Torstai!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tuommoinen Lippupalvelun verkkokauppa voisi olla ihan mielenkiintoinen projekti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Tix

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Tix »

daddykillkill kirjoitti:
Tix kirjoitti:Jos olisin rannalle jäänyt, odottaisin ihan rauhassa ilmoitusta toisesta konsertista..
Eipä mahda tulla. Epäilen suuresti ainakin. 15.6. Oslo, 19.6. Köpis.
Huh. Onpas papparoilla tiukka aikataulu. No, sitten täytyy olla vielä tarkempi siitä kenelle lipun antaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

aasi kirjoitti:Tuommoinen Lippupalvelun verkkokauppa voisi olla ihan mielenkiintoinen projekti.
Tee parempi.
Aamullahan AC/DC -linkki vei sivulle, jossa kyllä näkyi laajeneva palkki, mutta ei sanottu mikä härpäke se on. Ja sivun tekstinä, että METALLICAN lippuja ei enää ole!! Nettinörtti mokannut. En siis jäänyt siihen vaan klikkailin edestakaisin. Ennen yhdeksää sitten oli jo vaihtunut eiskadeiska-ilmoitukseksi ja että

"www.lippupalvelu.fi on tällä hetkellä ruuhkautunut. Olet jonossa odottamassa pääsyä sivustolle...
Älä siirry pois tältä sivulta jos haluat säilyttää paikkasi jonossa.

Alla näkyy arvio tämänhetkisestä jonotusajasta.

Kiitos kärsivällisyydestäsi."

No siinähän se palkki vieläkin supistuu ja paisuu kuin meikäläisen pallit!

Tietysti kaikki mahtuvat ovat päässeet läpi, mutta tuuria se taitaa vaatia.

Edelliseen AC/DC:n konserttiin pääsin Stadionin kentälle, kun kävelin nurkan taakse Lippupalveluun. Koska täkäläiset kuuntelee vain Katri-Helenaa, olin eka ja ainoa asiakas!!!

Nyt Lippupalvelu täällä on lopettanut. Kaduttaa, etten ajanut tunnin matkaa Kuopioon, siellä Sokoksella olisi. Lähempi Pieksämäen kulttuurikeskukseessa, mutta hah, se mesta avautuu vasta kello 10!
Viimeksi muokannut Gat, 18.12.2008 10:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
daddykillkill

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Huutonetissä hinta noussut 110 euroon. Hulluja! :D Alkoi hieman harmittamaan kun myin reiluna miehenä kaverille lipun ns. järkevällä hinnalla, enkä lähtenyt trokaamaan. Siinä voi näköjään tehdä helppoa rahaa nopeasti..

Voisiko joku viisaampi kertoa, missä välissä konserttilippujen hinnat lähtivät täysin lapasesta? Jonkun 40-45 ekiä mä ymmärtäisin, mutta lähemmäs tai yli satanen on jo aika hurjaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tix kirjoitti: Huh. Onpas papparoilla tiukka aikataulu. No, sitten täytyy olla vielä tarkempi siitä kenelle lipun antaa.
Vieläx ollaan best friends forever? :gee:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oon stuckissa täällä fucking Alaskassa! Ois lento kotiin huomenna, mutta on korvat sen verran tukossa/lukossa/naksuu/koneessa sattu pirusti jo tullessa etten uskalla lentää. 55egellä sais vaihdettua lennot, mutta kun ei voi tietää millon oisin kondiksessa. Argh!
Prepare for the worstest.
Valkonikki

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

nowaysis kirjoitti:
Tix kirjoitti: Huh. Onpas papparoilla tiukka aikataulu. No, sitten täytyy olla vielä tarkempi siitä kenelle lipun antaa.
Vieläx ollaan best friends forever? :gee:
Ja yks G miettii et senkin kannattais frendata jos haluis vaik saman viikon Metallicaan seuraa + vielä lipun aaceedeeceelle! Koko kevät aikaa huorata! :oops: :wink:
Tix

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Valkonikki kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Tix kirjoitti: Huh. Onpas papparoilla tiukka aikataulu. No, sitten täytyy olla vielä tarkempi siitä kenelle lipun antaa.
Vieläx ollaan best friends forever? :gee:
Ja yks G miettii et senkin kannattais frendata jos haluis vaik saman viikon Metallicaan seuraa + vielä lipun aaceedeeceelle! Koko kevät aikaa huorata! :oops: :wink:
:pimp:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Threesome! Pakettitarjous! Voimassa vain rajoitetun ajan!11
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:Threesome! Pakettitarjous! Voimassa vain rajoitetun ajan!11
Vaimoni on llllutka!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
daddykillkill

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

nowaysis kirjoitti:Ois lento kotiin huomenna, mutta on korvat sen verran tukossa/lukossa/naksuu/koneessa sattu pirusti jo tullessa etten uskalla lentää.
Lekuriin vaan ja pyydä jotain sinuksia laajentavaa.
Tix

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Tix »

nowaysis kirjoitti:Threesome! Pakettitarjous! Voimassa vain rajoitetun ajan!11
Hitto, tällä menolla kaikki kundit jää ilman lippua. :oops:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pankkiin pistin ja 12h tuli. Huomenta :vihelt:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Huuto.net
Aika nyt: 18.12.2008 15:53:49



ACDC kenttäliput 2 KPL
19.12 19:58 18.12 10:22 210.00 1

ACDC Istumapaikkalippu 17.6 -09 Tuote on uusi
01.01 10:41 18.12 10:41 85.00 1

ACDC Liput 15.6.2009
01.01 11:25 18.12 11:25 90.00 0

ACDC kenttälippuja 2 kpl paketti ke 17.6.2009 ********* Tuote on uusi
01.01 14:11 18.12 14:11 0.00 0
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Muija tuli töistä. Voisinkin tästä poiketa lenkillä, jotta näyttäisin aktiiviselta :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Muija tuli töistä. Voisinkin tästä poiketa lenkillä, jotta näyttäisin aktiiviselta :roll:
Eikö se muija tykkäis panemisesta enempi? Kuin sinusta lenkillä? Paitti mistä noista tietää? Mee lenkille.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

daddykillkill kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Ois lento kotiin huomenna, mutta on korvat sen verran tukossa/lukossa/naksuu/koneessa sattu pirusti jo tullessa etten uskalla lentää.
Lekuriin vaan ja pyydä jotain sinuksia laajentavaa.
Cirrusta menee jo, katotaan toimiiko. Iskä lahjo mut yrittään sitä huomista lentoa. Maksaa korvausta kivusta ja särjystä sitten, jos käy köpelösti :P
Prepare for the worstest.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Just alkaneelle lomalle kippish!!!

Taisin dellaa toissapäivä tai joku ku olin koulus et kui paljon siä huvitti olla ja kuinka huippu oli motivaatio... aika vähänhän se kai oli. Vissiin vitutti ihan isosti (mut en sit kuitenkaan viittiny teille kertoo =) Jumalavit ett nyt on hyvä fiilis!

(Huamen ei viitti mennä koska oon allerginen koululle =P siis sen pölyille homeille whatever... eikä taas viittis pilaa vknloppuunsa siairastamalla sitä)

Lauantaina kiinnostas kyl mennä kirkkoon joulujuhlaan ihan fiiliksen takii ja saamaan joulupussukka =D ja opisntosuoritusote. Tuijottaa sitä hetki ja ihailla, ei o puurrettu mus silti et tohon koko hommaan meinas räjähtää pää... mut siinä ne nyt sitten o ja hianoo o, ja delliä kaikelle hetkeks. =) wohoo kuinka upeeta. \o/

Ja sit sain tänään joululahjapulmatkin ratkaistua loistavasti, voisin mennä paketoimaan ne. Pikku joulunaluspuuhastelua, ja joulunalunfiilistä täs, hiphei vihdoinkin. Josko lauantaina sais kuusen kämppään ja pitäis koristelujuhlan.

Ja miks mä kerron kaiken tän nyt tääl teille, niin no mulhan ei oo pali muutakaan sos elämää... hetkonen, nyt vihdoin Savi loggas sisään, niin onhan mulla kavereita! <3 Olikin pirun outoo olla meses ilman sitä. Jeje.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Niin ja miks iteki ihmettelin et kui vtus oon kirjottanu yks hempee kityilyilta, siis -aamu tänne, niin selitys löyty ku haistelin laseja (tai itse asiasa mun mies epäluulosena haisteli =) ja muistin *flashback* et pääasiallinen lantrinki oli kahvi. =D Nii et onpa kummaa. Ja ko surana oli tuo joka ei elä normi-ihmisten tuntemilla aikavyöhykkeillä, ja juo ihan omituistia aineita, eikä nuku, niin mission solved. Tsa-da.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Chevilyn

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Rairai. Sairasloma mennyt luuhaillessa kaikkialla muualla paitsi kotona. Tuntuu lähes lomalta. Hyvä päivä.
Duck

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Noni, tänään oli se viimeinen helvetillinen rutistuspäivä töissä, huomenna vaan katsellaan mitä ollaan saatu aikaan ja kilistellään glögejä alkavan joululoman kunniaksi. Et enää ei tarvi vaikuttaa niin äkäseltä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:Noni, tänään oli se viimeinen helvetillinen rutistuspäivä töissä, huomenna vaan katsellaan mitä ollaan saatu aikaan ja kilistellään glögejä alkavan joululoman kunniaksi. Et enää ei tarvi vaikuttaa niin äkäseltä.
Mitä veikkaat, onko koodissa vielä paljon "pukkeja"?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kiireinen työpäivä ja yhtä kiirettä pitää nytkin kotona. Huoh.
Auto pestynä, kohta imurointi. Valkoinen paita täytyy silittää vielä tänään sunnuntaita varten ja tsekata et musta puku on kunnossa pikkujoulujen jäljiltä. Joulukortit taisi jäädä lähetämättä, toinen joulu peräkkäin. Viime joulun aikaan oli muutto. Nyt muuten vaan kalju putkella.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

daddykillkill kirjoitti:KENTTÄLIPUT!!! V*TTU ROK!!!
Jepjep. 6 lippua/perse näkyy mustan pörssin hinnoissa, lipusta ei irtoa muutamaa kymppiä enempää nettoa. Toisaalta niitä irtosi minullekin enemmän, täytyy pyrkiä paikkaamaan aukkoa suuren mutta säännellyn volyymin avulla. Kiäh!

Joulupukinkin ilta alkaa olla loppuunmyyty, muutamia hajapaikkoja enää jäljellä. Vähän jänskättää kuinka pahasti aikataulu kusee, en ehdi edes syömään illan aikana ellen tee sitä samalla kun ajan autoa ja suunnistan kartan avulla (ja mahdollisesti soittelen tuleville pokille tulevani hieman myöhässä). No, rahaahan siitä saa...
Duck

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:Mitä veikkaat, onko koodissa vielä paljon "pukkeja"?
Niitähän tehhään koko aika lissää!
Vastaa Viestiin