TIIIIIIISTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja bliss »

Viddu. Mua ei nukuta sitten yhtään. Liikunnan puute vaivaa, hypin seinille kohta jos tää flunssa ei lähde vähän äkkiä.
milli

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja milli »

Eka tpk!

Pitkä työpäivä taas. Täällä jokin ihme tauti yrittää puskea läpi, viimeviikolla tuntui siltä, että risteily olisi jäämässä väliin, mutta perjantaina koin ihmeparantumisen. Nyt omituinen kurkunkutittelu ja paleleminen on palanut. Tulis nyt hemmetti kunnolla kipeäksi, niin pääsisi tästä.
Chevilyn

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Saikulla, 50% flunssaa ja 50% puhdasta väsymystä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on uusi hymy! Noi uudet hampaat on niin kauniit, että hymyilen vaan koko ajan kuin haljennut nauris. Tää on todellakin kaiken sen tuskan ja rahanmenon arvoista!
Duck

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Mitäs sä niille teetit?

Juu, huomenta. Tais olla univelkaa kun nukuin sikasikeesti ja edelleenkin vielä unettaisi. Eilinen oli kyllä niin täynnä urotekoja että tästä päivästä tulee siihen verrattuna varmaan aika vaisu...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Laminaatit etuhampaisiin, jotka oli rumasti korjattu useaan otteeseen. Nyt ne näyttävät samalta kuin joskus seittemän vuotta sitten, ennen kuin iskin naamani jäiseen katuun ja katkoin hampaani :]

Ihmiset sanovat, että eivät ole rumia hampaitani huomanneet, mutta itselläni ne ovat pistäneet silmään joka kerta, kun katson peiliin. Valokuvissakaan en oo voinut juuri hymyillä vuosikausiin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Firman joululounas inessiivissä. Vatsanahka natisee ja kylkipultit sinkoilee. Suusta pihisee märehtimiskaasuja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
daddykillkill

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:Liikunnan puute vaivaa
Samaa vaivaa täällä. Testasin sunnuntaina tuupata jäbää puolitoista tuntia vaunuissa 2 kg nilkkapainot jalasta. En tiedä kohosiko kunto, mutta jalat tulivat ainakin kipeäksi..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja saira »

"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
daddykillkill

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Aika koleaa tekstiä. Puistatti.

Olin vuosia sitten "melkein samanlaisessa tilanteessa" ja pyörittelin kuukausikaupalla samanlaisia ajatuksia päässäni, mutten onneksi vienyt suunnitelmaa loppuun asti. Hyvä niin, koska nyt vituttaisi.
MGandhi

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

^^ PAH! Kyllä muakin vituttaa, mutta ajattelin elää ihan vaan muiden kiusaksi jos en muuten. Luovuttajat pitäis tappaa!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja saira »

^^^Puistatti, kyllä. Miehen suvussa on masennusta varmaan joka toisella ja useampi henkilö on parin sukupolven aikana tehnyt tuon päätöksen. Viimeisimpänä varmaan hänen äitinsä. Surullista ajatella elämää, jossa ei näe muuta mahdollisuutta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Voi kun kaikki mustansa keskellä pystyisivät ymmärtämään ettei se kestä ikuisuuksia vaan vielä tulee parempi päivä. Jos itsemurhan suunnitteluun käytetyn ajan ja yrityksen käyttäisi päivittäisen tilanteen parantamiseen, koko hommaa ei tarvitsisi viedä läpi. Niin turhaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
daddykillkill

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

MGandhi kirjoitti:Luovuttajat pitäis tappaa!
Juu, etenkin verenluovuttajat! :D
Mitä sillä puolella litralla kukaan tekee. Kaikki luovutukseen vaan.
MGandhi

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

daddykillkill kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Luovuttajat pitäis tappaa!
Juu, etenkin verenluovuttajat! :D
Mitä sillä puolella litralla kukaan tekee. Kaikki luovutukseen vaan.
(sisä)Elinluovuttajista puhumattakaan! Ne ne on pahimpia luovuttajia, elleivät tietenkin ole luovuttaneet esim. sydäntään jo kuoltuaan, mutta toisaalta silloinhan luovuttaja onkin jo tapettu.
daddykillkill

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Tästä tuli NIIN elävästi mieleen tämä:

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylle-setä on kännykänpurkukoulutuksessa. Tuleva työnkuvani vaatii moista. Kohta tiedän kännyköistä enempi kuin te yhteensä 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
MGandhi

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylle-setä on kännykänpurkukoulutuksessa. Tuleva työnkuvani vaatii moista. Kohta tiedän kännyköistä enempi kuin te yhteensä 8)
Tämä on jotain, mistä olen todella saatanan kateellinen! Melkeinpä tekis mieli tappaa itsensä, kun tajusin kuinka vähän tiedänkään kännyköistä!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

MGandhi kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylle-setä on kännykänpurkukoulutuksessa. Tuleva työnkuvani vaatii moista. Kohta tiedän kännyköistä enempi kuin te yhteensä 8)
Tämä on jotain, mistä olen todella saatanan kateellinen! Melkeinpä tekis mieli tappaa itsensä, kun tajusin kuinka vähän tiedänkään kännyköistä!
Ihan oikeasti, kyseessä on käsittämätön työnsarka ja pullonkaula, kun kännykät alkavat olla kuin rikollinen itse - täynnä tietoa mitä moninaisimmissa muodoissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylle-setä on kännykänpurkukoulutuksessa. Tuleva työnkuvani vaatii moista. Kohta tiedän kännyköistä enempi kuin te yhteensä 8)
Tämä on jotain, mistä olen todella saatanan kateellinen! Melkeinpä tekis mieli tappaa itsensä, kun tajusin kuinka vähän tiedänkään kännyköistä!
Ihan oikeasti, kyseessä on käsittämätön työnsarka ja pullonkaula, kun kännykät alkavat olla kuin rikollinen itse - täynnä tietoa mitä moninaisimmissa muodoissa.
I'm ready to abuse your cell phone!
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kohta tiedän kännyköistä enempi kuin te yhteensä 8)
Onko tuossa kännykän sisällön selailussa oikeasti muka jotain vaikeaa? (Okei, peruutellaan sen verran että rajataan klausuuli älypuhelimiin)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

daddykillkill kirjoitti:Onko tuossa kännykän sisällön selailussa oikeasti muka jotain vaikeaa? (Okei, peruutellaan sen verran että rajataan klausuuli älypuhelimiin)
Emmä tiedä. Pitäis osata kaikenlaiset systeemit tarkistaa kaikista vastaantulevista merkeistä ja malleista. Sit pitäis opetella noiden eri surffausohjelmien käyttö. Ei kai niissä kellekään nörtille ole mitään vaikeaa, mut ehkä mä joudun pähkimään enempi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

bliss kirjoitti:Viddu. Mua ei nukuta sitten yhtään.
Eipä oo nukuttanu muakaan noin viikkoon, vaikka flunssa ei vaivaa. Eikä täysikuu kestä näin pitkään! Pirteänä luin viime yönä kirjaa klo 1.45 asti, herätys oli 6.30. Ei nukuta nytkää, mut voisin kuitenkin lähteä duunista kotiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
1108

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Siis mitenkä tämän pääsee lävitse? Auttakee tyhmää...

http://www.servut.us/nutshell/random/Sa ... tapeli.swf
SikaMika

Re: TIIIIIIISTAI

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vittu että väsyttää. Väsytti yöllä, aamulla, päivällä ja väsyttää nyt illallakin. Haaveilin välittömästi herättyäni ilmoittavani itseni kipeäksi, mutta koska tiesin moisen tuovan mukanaan kaltaiselleni ylitunnolliselle työntekijälle vain morkkiksen, jätin moiset väliin ja polkaisin töihin alkaen haaveilla sairastuvani oikeasti ja sitten lopulta vaikka kuolevani kunhan pääsisin takaisin nukkumaan. Nyt tultuani tolkkuihini ja kotiin hoidan pari joulupukkidiiliä, yritän hoitaa itselleni uudet stereokaiuttimet, syön, peseydyn ja pumppaan itseni täyteen kemikaaleja joiden avulla en herää enää koskaan...ennen huomisaamua.

Joku ujopiimä ei uskaltanut edes soittaa kysyäkseen pukkia jouluksi palvelukseen, vaan laittoi viestin. Urpo kyselee viikko ennen aattoa joulugubbea prime timeksi eikä sitten edes uskalla vastata mitään kun kerron ettei onnistu vaan tarjoan sub-priimaa pukitusta. Meen kusemaan kännissä pukintamineissani sen postiluukusta sisään. Juhannuksena.
Vastaa Viestiin