Peliperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ens sählyy, sit duuniin, sit joululomalle ja saa vihdoin taas pelata! :kontrolli:
daddykillkill

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Mulla tais tulla kiintiö täyteen.
Vanha addiktio uusiutui ja hakkasin putkeen "Tomb Raider Underworldin" ja "Legendin". "Anniversaryn" kolmannessa kentässä tuli ns. mitta täyteen.

Mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät, seuraavan parin päivän aikana katselen kaupungilla talojen seinistä helpoimpia hyppyreittejä ja piilotettuja jalansijoja... pää normalisoituu onneksi nopeasti.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pelejä ei ole taas ehtinyt ja jaksanut (keskittyä) pelata pitkään aikaan, mitä nyt sellaisia nopeita 10min pikasessioita MAMEn ja WinUAE:n parissa. Mutta jos vaikka saisi tässä joulupyhinä vihdoinkiin pelattua tuon ekan Baldur's Gaten (+ Tales of the Sword Coast) läpi? Eihän siitä ole varmaan kuin kohta kymmenen vuotta kun aloin ekan kerran pelaamaan kyseistä peliä, tosin pariin otteeseen tuli aloitettua alusta uudemmalla ja paremmalla hahmolla.

Mutta noin muuten, nyt loppui löysäily nuhakurkkukipuun vedoten. Tänään punttisalille ja jutsuun, perkele.

En ole vielä ostanut mitään joululahjojakaan, mutta ensi viikolla ehtinee.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bedlam

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Imutin eilen kuusnepa-emulaattorin mäkille, mutta en saanu sitä venytettyä koko näytölle. Pyh.

Tänään juon olusta ja kuuntelen tänä vuonna ostettuja levyjä. Suurin osa jääny kuuntelematta kokonaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

En pelaa video-tietokone-PSII-PS!!!-W!!-Nintendo-pelejä, joskus nettipelejä, nyt pelaan naamakirjan farmia, koska maalaispoika oon! Tai siis eläimet kiinnostaa eri asennoissa lautasella piffinä tai muutenkin..
(ei lemmikit, haluan olla suhteessa se jota paijataan ja silitetään en halua kilpailua asiaan)
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Perkeles. Sampopankki oli napannut härskin vuosimaksun Masterista.

Millaiset vuosimaksut visalla tai muilla korteilla on? Vois haistattaa sammon kortille pitkät.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Yleensä käytän aamupalana kaffet ja myslii, mut eka lomapäivänä ölppää ja smoked salami. <3 Näinhän tän kuuluu mennä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
bedlam

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

masa kirjoitti:Perkeles. Sampopankki oli napannut härskin vuosimaksun Masterista.
Mää hommasin MasterCardin töllön oston yhteydessä, niin ei tarvii maksella vuosimaksuja ollenkaan. Noh, OP-Visaapa olen käytellyt silti muihin ostoksiin, kk-maksu 2,50 euroa, joka otetaan automaattisesti bonuksista.
daddykillkill

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Mitä noista korttimaksuista, mutta tämä etäpäivien tekeminen alkaa käydä kalliiksi. Meillä astui voimaan "kirosana-maksaa-0.50€-pojan-säästöpossuun" -kampanja eilen. Vasta 20 euroa mennyt :oops:
Dumis

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Perkele, tänään känni. Vihdoinkin vapaa viikonloppu \o/
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nyt on asetettu kovat tavotteet tälle päivälle. Alkon kautta joulukuusi himaan! Saapa nähä....
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:vapaa\o/
\o/

(lortto!)
Viimeksi muokannut Lapitii, 19.12.2008 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Rouva Pupu

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

daddykillkill kirjoitti:Mitä noista korttimaksuista, mutta tämä etäpäivien tekeminen alkaa käydä kalliiksi. Meillä astui voimaan "kirosana-maksaa-0.50€-pojan-säästöpossuun" -kampanja eilen. Vasta 20 euroa mennyt :oops:
:o Toivottavasti mies ei keksi tuollaista mun pään menoks, ois tulokas rikas aika nopiaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan törkeän paska olo. Alaselkään vihloo, voimat ihan lopussa ja hivenen huippaa.

Taidan pistää kohta pisteen tälle työpäivälle, joka onkin viimeinen nykyisellä työnantajallani. Voisi pistää vaikka pienen reklamaatiokirjeen perään ko. yrityksen toiminnasta.

Taidan käydä hakemassa kaupasta pullon Tonikkia jos vaikka kiniini saisi kivun lievenemään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Koulussa ois menossa ruotsin tunti ja Rudolf med röda mulen, voi dammit ku missaan tän tärkeen päivän, pahuksen pahus! =P

Osallistuminen huomiseen joulujuhlaan ja -kirkkoon näyttää hetki hetkeltä epävarmemmalta. Toisaalta, oishan sinne just hyvä mennä krapulas potemaan synnintuntoa ja hakemaan anteeksiantoa.
Ehkä pitäiskin ottaa päivän tavoitteeks hankkia mahdollisimman pitkä syntilista. =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
daddykillkill

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Rouva Pupu kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Mitä noista korttimaksuista, mutta tämä etäpäivien tekeminen alkaa käydä kalliiksi. Meillä astui voimaan "kirosana-maksaa-0.50€-pojan-säästöpossuun" -kampanja eilen. Vasta 20 euroa mennyt :oops:
:o Toivottavasti mies ei keksi tuollaista mun pään menoks, ois tulokas rikas aika nopiaan.
No, ovelana miehenä neuvottelin reunaehdon, että "oikein tiukan paikan tullen isi saa vähän lainata tästä rahastosta"..
Dumis

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti:vapaa\o/
\o/
(lortto!)
Toivottavasti lorttoilut jää väliin tai mulle ei hyvää heilu :twisted:
Sauna kutsuu kuudelta kalliossa, kosmista menoa luvassa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti:vapaa\o/
\o/
(lortto!)
Toivottavasti lorttoilut jää väliin tai mulle ei hyvää heilu :twisted:
Sauna kutsuu kuudelta kalliossa, kosmista menoa luvassa.
Ai pahus. Mun ko pitää hankkii se mahollisimman pitkä syntilista, nii lorttoilu ois kuulostanu hyvältä alulta!

Hauskoja kosmisia!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Millaiset vuosimaksut visalla tai muilla korteilla on? Vois haistattaa sammon kortille pitkät.
Aktiiviraha mastercard on ainakin ilmainen. Ja stockmannin masteri. Halvin visa on tällä hetkellä (ilmainen on aika halpa) S-pankilla, mutta halpuus edellyttää asiakasomistusta.
Tuli jokin aika sitten ilmoitus että työpaikkani tarjoamat luottokortit lopetetaan, ja kun ei ole ollut puhetta korvaavien tulosta, ilmeisesti pitää hankkia yksityinen Masteri tai Visa.

Mites noista kaikista ihme Stockmann/S-market/Hesburger-luottokorteista, pitäiskö niiden käydä ihan normaalisti ulkomaillakin? Ei muuten mutta kun luin jonkun matkaajan juttua kuinka Stockmannin Master ei kelvannutkaan ulkomaisessa liikkeessä tai hotellissa. Ilmeisesti eivät uskoneet että kyseessä oli oikea luottokortti, tai en tiedä.

EDIT: No vaikka vastaus olikin selvä, tarkistin että kyllähän niiden tietysti pitäisi kelvata. Pitää ilmeisesti sitten vaan inttää vastahakoiselle asiakaspalvelijalle.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 19.12.2008 14:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Frederik Krueger kirjoitti: Mites noista kaikista ihme Stockmann/S-market/Hesburger-luottokorteista, pitäiskö niiden käydä ihan normaalisti ulkomaillakin?.
Käy varmaankin, mutta onko noiden ilmaisten korttien kompastuskivi sitten järjetön, todellinen vuosikorko?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

masa kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Mites noista kaikista ihme Stockmann/S-market/Hesburger-luottokorteista, pitäiskö niiden käydä ihan normaalisti ulkomaillakin?.
Käy varmaankin, mutta onko noiden ilmaisten korttien kompastuskivi sitten järjetön, todellinen vuosikorko?
En tiedä noista mitään. Tällaista löysin:

http://www.stockmann.fi/portal/fi/kanta ... astercard/
Stockmann kirjoitti:Ei avaus-, kuukausi- tai vuosimaksua.
Maksat vain luoton käytöstä - et kortin käytöstä.
Keskimäärin 30 päivää korotonta maksuaikaa.
Edullisempi korko: luoton korko on Euribor 3kk + 10 %. Todellinen kulut huomioiva vuosikorko on 15,92% (12/2008) laskettuna 2 000 euron keskimääräiselle luotolle.
Tilinhoitomaksu 3,50 euroa/kk, kun haluat maksaa laskun useammassa erässä
Tarkoittaako tuo siis että kunhan maksan kortilla tehdyt ostokset pois kuukauden kuluessa, mitään korkomenoja ei ole? Suunnilleen niin minulla menee nykyisilläkin työpaikan korteilla, eli edellisen kuun kaikki korttiostokset pitää maksaa pois seuraavan kuun 20. päivään mennessä. Niin varmaan käyttäisin näitäkin kortteja, tarkoitus ei ole luottokorttivelkaantua useammaksi kuukaudeksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työpisteen herrat antoivat lahjaksi urheilukassin ja juomapullon, vihjaileekohan ne jotain?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Chevilyn

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Kävin tekemässä viimeiset jouluostokset ja nyt pitäisi kirjoitella vielä joulukortteja, sekä siivota ennen kuin vieraita alkaa lapata sisään. Tulee kiirus.
bedlam

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

50 euron lahjakortti Stokkalle ja 800g kylmäsavulohta oli tän pvän saalis. Pitäisköhän se nyt lähtä jo kotio. Tunnin edestä sain merkattua tälle päivälle oikeaa työtä...
bliss

Re: Peliperjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:
Stockmann kirjoitti:Ei avaus-, kuukausi- tai vuosimaksua.
Maksat vain luoton käytöstä - et kortin käytöstä.
Keskimäärin 30 päivää korotonta maksuaikaa.
Edullisempi korko: luoton korko on Euribor 3kk + 10 %. Todellinen kulut huomioiva vuosikorko on 15,92% (12/2008) laskettuna 2 000 euron keskimääräiselle luotolle.
Tilinhoitomaksu 3,50 euroa/kk, kun haluat maksaa laskun useammassa erässä
Tarkoittaako tuo siis että kunhan maksan kortilla tehdyt ostokset pois kuukauden kuluessa, mitään korkomenoja ei ole?
Juu. Kun maksat kaikki kortilla tehdyt ostokset laskun eräpäivään mennessä, se on maksuaika- eikä luottokortti, etkä maksa korkoa.
Vastaa Viestiin