Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Niin, missä se viikonpäiväketju luuhaa?
masa

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Hyvät pushupit:

Kuva
1108

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumdidum... Tässä kirjoittaa tämän työmaan vaarallisin mies. Ammuin meinaan juuri yhtä timpuria listapyssyllä jalkaan. :vihelt:

Hyvin mä vedän. Ei kukaan remonttiapua tarvitsisi? :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:Hyvät pushupit:
Onko muuten oikesti jonkun mielestä kuvanlaiset selvärajaiset tissit kauniit tai seksikkäät? Tisseissä ei mielestäni todellakaan kuulu olla ylärajaa, vaan ne kaartuvat tasaisesti kohti taivasta. Noihin silaritissien näköisiin puristelmiin kun törmää tämän tästä. Tai voihan tytsi olla tauolla istuttanut silaritkin, en minä sitä voi tietää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:silaritissien näköisiin
Mitä luulet, mistä johtuu että ovat silaritissien näköiset? :P
NuoriDaavid

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:silaritissien näköisiin
Mitä luulet, mistä johtuu että ovat silaritissien näköiset? :P
Näyttää kyllä paremmalta "ennen" kuvissa

http://www.iltalehti.fi/viihde/200812168780108_vi.shtml

au naturell on kiltin seksikäs sex kitten, nyt huorahtava. mii laiks not.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Mitä luulet, mistä johtuu että ovat silaritissien näköiset? :P
Joskus palstalla(kin) oli testi, jossa tunnistettiin silikonitissejä. Tais olla joku 15 pitkärintaista, joista arvasin joku 2/3 oikein. Ei minulla ole mandaattia tuomita ketään keinotekoiseksi 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Palkanmaksaja antoi sitten joululahjaksi konvehtirasian. En vain syö suklaata.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Hui. Meinasi tulla megamoga, mutta onneksi sain sattuman kautta tietää että tarvitsenkin ulkomaanmatkalle kansainvälisen ajokortin. Kävin tänään pikapikaa hakemassa pari passikuvaa ja viemässä ajokorttihakemuksen Autoliittoon, ehtii hyvin ajoissa.

Vähän hämäsi koska esim. Kanadassa en sellaista tarvinnut, suomiläpyskä kelpasi ihan hyvin. Eri maissa onkin eri käytännöt. Siinähän olisin sitten ihmetellyt autonvuokraustiskillä että mitä wattua.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bluntly kirjoitti:Palkanmaksaja antoi sitten joululahjaksi konvehtirasian. En vain syö suklaata.
Voin tulla hakemaan sen sulta pois :P

Oon taas kipeenä. Ääni on kuin haudan takaa ja henki pihisee just ja just. Mutta positiivisesti ajatellen, mulla alkoi nyt sitten yli kolmen viikon joululoma - pomo sanoi ettei odota mua duuniin tällä viikolla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Frederik Krueger kirjoitti:Vähän hämäsi koska esim. Kanadassa en sellaista tarvinnut, suomiläpyskä kelpasi ihan hyvin. Eri maissa onkin eri käytännöt. Siinähän olisin sitten ihmetellyt autonvuokraustiskillä että mitä wattua.
Hankin aikoinaan jenkkeihin moisen. Taisi kustantaa 11 euroa. Kotimaisessa ajokortissani oli se vika, ettei sitä ymmärrä englanninkielinen. Ainoa lontoolainen sana on pienellä präntätty driving licence, muutoin kortissa on suomea ja ruotsia. En meinannut muuten päästä paikallisiin juottoloihinkaan, kun eivät hyväksyneet ajokorttiani.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

[quote="NuoriDaavid"][/quote]
Hei ND on tullut takaisin, jiihaa!!11!! :cheer:
Paras päivä ikinä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Hankin aikoinaan jenkkeihin moisen. Taisi kustantaa 11 euroa. Kotimaisessa ajokortissani oli se vika, ettei sitä ymmärrä englanninkielinen. Ainoa lontoolainen sana on pienellä präntätty driving licence, muutoin kortissa on suomea ja ruotsia. En meinannut muuten päästä paikallisiin juottoloihinkaan, kun eivät hyväksyneet ajokorttiani.
Nyt yhden vuoden kortti maksoi poliisileimoineen 28€, kolmen vuoden kortti maksaisi 38€ (mutta jälkimmäinen ei kelpaa kaikissa maissa).

Eipä silti, luin yhden kaukomatkaajan kokemuksista kuinka vinkuintiaanipoliiseille oli kelvannut ajokortin tilalla esim. sukelluskortti (diving licence). En tiedä onko urbaanilegenda, toivottavasti ei.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

No voi vettu. Tämän se sitten tietää kun saa pienen köhän, saman johon puoli Suomea tuntuu nyt sairastuneen.

Heti jättäydyin eilen magatreeneistä pois (virallinen tekosyy: ne olisivat olleet tällä kertaa ulkotreenit, ei hyvä köhäpotilaalle), ja tänään söin ruokalassa pizzaa (virallinen tekosyy: toisena ruokavaihtoehtona oli kinkkua ja joululaatikoita joita tulee saatua ihan tarpeeksi ensi viikollakin :laatta:).

Ja nyt mun tekee mieli kahvia, taidan jopa sortua automaattikahviin. Pienikään sairastelu ei sovi mulle, menen ihan hunningolle. Ties vaikka availen illalla treenileirillä juomatta jääneitä kaljoja pois, jotka ajattelin säästää joulupyhille.

Eih!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joo, tekosyyt, nuo elämän ihanuus.

Kävin tänään eräässä krunikan lounasmestassa jouluaterialla. Kinkku loppu, laatikot ihan hirveitä ja muu tarjonta oli ei-joulu-perussafkaa.

Tästä kettuuntuneena mätin sitten lautaselle ison keon jälkkäriä, joka olikin aikas hyvää. Mutta hiilarimittari taitaa huutaa hoosiannaa tuosta piparkakkuvaahdon ja luumukiisselin yhdistelmästä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bluntly kirjoitti:Kävin tänään eräässä krunikan lounasmestassa jouluaterialla. Kinkku loppu, laatikot ihan hirveitä ja muu tarjonta oli ei-joulu-perussafkaa.
Tarkoitatko sanoa että halusit nimenomaan joulusafkaa?

Perinteinen joulusafka on ihan hyvää, mutta boikotoin sitä työpaikan ruokaloissa koska sitä mättöä joutuu syömään väkipakolla useammankin päivän ajan joulupyhinä. Hittoako alkavat kyllästyttää meikäläistä niillä jo viikkoa etuajassa?

Jos sama meno jatkuu tulevinakin päivinä, taidan sortua vastaisuudessa Mäkkäriin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Frederik Krueger kirjoitti:Tarkoitatko sanoa että halusit nimenomaan joulusafkaa?
Olisin halunnut kinkkua. Mesta oli tämä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti: Jos sama meno jatkuu tulevinakin päivinä, taidan sortua vastaisuudessa Mäkkäriin.
Paistoin eilen kinkun, oon huono vaemo kun tarjoan jo nyt joulupöperöä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Palkanmaksaja antoi sitten joululahjaksi konvehtirasian. En vain syö suklaata.
Minä syön :]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Jos sama meno jatkuu tulevinakin päivinä, taidan sortua vastaisuudessa Mäkkäriin.
Paistoin eilen kinkun, oon huono vaemo kun tarjoan jo nyt joulupöperöä!
Sä oot helppo! Liian helppo.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:silaritissien näköisiin
Mitä luulet, mistä johtuu että ovat silaritissien näköiset? :P
Näyttää kyllä paremmalta "ennen" kuvissa

http://www.iltalehti.fi/viihde/200812168780108_vi.shtml

au naturell on kiltin seksikäs sex kitten, nyt huorahtava. mii laiks not.
Kiitos sissäntulosta taas ND ei kait meidän tarvi maksaa? Mutta ei taida amerikan mantereella mennä läpi toi kiltti tyttö lookkis? Sen vaan ihmettelen kun tota too-sexy lookkia on jo Britni, Aquilera ja ja.. Beyonce mustista laulajista taitaa ola menossa tohon huora-lookkiin?

Ilmeisesti Lama aiheuttaa sen että groteski menee nyt paremmin kaupaksi? Amerikan työttömien laumat tarvii "tavaraa" eteensä että ajatukset pois paskasta elämästä? Aiemmin hyvät ajat on lyhentänyt muotia mekoissa? Ja huonot pidentäneet?

Kaikki menee päin prinkkalaa, eikä porukka jaksa ajatella mitä siellä puseron sisällä on eikä ottaa vihjeitä vastaan, rauhaset pitää olla esillä!
White trash saa omansa ja mulkkuaan ja aseitaan heilutteleva gansta saa omansa!

KuvaKuva

"Mäkkin myyjä-look!" :lol: :lol: :lol:
KuvaKuva
Pyyhin Netikettiin..
Monsieur Manala

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Mitäs jos huora-arvostelisit Niba vähän lähempänä omaa tasoasi olevia naisia? Katos tälleen vaikkapa:

LOL, Niban mutsi-look! :lol: :lol: :lol:
Kuva

LOL, Niban pallomeri-look! :lol: :lol: :lol:
Kuva

LOL, Niban teinivaimo-look! :lol: :lol: :lol:
Kuva

LOL, Niban pankkitili-look! :lol: :lol: :lol:
Kuva
Duck

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Hyvää iltaa. Tein juuri kolme edestakaista hukkareissua postiin.
1: Pakettia ei voi noutaa pelkän henkilötodistuksen perusteella, tarvitaan koodi
2: Eteisen lattialta löytynyt noutokuitti olikin eilisen paketin, jonka olin jo noutanut. Oikea noutokoodi olikin tullut vasta sähköpostilla, ei noutokuittina.
3: Posti ehti juuri mennä kiinni.

:tiistai: :maanantai: :axe:
bliss

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:Tein juuri kolme edestakaista hukkareissua postiin.
1: Pakettia ei voi noutaa pelkän henkilötodistuksen perusteella, tarvitaan koodi
Ethän vaan väitä, että tää oli sulle ihan uusi asia? :o
Duck

Re: Kes? No, kes? Keskiviikkoketju? Missä?

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Ethän vaan väitä, että tää oli sulle ihan uusi asia? :o
Oli vaan kätevämpää kävellä töistä suoraan postiin, kuin töistä kotiin. Olis pitäny tietty printata se koodi ennen sitä. Näin yksi pieni unohdus johti ketjureaktioon.
Vastaa Viestiin