Torstai!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Torstai!!

Viesti Kirjoittaja milli »

Tpk!

Sain eilen ärsytettyä flunssaa tulemaan vähän esille, mutta peijakas ei vieläkään suostu tulemaan, on vain vähän jotain ihme himottelua. Viitsisi kuitenkaan olla urheilematta jonkun pienen kurkkukutinan takia.
ninnithequeen

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomeneita. Pakkaaminen eiku jatkuu, pääseeköhän täs Jouluks ees uuteen kotiin. Rekkis lomautettuna ja autosta ei tietookaan :tiistai:
Kaiken lisäks ukkokulta rikkoi keittiön hanat irrottaessaan pesukonetta ni pitää tiskata kylppärissä perhana.

Toissapäivänä käytiin muksun kans mäkkärissä taas syömässä, ku safkat tarjottiin vetäsin vaan 3 juustopekonihampparia, kahet isot ranskalaiset, kaks jätskiä ja kaks kahvia :roll: Ja paino eiku laskee vaan, vaaka näytti taas huimat 53 kiloa.

Niba! Onks auto jo kunnossa???
daddykillkill

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

KENTTÄLIPUT!!! V*TTU ROK!!!

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23489
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

daddykillkill kirjoitti:KENTTÄLIPUT!!! V*TTU ROK!!!
Istumapaikat!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
daddykillkill

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Melko ikääntynyttä :D

Ja ensimmäiset trokarit trokaamassa Huuto.netissä. Melko nopeaa toimintaa, sanoisin.
bliss

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Seuraavat liput käyn jonottamassa lippukaupasta ihan henkilökohtaisesti. Aika toivotonta toi tuntuu olevan.
Oletettavasti asun jo seuraavan jonotettavan aikoihin ihan Lippupalvelun kaupan vieressä :D
Tix

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Jiihaa. 6 kenttälippua. Siinä on joululahjaa kerrakseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23489
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

daddykillkill kirjoitti:^ Melko ikääntynyttä :D
Ei oikein selkä tykkää parin tunnin seisoskelusta.

Tosin pistin masiinaan vain "parhaat paikat".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tix

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vaola kirjoitti:^ Veikkaan, että nyt voi jo lopettaa yrittämisen. Ovat salettiin kaikki liput jo menneet.
Eivät ole. Katsomoista on enää perältä.
daddykillkill

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:Oletettavasti asun jo seuraavan jonotettavan aikoihin ihan Lippupalvelun kaupan vieressä :D
Joo, ihan toivotonta päästä netin kautta läpi. Sama oli aikanaan Robbie Williamsin kanssa.

Koska ostorajoitus oli kuusi kappalta, noita ilmestyy salettiin vähintäänkin riittävä määrä after-markkinoille. Jännä nähdä miten ylös hinnat nousevat?

Itse olin kahden vaiheilla lähteäkö lainkaan. Olen bändin jo kerran 1980-luvulla nähnyt, eikä ole todennäköistä että 25 vuotta vanhemmat ukot vetäisivät merkittävästi paremman shown. Toisaalta, täytän ensi kesänä 40 vuotta, joten olkoon tuo synttärilahja minulta minulle. Rakkaudella ja nostalgialla. Pus itselleni!
daddykillkill

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

sold out, tiesi kaveri Lippupalvelun jonosta kertoa.
Tix

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Tix »

daddykillkill kirjoitti:Joo, ihan toivotonta päästä netin kautta läpi. Sama oli aikanaan Robbie Williamsin kanssa.
En mä nyt tiedä. Jäähallikeikka olisi tietty jo myyty loppuun, mutta kyllä nyt stadikalle netin kautta liput saa. Heräsin 8:55, naksautin koneen päälle, lippupalvelun jono aukesi ja pääsin sisään joskus 9:30. Pari kertaa piti rämpyttää konserttia ennen kuin pääsi itse tikettien ostoon, mutta aika pienellä vaivalla tuo nyt kuitenkin meni verrattuna tunnin ulkona jonotteluun.

Tuo netin jonotussysteemi on ihan toimivan oloinen.

Hankalin tässä on nyt se, että kun lippuja sai vain 6 ja tulijoita olisi 8...
daddykillkill

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Aika erikoista. Mä aloitin jonotuksen kolmella eri selaimella 8:50, 8:52 ja 8:55 eikä toivoakaan. Välillä jonotuspalkki meni jopa takaperin :evil:
Tix

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Tix »

daddykillkill kirjoitti:^ Aika erikoista. Mä aloitin jonotuksen kolmella eri selaimella 8:50, 8:52 ja 8:55 eikä toivoakaan. Välillä jonotuspalkki meni jopa takaperin :evil:
Hetken kylmäsi kun firefox antoi jonkun suojausasetusilmoituksen siinä vaiheessa kun pääsi sisään. Onneksi ei haitannut.
Tsaari

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

daddykillkill kirjoitti:^ Aika erikoista. Mä aloitin jonotuksen kolmella eri selaimella 8:50, 8:52 ja 8:55 eikä toivoakaan. Välillä jonotuspalkki meni jopa takaperin :evil:
^ATK on niin hienoa, että se tunnistaa mahdolliset rähisijät jo ATK-osoitteen perusteella ja blokkaa ne ulos jonosta. Kyllästyneitä myyjiä luukun tiskillä on helpompi viilata linssiin....
NuoriDaavid

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

daddykillkill kirjoitti: Itse olin kahden vaiheilla lähteäkö lainkaan. Olen bändin jo kerran 1980-luvulla nähnyt, eikä ole todennäköistä että 25 vuotta vanhemmat ukot vetäisivät merkittävästi paremman shown
Toisaalta, olethan sä itsekin 25 vuotta vanhempi, eli ehkä se kompensoi asian?
daddykillkill

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Tsaari kirjoitti:tunnistaa mahdolliset rähisijät jo ATK-osoitteen perusteella ja blokkaa ne ulos jonosta.
Saisi tunnistaa ne stnan lipputrokarit mieluummin..
NuoriDaavid kirjoitti:Toisaalta, olethan sä itsekin 25 vuotta vanhempi, eli ehkä se kompensoi asian?
Joo, mutta 16 v -> 40 v on eri juttu kuin 35 v -> 60 v. Mua oikeasti vähän pelottaa, jaksaako Angus juosta enää lainkaan...
Viimeksi muokannut daddykillkill, 18.12.2008 10:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

daddykillkill kirjoitti:^ Aika erikoista. Mä aloitin jonotuksen kolmella eri selaimella 8:50, 8:52 ja 8:55 eikä toivoakaan. Välillä jonotuspalkki meni jopa takaperin :evil:
Vitun Tixi.
Alkuunhan Lippupalvelun netti vei Metallican lippujen loppumiseen vielä siinä 8:30 tai 8:40 tai jotain. Joku palkki siinä näkyi mutten tajunnut mikä. Napsuttelin ja jotain ehkä 8:45 tai 8:50 oli korjattu AC/DCksi ja ilmoitus että on ruuhkaa äläkä poistu ettet menetä paikkaa. No, odottelin ja palkki sekä paisui että lyheni. Pääasiassa kasvoi, vaikka olin jonossa!

Puhelimella taas piipitystä ja teksti että verkko tukossa.

NYT netissä sellanen kahdeskymmenesosa palkista vielä jäljellä. Edit: palkki pitenee nyt.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
daddykillkill

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Gat: se on jo loppuunmyyty.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

daddykillkill kirjoitti:Gat: se on jo loppuunmyyty.
No varmasti on, kunhan jätin päälle.
Minulle saa sitten vinkata lipuista, mieluummin kentälle, mutta kaipa näin vanhalle istumapaikkakin käy. Maksan vähän enemmän kuin muut. Tietty on huutonetti, mutta jos ne ekat ainakin 1.1. asti jatkuu niin saa odotella ja muutenkin tuurissaan rykäseekö sinne tarjouksen viimeisenä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Tix

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Jos olisin rannalle jäänyt, odottaisin ihan rauhassa ilmoitusta toisesta konsertista..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti:Jos olisin rannalle jäänyt, odottaisin ihan rauhassa ilmoitusta toisesta konsertista..
Joskushan sellaisia järjestetään, kun suksee on noin suuri. Eri juttu sitten jaksaako AC/DC:n vanhat ukot itse.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
masa

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti:Jos olisin rannalle jäänyt, odottaisin ihan rauhassa ilmoitusta toisesta konsertista..
Joka pidetään juhannusaattona.
Tsaari

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Gat kirjoitti:
Tix kirjoitti:Jos olisin rannalle jäänyt, odottaisin ihan rauhassa ilmoitusta toisesta konsertista..
Joskushan sellaisia järjestetään, kun suksee on noin suuri. Eri juttu sitten jaksaako AC/DC:n vanhat ukot itse.
Vähän vauhtia koneeseen niin taas jaksavat...
daddykillkill

Re: Torstai!!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Tix kirjoitti:Jos olisin rannalle jäänyt, odottaisin ihan rauhassa ilmoitusta toisesta konsertista..
Eipä mahda tulla. Epäilen suuresti ainakin. 15.6. Oslo, 19.6. Köpis.

Ukot ovat vanhoja eivätkä jaksa joka päivä vetää. Sitäpaitsi produktio on taatusti iso ja sen rekkakuorman liikuttelu ja purku-rakennustyöt vaativat aikaa nekin. Keikkakalenterissa ei ole yhtään konserttia peräkkäisinä päivinä. Jopa Pariisin ja Stokiksen showssa on välipäivä, vaikka samalla venuella vedetään kaksi esitystä peräkkäin.

https://tickets.acdc.com/
Viimeksi muokannut daddykillkill, 18.12.2008 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin