WTF?!!maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mitvit? Eiks täällä oo viikonpäiväketjua? :shock:
Stinky

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Herätään hitaasti mutta varmasti uuteen viikkoon. Aamu alkoi eiliseen verrattuna ihanasti. Tästä tulee hyvä viikko. Perse ja reidetkin huutaa hoosiannaa eilisten reenien takia. Ihanaa! Tänään lenkille sit.
Dumis

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päivää! Viikonloppu taas meni työn merkeissä ja ens perjantaina otankin pepulliset.
milli

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Tukholmanreissusta huolimatta tänään jaksoin herätä ennen kuutta uimaan, mä oon SUPERNAINEN!

Ihan vähän meinaa ahdistaa tämän viikon työkiireet, mutta ajatus tulevasta lomasta helpottaa.
elco

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Tulin jälleen vakuuttuneeksi omista yli-inhimillisistä henkisistä kyvyistäni. Paketoin kovalla metelillä kumppanin joululahjaa. Paketti piti alistaa tarkasteluun ja analyysiin, jotta olisi mahdollista arvuutella, mitä se pitää sisällään. Kieltäydyin alistamasta pakettiani analyysiin, koska a) paketoinnin tasolle naurettaisiin kuitenkin (siis vittu jos mä olisin suorittanut jonkun paketointi-insinöörin tutkinnon niin sitten voisi ehkä odottaa jotain siistiä jälkeä) ja b) koska minusta arvuuttelu ei ole sallittua.

Dialogi oli tyly:
-Onhan sunkin lahja ollut tossa näkyvillä jo monta päivää!
-Missä muka??!1
-Keskellä keittiön pöytää!
-Vituton! *kääntää päätä ja katsoo* No niinpä onkin! Miten onkin voinut jäädä huomaamatta...
Duck

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ääääh. Tästä päivästä tulee rankka. Pitää juosta asioilla (koulujorttien deadline on tänään + paketti siskolle ulkomaille, tuskin ehtii jouluksi mutta menköön), musaprojekti painaa päälle (tosin se on jo about valmis) ja muutenkin on maanantai jolloin kaikki kaatuu yhtaikaa päälle. Ja sen päälle sataa vielä onnitteluja puhelimesta eli joutuu koko ajan keskeyttämään asioilla pää kolmantena jalkana juoksemisen.

Tämän päivän jälkeen voi kyllä ottaa aika löysästi. Olen sopinut itseni kanssa että joulusta tulee aika lahjaton kaikkiin suuntiin. Yksinkertaisesti siksi etten ole ehtinyt keksiä mitään ilahduttavaa melkein kenellekään. Ehkä tällä tulevalla viikolla ehtii miettiä sitäkin.
bliss

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:koulujorttien deadline on tänään
Eiole. Vain halvemmalla postimaksulla lähetettävien on :P
Duck

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Eiole. Vain halvemmalla postimaksulla lähetettävien on :P
No niitä mä just meinaankin. Kaikki on jo laadittuna, pitää vain löytää hetki aikaa päivästä nakata se punainen pussukka postilootaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Huolimatta Kininään epäkuntoisuudesta wiime aikoina olen päättänyt yrittää korttien kirjoittamista tallä viikolla kun ensin löydän ja jos löydän sopivan määrän osoitteita?
Ei tuu montaa seuroja halvemmaksi, se on vain postin yritys saada jaettua työtaakkaa ettei tarvisi palkata jouluksi lisää väkeä, raha raha raha..
Duck kirjoitti:
bliss kirjoitti:Eiole. Vain halvemmalla postimaksulla lähetettävien on :P
No niitä mä just meinaankin. Kaikki on jo laadittuna, pitää vain löytää hetki aikaa päivästä nakata se punainen pussukka postilootaan.
On se viksu.
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vaihteeks vitullisen paljon töitä.. omituista. Melkein pidän tästä.

Eniten oikeastaan tällä hetkellä vituttaa, että kaikki muut päättävät minun ajankäytöstäni, paitsi minä itse.
Duck

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:halvemmalla postimaksulla
Joka sekin on muuten noussut. Mitähän se kalliimpi potsimaksu nykyään edes on? *lunttaa inttervepistä* €0,80. Muistan vielä muinoin ajan jolloin sekin oli €0,65. No ei sikäli että se olisi mulle kauhean iso menoerä vuodessa kuitenkaan...
bliss

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:
bliss kirjoitti:halvemmalla postimaksulla
Joka sekin on muuten noussut.
Njoo. Viime jouluna 0,50, tänä jouluna 0,60.
bedlam

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

daddykillkill kirjoitti:Vaihteeks vitullisen paljon töitä.. omituista. Melkein pidän tästä.
Lucky you. Facebookin keilailupelin kanssa mennyt koko päivä. Ei oikein nappase.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Taas joku ihme allergiakohtaus tai vastaava päällä. Oon kestosairas! Niistätyttää ihan sikana(toista tuntia), vaikka otin jo duactia vastaavaa cirrustakin. Sviddu!1
Prepare for the worstest.
Duck

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Njoo. Viime jouluna 0,50, tänä jouluna 0,60.
Mitvit?! Postin poju möi mulle arkin €0,80 merkkejä noita varten, ja ellen ihan väärin katsonut siitä kuoresta, siinäkin luki €0,80. Täytyypä nyt double take -tarkistaa tää juttu... toisaalta yks hailee, muutama euro sinne tai tänne. Jouluiloa postilaitoksellekin vaan sit.
bedlam

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

HUHHUH. Olin näin lähellä, että olisin lähtenyt Cyniciä katsomaan tänään Helsinkiin (Opeth tuon keikan 'pääesiintyjänä' siis), liputkin varasin mutta jätin lunastamatta. Juuri tuli ilmoitus, että keikka peruttu. Olisin tällä hetkellä junassa matkalla Oulusta Helsinkiin autuaan tietämättömänä asiasta. Ylitöitä olisin paiskinut pari viikkoa, jotta olisin saanut maanantain ja tiistain vapaaksi. Saattas vituttaa perillä!

Kaiken lisäksi Opeth näyttää tulevan Ouluunkin kohta, tosin ilman sitä Cyniciä lämppärinä tietty.

Edit: NO AARGH, Cynic vetääkin nyt sitten pidemmän keikan ilman Opethia. AARGHGH
Viimeksi muokannut bedlam, 15.12.2008 13:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Suurin osa joululahjoista ostettu, kiitos nettikauppojen. Tänään voisin paistaa kinkun miehen iloksi, kyllä se vaan on oma kinkku saatava vaikka joulun pyhät muualla vietetäänkin. Kunhan nyt ensin saisin aikaiseksi tiskata viikon tiskivuoren alta pois :oops: Mutta jos vielä hiukan hilluisin päämäärättömästi ympäriinsä ennen urakkaa.
Chevilyn

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Kävin eilen edesmenneiden ystävien ja exän haudalla viemässä kukkia. Ensimmäistä kertaa seitsemään vuoteen ei tullut enää alakuloinen olo ja sydämeen ei pistänyt. Oli enemmänkin sellainen jäähyväistunnelma. Luulen, että tämä oli viimeinen kerta kun käyn enää kenenkään haudalla. Aika tekee tehtävänsä.
Geetzu

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Täält puuttuu edelleen nappi kaikkien viestien dellaamiseen, tarttis olla niin ku!
Chevilyn

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

^ ?

Haukotus, työmotivaatio kadoksissa. Olen haahuillut aivan omissa ajatuksissani koko päivän. Nyt täytyy skarpata! Tai no skarppaan kohta, teen ensin pari hassunhauskaa testiä. Seliseli.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hapokasta. Onneksi alkoi kitutunti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:Täält puuttuu edelleen nappi kaikkien viestien dellaamiseen, tarttis olla niin ku!
Semmoinen nappi löytyy vaan Aasilta. Muutoin se olisi mennyt jo kitinäläisten raivokkaasta poljennasta paskaksi moneen kertaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumis

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olut ja netti aukes, wohoo!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:Olut ja netti aukes, wohoo!
Kyl sul nyt on onnenpäivä. =)

Edit: No on oikeestaan mulkin: netti on auki ja jääkaapissa näköjään fiksuna sinne vknloppuna jemmattu avattu puolikas bisse. <3
Viimeksi muokannut Lapitii, 15.12.2008 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: WTF?!!maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Olut ja netti aukes, wohoo!
Kyl sul nyt on onnenpäivä. =)
No ei varsinaisesti, mutta ihan kohtuullisesti sujuu, siinä se ongelma taitaa just ollakin =/

Puistikkoon?
Vastaa Viestiin