Parisuhdepaskagallup muuttamisesta toiselle paikkakunnalle

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko vieraalle paikkakunnalle toisen vuoksi muuttava idiootti?

On tieteski.
7
14%
No ei tieteskään.
44
86%
 
Ääniä yhteensä: 51

aimohaiku

Re: Parisuhdepaskagallup muuttamisesta toiselle paikkakunnalle

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Jos oikea ihminen pyytäisi mukaansa, minä menisin.

Kunhan täällä Kityssä pystyy roikkumaan... :lol:
Gina

Re: Parisuhdepaskagallup muuttamisesta toiselle paikkakunnalle

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:Jos ei rakkauden perässä ole valmis muuttamaan, niin minkä sitten?
Exsat kirjoitti:Tässä maassa on varmasti enemmän sellaisia työpaikkoja, joissa viihtyisin kuin sellaisia miehiä, joiden kanssa olisin valmis jakamaan elämäni. Ei muutto tarkoita välttämättä omista asioista luopumista, ennemminkin uusintajärjestelyjä.
Just näin. Ei mua sido nykyiseen asuinpaikkaani oikeastaan muu kuin työ. Ystäviä voi nähdä vaikka asuis kauempanakin. Tietysti sitä pitäis miettiä kumman ois fiksumpi muuttaa kumman luo ja missä vaiheessa.
Pikku-Akka

Re: Parisuhdepaskagallup muuttamisesta toiselle paikkakunnalle

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

No periaatteessa voisin muuttaakin, muutinhan tännekin. Olen tyytyväinen elämääni täällä, kun olen saanut töitä ja ystäviä. Jos itsellä ei ole varmuutta työpaikasta, niin samahan se on lähteä katselemaan töitä sitten muualta, varsinkin jos rakkaalla on varma työpaikka. Kavereita ja sukulaisia saattaa tosin tulla ikävä, jos uusi paikka on kaukana. Toiseen maahan en välttämättä haluaisi muuttaa, mutta en usko että toinenkaan haluaisi muuttaa. Olen realisti, pidän jalat maassa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parisuhdepaskagallup muuttamisesta toiselle paikkakunnalle

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä unelmoin toiselle mantereelle muuttamisesta miehen perässä.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin