ihmemaahan. Vanha paska ja paskaksi mennyt vahvistin oli näemmä poksauttanut toisen kaiuttimen säpäleiksi, täytyy hankkia uusi pari. Ja rokki soi!!
Meen nuq. Ei jaksa pannakaan, väsyttää. Töttöröö.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sontasuoli-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

MGandhi kirjoitti: Lähinnä vain vituttaa (tuloksesta huolimatta), että taas piti lähes hävitä jo varma voitto.
Ai sua vituttaa? Eihän? Sinuako vituttaa? Siis homopetterit taipui lopussa täysin. Ja jatkoajalla. Helkkarin mainio joululahja. Tuo neljän maalin menettäminen oli mielestäni odotettavaa lajin luonne tietäen. Olihan Suomella kuitenkin maalipaikkoja nollakaudella, ne vaan hukattiin. Kun kaksi tasaväkistä joukkuetta pelaa tässä lajissa, peli alkaa usein vasta viimeisellä kymmenellä minuutilla. Silloin mitataan ennenkaikkea henkinen kantti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Sontasuoli-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti:
En toteuttanut neuvoa.
Sen sijaan palautin miehen juur äsken kotiinsa.
Sviddu! Täällä oltiin jo hengessä mukana ja toivottiin, että alat taas kesken hommien tilaamaan kotipizzasta illallista.
bliss

Re: Sontasuoli-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Sori. Mä en ole vielä päässyt mukaan tähän "Friends Do It Too" -ajattelumalliin :?
Vastaa Viestiin