Miten pitelet kynää?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Miten kynä pysyy kädessäsi?

A) pikkurilliote
0
Ei ääniä
C) peukalonhankaote
1
50%
D) kämmenote
0
Ei ääniä
E) apinaote
0
Ei ääniä
F) Jotain ihan muuta, kerron ja laitan kuvan!
1
50%
 
Ääniä yhteensä: 2

Duck

Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Liittyen tuohon aiempaan kaunokirjoitusaiheeseen tuli mieleeni, että koulukavereita, tuttuja ja myyjiä katsellessa on tullut panneeksi merkille miten erilaisilla (ja joskus aika oudoilla) tavoilla ihmiset pitelevät kynää. Tässä alla erilaisia tapoja joita olen nähnyt tähän asti ihmisten kirjoittavan (poislaskettuna lasten ekana käyttämä nyrkkiote). Jotkut niistä näyttävät suorastaan kivuliailta.

Kuva

Millä tavalla itse pitelet kynää?

(vastuuvapauslauseke: otin kuvat vasurilla, mutta peilasin ne photarissa :mrgreen: )
bliss

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kirjoittaessa B, piirtämisen otetta ei ollut tossa galleriassa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

B tietty
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Duck

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Kirjoittaessa B, piirtämisen otetta ei ollut tossa galleriassa.
No laita kuva. Itse piirtäessäni käytän samaa otetta kuin kirjoittaessani, eli B:tä, mutta sormet vetäytyvät ehkä hieman enemmän koukkuun eli kynä siirtyy lähemmäs kämmentä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pertsalla mennään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

B. Tosin, jos kirjoitan paljon niin joskus menee myös C:n puolelle lepuutellessa.
bliss

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:
bliss kirjoitti:Kirjoittaessa B, piirtämisen otetta ei ollut tossa galleriassa.
No laita kuva. Itse piirtäessäni käytän samaa otetta kuin kirjoittaessani, eli B:tä, mutta sormet vetäytyvät ehkä hieman enemmän koukkuun eli kynä siirtyy lähemmäs kämmentä.
Niinku tolleen:
Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

B:n ja D:n yhdistelmä. Näyttää B:ltä mutta kynä on nimettömän päällä kuten D:ssä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Mä olen ihan kauhean väsynyt, ja haluaisin perustaa kopioketjun muunnellulla otsikolla.
Olet vain puutteessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suvinen kirjoitti:Mä olen ihan kauhean väsynyt, ja haluaisin perustaa kopioketjun muunnellulla otsikolla
Siitä ei olis nykytilanteessa kuitenkaan mitään iloa :(
Kukaan ei sano juurikaan mitään enää mihinkään.
Duck

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Niinku tolleen:
Aaaaaa, taidekouluote. :D
bliss

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:
bliss kirjoitti:Niinku tolleen:
Aaaaaa, taidekouluote. :D
Sellaiseksiko sä sitä kutsut? :D
Nojoo, mä harvemmin piirrän niin että paperi on pöydällä (kuten kuvassa), enkä nikerrä mitään pientä ja pikkutarkkaa.
JOS teen jotain sellaista, kynä on kädessä kuten kirjoittaessa.
Duck

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:
Duck kirjoitti:Aaaaaa, taidekouluote. :D
Sellaiseksiko sä sitä kutsut? :D
Just toillai mä ittekin pitelin hiiltä / grafiittia kun seisten piirreltiin nakumalleja animaatiokoulussa. :D Tolla otteella piirretään koko käsivarrella, eikä pelkällä ranteella.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

B-rappu, mutta en kylläkään taita pikkusormea enkä nimetöntä tuolla lailla nyrkkiin, vaan ne ovat kaarella (kuten muutkin sormet).
Duck

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Suvinen kirjoitti:Mä olen ihan kauhean väsynyt, ja haluaisin perustaa kopioketjun muunnellulla otsikolla.
Usko pois, toi mahdollisuus kävi mullakin kyllä mielessä tätä ketjua aloittaessa. Ja myös se että joku varmaan vinkaisee tosta neonvihreästä Xbox-mainoskynästä.
MGandhi

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ai miten niin alkaa olemaan mielenkiintoiset puheenaiheet vähissä? Voisko joku tehä vielä vaikka mielenkiintoisen kyselyn siitä, miten pyyhkii perseensä paskalla käytyään.

Ai niin, sehän onkin jo kysytty. Ei sit mitään, jatkakaa...
bliss

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Käyttääkö D- ja E-versioita muut kin vasurit?
Duck

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Duck »

[quote="MGandhi"][/quote]
You talk the talk - but do you walk the walk? :P
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

MGandhi kirjoitti:Ai miten niin alkaa olemaan mielenkiintoiset puheenaiheet vähissä? Voisko joku tehä vielä vaikka mielenkiintoisen kyselyn siitä, miten pyyhkii perseensä paskalla käytyään.

Ai niin, sehän onkin jo kysytty. Ei sit mitään, jatkakaa...
Jollain on voinut mennä pyllynpyyhintägallup ohi! Mikään ei estä perustamasta sellaista uudelleen. Minua kiinnostaa erityisesti se, kuinka monta paperinpalaa keskimäärin käytetään yhden kakan pyyhkimiseen.
Monsieur Manala

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

bliss kirjoitti:Käyttääkö D- ja E-versioita muut kin vasurit?
Vaikuttaisko kirjoittava käsi muka jotenkin otteeseen? Miksi?

Tää vasuri ainakin veivaa harakanvarpaansa perus-B:llä.
bliss

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Monsieur Manala kirjoitti:
bliss kirjoitti:Käyttääkö D- ja E-versioita muut kin vasurit?
Vaikuttaisko kirjoittava käsi muka jotenkin otteeseen? Miksi?

Tää vasuri ainakin veivaa harakanvarpaansa perus-B:llä.
No juurikin sen perässä "laahaavan" käden suttausefektin vuoksi. En vaan ole nähnyt D:n ja E:n kaltaisia otteita muilla kuin vasureilla. Että siksi kysyin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja aasi »

A:n ja B:n välimuoto. Kynä on nimetöntä vasten, ja etusormi, keskisormi ja peukalo painavat sitä siihen. Nimettömään on kouluaikoina muotoutunut pieni patti tämän seurauksena.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja saira »

B sekä kirjoittaessa että piirtäessä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

………………….._,,-~’’’¯¯¯’’~-,,…………………………………………………………
………………..,-‘’ ; ; ;_,,---,,_ ; ;’’-,……………………………………….._,,,---,,_………………
……………….,’ ; ; ;,-‘ , , , , , ‘-, ; ;’-,,,,---~~’’’’’’~--,,,_…..,,-~’’ ; ; ; ;__;’-,……………
……………….| ; ; ;,’ , , , _,,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯’’~’-,,_ ,,-~’’ , , ‘, ;’, …………
……………….’, ; ; ‘-, ,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-, , , , , ,’ ; |…………
…………………’, ; ;,’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-, , ,-‘ ;,-‘…………
………………….,’-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-‘ ;,,-‘…………..
………………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;__ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,’……………..
………………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’¯: : ’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; _ ; ; ; ; ;’,……………..
……………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;| : : : : : | ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘’¯: ¯’’-, ; ; ;’,…………….
…………….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,_: : _,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; | : : : : : | ; ; ; |……………
……………,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,,_ : :,-‘ ; ; ; ;|……………
…………..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,,-~’’ , , , , ,,,-~~-, , , , _ ; ; ;¯¯ ; ; ; ; ;|……
…………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’ , , , , , , ,( : : : : ) , , , ,’’-, ; ; ; ; ; ; ; ;|……………
……….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’, , , , , , , , ,’~---~’’ , , , , , ,’ ; ; ; ; ; ; ; ;’,…………..
…….,-‘’ ; _, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’~-,,,,--~~’’’¯’’’~-,,_ , ,_,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,………….
….,-‘’-~’’,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . . . . . . . ,’; ,’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,_ ; ‘-,………..
……….,’ ; ;,-, ; ;, ; ; ;, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ;’, . . . . .,’ ;,’ ; ; ; ;, ; ; ;,’-, ; ;,’ ‘’~--‘’’………
………,’-~’ ,-‘-~’’ ‘, ,-‘ ‘, ,,- ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ; ‘~-,,,-‘’ ; ,’ ; ; ; ; ‘, ;,-‘’ ; ‘, ,-‘,……………..
……….,-‘’ ; ; ; ; ; ‘’ ; ; ;’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’-,,_ ; ; ; _,-‘ ; ; ; ; ; ;’-‘’ ; ; ; ‘’ ; ;’-,…………..
……..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯¯’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; , ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,……….
……,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; |, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,…….
…..,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|..’-,_ ; ; ; , ; ; ; ; ; ‘,…..
….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; | ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…….’’’,-~’ ; ; ; ; ; ,’…..
…,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ;’~-,,,,,--~~’’’’’’~-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…..,-~’’ ; ; ; ; ; ; ,-‘……
…| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘……..
…’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,’….’, ; ; ; ; _,,-‘’…………
….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…….’’~~’’¯………………
…..’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;_,,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘…………………………….
………’’~-,,_ ; ; ; ; _,,,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘……………………………..
………..| ; ; ;¯¯’’’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,,-‘……………………………….
………..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘…………………………………
…………| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|…………………………………..
…………’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ~-,,___ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,………………………………….
………….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘….’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,…………………………………
………..,’ ‘- ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’……….’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,………………………………..
……….,’ ; ;’ ; ; ; ; ; ; ,,-‘…………….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,……………………………….
………,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’…………………’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; |……………………………….
……..,’ ; ; ; ; ; ; ;,,-‘………………………’’, ; ; ; ; ; ; ; ; |………………………………
……..| ; ; ; ; ; ; ;,’…………………………,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,’……………………………….
……..| ; ; ; ; ; ; ,’………………………..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,’’………………………………..
……..| ; ; ; ; ; ;,’……………………….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,-‘………………………………….
……..’,_ , ; , ;,’……………………….,’ ; ; ; ; ; ; ; ,-‘……………………………………
………’,,’,¯,’,’’|……………………….| ; ; ; ; ; ; ; ; ‘--,,………………………………….
………….¯…’’………………………..’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~,,…………………………….
……………………………………………’’-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~-,,……………………….
………………………………………………..’’-, ; ; ; ; ; ,,_ ; ;’-,’’-,……………………..
…………………………………………………..’, ; ; ; ; ; ; ‘-,__,\\--\\...........................
……………………………………………………’-, ; ; ;,,-~’’’ \\ , ,|, |……………………
………………………………………………………’’~-‘’_ , , ,,’,_/--‘……………………
…………………………………………………………….’’~-~’…….............…….

En käytä kynää.
1108

Re: Miten pitelet kynää?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enkä videokameraa.

Kuva
Vastaa Viestiin