Torstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nypari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
nypari kirjoitti:No, mä tunnistan ainakin Bradin, suahan mä tuskin edes huomaisin muutenkaan. :wink:
Mun seuralaiseni on vielä Bradiakin komeampi, kyllä sä tunnistat senkin. :]
Nojoo, myönnän laittaneeni riman liian matalalle. Brad on aika peruskauraa.
No siis toltahan me näytetään huomenna. Mitä nyt vähän komeempi mies ja kauniimpi nainen. Nuoria ja sileitä. Raskausarpisia ja viinanturruttamia. Uh. Rrrrrrok. Nipistän sua sit pyllystä.
nypari

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Geetzu kirjoitti: No siis toltahan me näytetään huomenna. Mitä nyt vähän komeempi mies ja kauniimpi nainen. Nuoria ja sileitä.
Bradillahan on tossa kuvassa ajos alahuulessa (tai varjo, johon en kyllä usko). Mikä tahdittomuus, Angelina ansaitsee paljon parempaa.
Tiikeriankka

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Vitun torstai. Rikkoisin sen samantien, jos saisin käsiini. Ja maanantain.
PerttiMakimaa

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kysymys: Miksi Sincia on mustalla?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kysymys: Miksi Sincia on mustalla?
Sincia on poistunut joukostamme ja poistanut tunnuksensa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
PerttiMakimaa

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lolita kirjoitti:Sincia on poistunut joukostamme ja poistanut tunnuksensa.
Näin saattoi olettaakin.

Elämä on laiffii... Tosin Sinttua hivenen voisin kuvitella kaipaavanikin tänne...
SikaMika

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No nytpä maistuisi kylmä olut poikineen ja tyttöineen!

12h duunia takana. Tuon ajan vietin tosin lähinnä kotona ruokaillen, kotona nukkuen, töissä ruokaillen, töissä nukkuen, töissä lehtiä lueskellen ja konserttilippuja Tiketistä hakien. No, tein mä vähän töitäkin, mutta kuka niitä laskee? Palkanlaskija ainakin, I hope. Huomenna vielä pidempi päivä ihan oikeine töineen tiedossa, lepokotipesti loppui tähän päivään.

Anatheman liput oli näemmä varattu loppuun, joten te kurjat runkkarit (les wankers miserables), jotka ette ole älynneet lippuja tuon loistavan orkesterin keikalle hankkia, hävetkää! Omalla lipunkerjuureissullani tarttuivat lompakon pohjalle myös Exodus/HypoKirsin ja Stam1nan (taas vaihteeksi) liput. Rokrokrokrok...

Jatkan harjoituksia katsomalla verkosta varastamaani The hitchhikers guide to the galaxy -leffanpätkää. Hajotkaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nappien popsiminen on sitten ohi. Taidan tuon kunniaksi suunnata viikonloppuna anniskeluravintolaan kuluttumaan epäkansallista valuuttaamme lievästi humalluttavaan nesteeseen, jota en olekkaan tehnyt hemmetin pitkään aikaan. Edellisen kerran taisin harrastaa tuota runkkariseurassa, mutta ajankohta on kadonnut mielestäni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kittys

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Seuravaksi kahvia, suihkua ja sänkyä.

TJ 7! :cheer:

Ihqua, me saadaan perheenlisäystä ens vkonloppuna :h:
Gina

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Gina »

Juhuu! Sain tänään toisen vakituisen duunin! JEEE! :D
Exsat

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti:Juhuu! Sain tänään toisen vakituisen duunin! JEEE! :D
Onnea!

Onko tuparilahjan suhteen toiveita?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:Juhuu! Sain tänään toisen vakituisen duunin! JEEE! :D
No ohhoh, katoppas tyttöä! Onnea!

Mää voin tuoda kiljua tuparilahjaks.. jouduin äereeltä pyytään rahat että pääsen täältä ensinnäkin pois.. :oops:
Gina

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:
Gina kirjoitti:Juhuu! Sain tänään toisen vakituisen duunin! JEEE! :D
Onnea!

Onko tuparilahjan suhteen toiveita?
Ei mulle mitään lahjaa tarvii... Osaatko sä porata kiviseinään reiän mihin saadaan ruuvi mihin saadaan taulu? se ois tosi rok!!! :lol:
Gina

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:
Gina kirjoitti:Juhuu! Sain tänään toisen vakituisen duunin! JEEE! :D
No ohhoh, katoppas tyttöä! Onnea!

Mää voin tuoda kiljua tuparilahjaks.. jouduin äereeltä pyytään rahat että pääsen täältä ensinnäkin pois.. :oops:
Mä teen sulle paukun... mulla on pullo 80% saarenmaata, pomo toi koulutusreisulta tuliaisiksi ;)
Exsat

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti: Osaatko sä porata kiviseinään reiän mihin saadaan ruuvi mihin saadaan taulu? se ois tosi rok!!! :lol:
Oon mä joskus porannut. Pitänee valita hieman selvempi ajankohta. Otanko oman poran mukaan? :wink:




edit. Hymiöitä melkein kuin Martzan tai Lucianon viesteissä. Karsin.
Gina

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:
Gina kirjoitti: Osaatko sä porata kiviseinään reiän mihin saadaan ruuvi mihin saadaan taulu? se ois tosi rok!!! :lol:
Oon mä joskus porannut. Pitänee valita hieman selvempi ajankohta. ;) Otanko oman poran mukaan? :wink:
Eiks siinä ois illaksi jännää ohjelmaa? Miten saada reikä Ginan seinään jotta siihen saa ruuvin ja siihen taulun? ;) Kaikille oma pora mukaan talon puolesta ei ole tarjota poraa.
Exsat

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti: Eiks siinä ois illaksi jännää ohjelmaa? Miten saada reikä Ginan seinään jotta siihen saa ruuvin ja siihen taulun? ;) Kaikille oma pora mukaan talon puolesta ei ole tarjota poraa.
Jos tehdään niin, että mä tuon sulle poran ja kiviterät lainaan, ja saat viihdyttää itseäsi ja uusia naapureitasi porailemalla seinää baarireissun jälkeen? :twisted:
Nowaysis

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Gina kirjoitti:Juhuu! Sain tänään toisen vakituisen duunin! JEEE! :D
Onnee ponnee!
Gina

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:
Gina kirjoitti: Eiks siinä ois illaksi jännää ohjelmaa? Miten saada reikä Ginan seinään jotta siihen saa ruuvin ja siihen taulun? ;) Kaikille oma pora mukaan talon puolesta ei ole tarjota poraa.
Jos tehdään niin, että mä tuon sulle poran ja kiviterät lainaan, ja saat viihdyttää itseäsi ja uusia naapureitasi porailemalla seinää baarireissun jälkeen? :twisted:
Joo, se ois niille oikein. Niin äänekästä seksiä ne harrastaa joka la ilta.
Vastaa Viestiin