Peliperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Haha, eka valitus metelistä. Jopa täs ehtiki yli 3 vuotta ihmetteleen et onks naapurit puolikuuroja. Irkkiin kämpänetsijälle just hehkutin äänieristyksiä. No ehkä ne ei sit ookaan niin hyvät...

Edit/lisäys:
[15:19] <Lapitii> mut ei o, ei. onhan tääl kyl helvetin hyvä äänieristys ja kaikki sähkö- ja putkirempat ja kaikki maholliset tehty ihan just
[15:20] <Lapitii> ton äänijutun takii mmä oon tänne jäänykin =) oli viime yönä taas kullanarvosta

No ehkä ei niin hyvä sit kuitenkaan...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Duck

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

No ni! Töistä kotiin (olisin päässyt jo aiemminkin mutta jäin roikkumaan) ja kohta voi ryhtyä pelaamaan, jeee! :D Mut enstex vähän safkaa nassuun etten tuuperru koneen ääreen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Heisulivei!
Meen vielä salille kattoo ja tuntuu ruskeasta naama tykkäävän joten soloriumiin hetkeks pötkölleen!
Onkin flunssanpoikasen takia otettu iisisti pari viikkoo..
Voi olla että kahden viikon joululoman aikana käväisen täälläkin mutta joulun viettoon ja ilman syytä!

8)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pitäis olla jo tien päällä matkalla välietappiin, maalle. Mut juhlapuvun tsekkaus kesken ja vähän pitäs silittää vaatteita ja siistiä vielä autoa. Tosin sen taitaa saada pestä uudelleen sit maalla pakkasessa lumisateessa taivasalla.
Nyt kyllä takkaan tuli ja askareisiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ekaks löytyy hirvee mälli pöllittyä tavaraa, se tuodaan talolle, kuvataan ja numeroidaan. Ei keritty edes pakkokeinoja tehdä, ei kuulusteluja, ei etsitty juttuja. Ny himikseen, tulee vierahia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

masa kirjoitti:Perkeles. Sampopankki oli napannut härskin vuosimaksun Masterista.
Asuntolainan kylkiäisenä Nordea tarjosi ilmaisen Visan. Kysy lainapankistasi?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Palokunta kävi ovella kysymässä onko meillä orava huoneistossa. Ajatella että jollekulle pörröhäntä kotona on niin suuri paniikkitilanne, että asunnon numero unohtuu mainita.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pulkannaru kirjoitti:Mut juhlapuvun tsekkaus kesken ja vähän pitäs silittää vaatteita ja siistiä vielä autoa. Tosin sen taitaa saada pestä uudelleen sit maalla pakkasessa lumisateessa taivasalla.
Sähän tunnut pesevän autoasi kuin ninni pyykkejään, montakin kertaa päivässä.

Omaa Toyokkaani en ole pessyt vielä kertaakaan oston jälkeen (ja siltä se kyllä näyttääkin) kun on ollut noita kurakelejä joten kohta se olisi taas paskainen. Lupaan ajaa sen automaattipesuun Munkkivuoren Teboilille heti kun ilmat vähän kylmenevät pois kurakeleistä. Otan oikein täyden palvelun laajan pesun alapesuineen ja vahauksineen. Sillä se saisi sitten luvan kestää kevääseen saakka.

Känädän-matkasta muistan kuinka vuokra-auto oli jo kahden päivän ajon jälkeen valkoinen tiesuolasta, siellä kun sitä siroteltiin kaikkialle kymmenkertainen määrä Suomeen verrattuna. Ei sitäkään jaksanut pesettää, olisi joutunut vielä itse maksamaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
aimohaiku

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Millaiset vuosimaksut visalla tai muilla korteilla on? Vois haistattaa sammon kortille pitkät.
Aktiiviraha mastercard on ainakin ilmainen. Ja stockmannin masteri. Halvin visa on tällä hetkellä (ilmainen on aika halpa) S-pankilla, mutta halpuus edellyttää asiakasomistusta.
Ja sitten jos oikeasti tarvitsee sitä luotto-ominaisuutta, kannattaa kiinnittää huomiota vuosimaksujen lisäksi myös luoton korkoon. Stockan Masterissa on muistaakseni aika rouhea korko.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Frederik Krueger kirjoitti:Sähän tunnut pesevän autoasi kuin ninni pyykkejään, montakin kertaa päivässä.
Omaa Toyokkaani en ole pessyt vielä kertaakaan oston jälkeen (ja siltä se kyllä näyttääkin) kun on ollut noita kurakelejä joten kohta se olisi taas paskainen.
Just joo. Eli ton mukanhan vois ajatella ettei tarttis itsekkään käydä pesulla kuin 4 kertaa vuodessa ja mitä sitä vaatteitakaan pesemään. Likaantuvat kuitenkin.

Omalla autolla kun ajaan, niin mieluiten ajan puhtaalla. Ja pesen itse, en vie himmennettäväksi koneeseen. Naarmunen auto on hanurista. Kilometrejä tulee kans kohtuu reippaaseen tahtiin. HArvoin kuitenkaan pesen useammin kuin kerran viikkoon. Matkat juhliin tms on syy pestä auto puhtaaksi, osoittaa kunnioitusta juhlakalu(j)a kohtaan.

Mut nyt matkaan. Hitsasin kaverin vuotavan pakoputken 'pikakommennuksena', pääsee perheineen jatkamaan matkaa joulun vietoon. Pikkupojat tykkäs katella, ei kuitenkaan katsoneeet hitsausliekkiä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Voi jestas sentään, voi jestas sentään, tarvii tulla tänne lepuuttaan hermoja. Uskomatonta. arf narf hajoo pää, uskomattomia ääliöitä sitä maa päällään kantaa, ei voi tajuu. Phuhhuh-
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

No ei me nyt niin rasittavia olla, vaikka lorttopuistossa istutaankin!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

*lapitii löysi jääkaapista clayn viinat ja taitaa juoda ne pois*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

*lapitii sai clayn ja viinat nyjt a alkaa dokaaa hyvillä mielin*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Quinevere

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Kuristusahdistus. Miten paska olo voi tarttua vain lukemalla itselle tuntemattoman ihmisen blogia?
aimohaiku

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Lapitii kirjoitti:Uskomatonta. arf narf hajoo pää, uskomattomia ääliöitä sitä maa päällään kantaa, ei voi tajuu. Phuhhuh-
:(

Ei siellä *puistossa nyt niin tylsää ole.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

alkaa ihmisetkin oleen tas vähän siedetävinpii.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
aimohaiku

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

^ juåpåt.
Stinky

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Minä myös. On epäsosiaalinen olo. Moneen paikkaan pyydettiin mut ei pysty-ei kykene. Ei ole oman sohvan voittanutta. Paitsi olut.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Duck kirjoitti:saa vihdoin taas pelata! :kontrolli:
Sitäpä. Kotona vaihteeksi. Tosin hakkasin eilenkin 5 tuntia :o.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin