Lorttoilulauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Oikeesti taitaa olla korvatulehdus, joten lorttoilun asemesta menen lekuriin.
Paras päivä ikinä.
SikaMika

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mutta minähän tulin juuri töistä! No okei, kävin kotimatkalla yhdellä kaljalla armaimpani kanssa.
1108

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:No okei, kävin kotimatkalla yhdellä kaljalla armaimpani kanssa.
Oikea käsi?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

moi 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:joten lorttoilun asemesta menen lekuriin.
Tuohan on lorttoilua. Itse menisin lekurille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:moi 8)
Uuuuuh, ooksä taas kotimaassa? :P
daddykillkill

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Pitkästä aikaa la-aamu ilman krapulaa.

Joskus sitä kaipaa aikoja että esimerkiksi kaupungille lähtö oli vaan takki niskaan ja menoksi. Nyt parin tunnin kaupunkireissun logistinen puoli riittäisi pataljoonalle jalkaväkeä..
Duck

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huamenii. Vaikka valvoin eilen aamukahteen pelaten, ja siten tuli aika vähän unta kaaliin (kävin jo kaupassa), on silti pirteämpi olo kuin männeelläviikolla. Taitaa olla ihan psykologinen juttu, kun nyt on loma ja kaikkee.

Lupasin yhdelle paikalliselle hippiyrttikauppiaalle (joka aina hymyilee mulle kuin olisi korviaan myöten ihastunut tai jotain, ja juttelemme paljon hippiyrteistä) että tuon hänelle näytteeksi vähän tilaamiani goji-marjoja, kuten olin luvannut. No, nyt kun menin sinne yrttimyymälään niin siellä olikin joku ihan muu myyjä joka oli tosi ynseä. Höh. Jätin sitten printtaamani laput hänelle ja sanoin että anna ne sille toiselle myyjälle jonka nimi on Sejase (nimi muutettu). Suoritin kaupastapoistunnan "nyt ei mennyt ihan putkeen, mutta menköön" fiiliksen vallitessa.
bliss

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:... Jätin sitten printtaamani laput hänelle ja sanoin että anna ne sille toiselle myyjälle...
VIRHE!!!
Sun olis pitänyt mennä jonain toisena päivänä uudestaan.
Duck

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ No varmaan, jos olisin iskemässä häntä. Mut taidan kyllä mennä uudestaan joku kerta uusilla printeillä (kunhan tietäisin koska hän on paikalla), ton toisen myyjän yliolkaisesta ynseydestä jäi vähän höh olo. Olis ollu kivempaa jutella se asia suoraan sille tutulle myyjälle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tulihan taas nukuttua ainakin kolme tuntia, nyt sitten sattuu päähän selän lisäksi.

Niitä päivä kun tekisi mieli ottaa reilu vauhti ja kumauttaa kallo seinään.

Jos saisi jotain puuhasteltua kaikesta paskasta huolimatta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vittu, joutunut tekemään töitä. Ja millä palkalla?!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Ammatinvalintakysymys, sano.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Tänään punkkua, etanoita ja fetasalaattia tyttären kummitädin kanssa! Sen jälkeen vanhalle työpaikalle ottaan lisää punkkua! Johonkin niistä siis...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Chevilyn

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Huomenta. En ymmärrä miten pienikin poikkeus arjesta aiheuttaa sen, että unirytmini heittää volttia. On vain liian mukavaa valvoa öisin. Ensi viikolla kärsin, mutta se on sen ajan murhe.
Duck

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Hih. Olvin Teho-energiajuomaa löytyi lähikaupasta poretablettimuodossa. Mistähän ovat saaneet inspiraationsa, Mannisen EnergyTubesta vai?
Monsieur Manala

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Ahhh. Löysin aamiaiseksi kaapistani pari nuudelipussia jotka olivat menneet vanhaksi 07/2007. Näiden kanssa pakastimesta puoli vuotta vanhaa broilerinfilesuikaletta, ja kruunasin kokonaisuuden sweet chili saucella, jonka BBE taittui viime tammikuulle.

Kylläpä muuten olikin hyvää, eikä närästä eikä kiristä yhtään!

Kaiken lisäksi harrastin viime yönä seksiä. Uskomattomimpana yhteensattumana siinä oli myös nainen mukana. Menin puoli seitsemältä nukkumaan. Heräsin yhdeksältä, valvoin hetken, ja nukuin vielä tunnin verran. Kävin kaupassakin jo! Olen reipas! Nyt lähden töihin, heippa!
NuoriDaavid

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Monsieur Manala kirjoitti: Kaiken lisäksi harrastin viime yönä seksiä. Uskomattomimpana yhteensattumana siinä oli myös nainen mukana
Petturi! Kitinäläiset eivät harrasta seksiä, ainakaan toisen ihmisen kanssa.
Monsieur Manala

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti: Kaiken lisäksi harrastin viime yönä seksiä. Uskomattomimpana yhteensattumana siinä oli myös nainen mukana
Petturi! Kitinäläiset eivät harrasta seksiä, ainakaan toisen ihmisen kanssa.
Mites, toisia kitinäläisiä ei varmaan kuitenkaan lasketa ihmisiksi, eikä siksi lasketa?

Mietin vaan niinku.
bliss

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Sossupokeaineksia!!!1
nastamuumio

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Leffa-, glögi-, baari-, tms. seuraa? Viikko sitten oli niin kivat vaisut pikkujoulut, että tekis mieli taas juhlia! Mutta nyt ei olis pakko olla niin vaisustikaan.
Monsieur Manala

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

bliss kirjoitti:^Sossupokeaineksia!!!1
No ei kyl oo. Kunhan provosin. Ei ollu mikään kitinäläinen. :-p
SikaMika

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Heräsin ja otin vastaan taas uuden joulupukkipokan. Uskomaton sattuma, mutta myös minä harrastin yöllä seksiä ja vieläpä naisen kanssa. Eikä se edes ollut Manala. Huisaa.

Nyt kirjastoon hakemaan varaamani Cida de deusin, eli kyseessä on kirja josta tehty elokuva City of god pyörähti vähän aikaa sitten täkäläisessä televisiossakin. Jotta homma ei menisi liian haasteelliseksi, valitsin portugalin sijasta englanninnoksen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Miksi kello ei ole jo kuusi!??!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Duck

Re: Lorttoilulauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

saira kirjoitti:Miksi kello ei ole jo kuusi!??!
Mitä silloin tapahtuu!??!
Vastaa Viestiin