Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RL Burnside

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Monsieur Manala kirjoitti:Kuva
No mutta! Sehän olen minä 80 -vuotiaana vietettyäni 20 vuotta laatuelämää Thaimaan paahtavan auringon alla. Way to go!!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jokohan malttaisi lähteä töistä, 17 tuntia jo istuttu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mylwin kirjoitti:Jokohan malttaisi lähteä töistä, 17 tuntia jo istuttu.
Ei enää kannata. Kohta on uusi duuniaamu. Olet vain väsyneempi, kun joudut heräämään. Samoilla kalvoilla vaan.

Nämä mun vapaapäivät on kyl taidetta. Pitäis meinaan alkaa väsätä päivällistä. Toi rytmi vähä niinku siirtyy työpäivistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipa kiireinen päivä. Huomenna vähintään yhtä kiirettä. Perjantaina pitänee karata töistä etuajassa ja ajella maalle. Lauantai aamulla ennen 8reikäreikä oltava keula kohti Sääriselkää. Ja sunnuntai-illalla takasin. Onneksi on hyvät jakkarat autossa ja ei edes pöllömpi ajettava.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RL Burnside

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Toi rytmi vähä niinku siirtyy työpäivistä.
Nääh. Jätkällä pokka pelaa kuitenkin. Tepsi kävi niistää meitin. Koskelainen liitää ämämmän siivillä. En ollut paikalla, olisi pitänyt olla, mutku....
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Tulin muuten just omasta säbäpelistä, 7-9 nekkuun. Ei toi oiLERSSIN tappio oikeastaan ollut edes yllätys. Oilers tulee vielä tippumaan pari sijaa, veikkaan. SSV ja Classic paahtaa lisäksi ohi. Viikingit todnäk vie taas sarjankin. Ja Erä tietysti nousee vielä selkeästi. Mut tekis mieli ennustaa jo pleijareita, koska SSV on niissä totutun suvereeni ja Classicillakin on rutiinia. TPS ja mainittu nelikko lienevät kovimmat keväällä. Nämä sarjapelit on vähän pakkopullaa, koska jotenkin nuo pleijarit on niin oma maailmansa. Mut onhan noita taitavia joukkueita ja yksilöitä aina kiva poiketa väijymässä kaudellakin.

...ainiin, Saarisen Katariina tuomitsi tänään pelimme 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RL Burnside

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei toi oiLERSSIN tappio oikeastaan ollut edes yllätys.
No vähän se oli. Ainakin Tepsille ja kotona. Veikkaan jonkun verran taustoista tietävänä, että LERSSI panostaa jo nyt aika kovin pleijareihin. Veikkaan ja luulen, että Aksun johdolla on mm -tauolla juostu aika kovaa. Jalat kantaa taas keväällä. Peli toimii, sen olen nähnyt paikan päältä.

Mutta olisi pitänyt olla paikan päällä että voisi sanoa enemmän.
Vastaa Viestiin