Torstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hohhoijaa, leikittiin pomminetsintää. Onpas mulla tänään mukava päivä.

Vielä kun jaksaisi kävellä töistä kotiin, niin tulisi liikuntaakin harrastettua tunnin verran. Iltaohjelmassa muuttolaatikoiden pakkaamista, plääh.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tänään en ole pelkästään idiootti. Olen idiootti, jolla on reipas ja juokseva flunssa. Ei tanssia tänään. Kun vielä jaksaisi hakea mehua kaupasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Edith kirjoitti:Tänään en ole pelkästään idiootti. Olen idiootti, jolla on reipas ja juokseva flunssa. Ei tanssia tänään. Kun vielä jaksaisi hakea mehua kaupasta.
Sama meininki. Ei jaksais enää tehdä edes ruokaa. Äsken mittasin kuumeenkin, 38.2. Vituttaa, kurkkukin sais ruveta toimimaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tappavan tylsää. Äiti tuli töistä sentäs, mutta hetkohta lähtee tanssitunnilleen, ja taas on sitten tappavan tylsää. Sisko tullee teologisesta opinahjostansa, mutta hetkohta häipyy pojunsa kanssa.. Mitä täällä minulla tekee..
Starflare

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

irmelianneli kirjoitti:Tappavan tylsää. Äiti tuli töistä sentäs, mutta hetkohta lähtee tanssitunnilleen, ja taas on sitten tappavan tylsää. Sisko tullee teologisesta opinahjostansa, mutta hetkohta häipyy pojunsa kanssa.. Mitä täällä minulla tekee..
Kyllähän sinullakin varmasti ottajia piisaisi, mutta kun raukat eivät osaa tulla kotoa hakemaan :P .
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Starflare kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Tappavan tylsää. Äiti tuli töistä sentäs, mutta hetkohta lähtee tanssitunnilleen, ja taas on sitten tappavan tylsää. Sisko tullee teologisesta opinahjostansa, mutta hetkohta häipyy pojunsa kanssa.. Mitä täällä minulla tekee..
Kyllähän sinullakin varmasti ottajia piisaisi, mutta kun raukat eivät osaa tulla kotoa hakemaan :P .
Pitäsköhän se laittaa ihan kartta galleriaan sitten.. Niin mielelläni pyykkäisin ja silittäisin jonkun ihanan kalsareita ja kokkaisin kaurapuuroa ja keskiolutta hälle.
Starflare

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

irmelianneli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Tappavan tylsää. Äiti tuli töistä sentäs, mutta hetkohta lähtee tanssitunnilleen, ja taas on sitten tappavan tylsää. Sisko tullee teologisesta opinahjostansa, mutta hetkohta häipyy pojunsa kanssa.. Mitä täällä minulla tekee..
Kyllähän sinullakin varmasti ottajia piisaisi, mutta kun raukat eivät osaa tulla kotoa hakemaan :P .
Pitäsköhän se laittaa ihan kartta galleriaan sitten.. Niin mielelläni pyykkäisin ja silittäisin jonkun ihanan kalsareita ja kokkaisin kaurapuuroa ja keskiolutta hälle.
Eiköhän kityn uroot kohta innostu kun tuollaista menit möläyttämään :D . Itsekin saattaisin mutta olen liian ujo sellaiseen.
Starflare

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Pahus, yläkerrasta kantautuva jumputus söi hermoni ja nyt olen kovin pahalla päällä ja päätäni särkee :evil: .
Aito_Johanna

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

No niin, nyt olen onnellinen uusien housujen + neuleen + korun + mokkanahkasaappaiden omistaja ja miljoona euroa köyhempi kuin aamupäivällä. Tiedän, että kun maanantai lähestyy, töihinpaluuangstia vähentää se, että tietää saavansa aloittaa viikon uudet vaatteet päällä.
nypari

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lolita kirjoitti:Taas on omaa kivaa töissä, vaihtelen pakon edessä salasanoja kaikenmaailman rekisterihin. Yritän keksiä mahdollisimman typeriä, suosikkeja on tällä hetke t15517 ja p3rs3. Mitä virallisempi rekisteri, sen pahempi. Hihityttää.
Mulla on ziljoona rekisteriä käytössä ja salasanat vaihtuu usein ja eri rekistereillä eri syklillä. Lisäksi salasanavaatimukset vaihtelevat. Käytin joskus läheisteni nimiä ja lempinimiä, sitten oli genitaalivaihe ja nykyään, kun en muuta keksi, niin kaikki mitä työhuoneessani näen kelpaa. Kivuutta hommassani ei ole, vaan turhaa vaivaa.
tonttu8

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

:krooh: :shock: :) :h: :D
Chap

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Chap »

Ruotsi on paska maa. Tapaaminen loppui pari tuntia etuajassa ja minä jo kuvittelin ehtiväni aikaisempaan koneeseen. Paskat. Kaikki aikaisemmat koneet täynnä. Olipa hyvä investointi maksaa "joustavista" lipuista. No mutta aina voi hävitä. Sitten täällä ei toimi edes langaton netti - hyvä Telia! Onneksi edes langallinen netti toimii vaikka nämä koneet eivät kyllä ole tältä vuosikymmeneltä.
Chap

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Chap »

Chap kirjoitti:paska
Vihtori, konekin on myöhässä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

3 x Aspirin 500mg = kuumetta vieläkin kahden tunnin jälkeen 38 ja rapiat. Enpä voi mennä töihin, turha sitä on kriittisiin potilaisiin päin ruveta flunssailemaan :(

Onneksi mies tulee ja pitää hyvänä, vaikka ihan pipi sekin on.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:3 x Aspirin 500mg = kuumetta vieläkin kahden tunnin jälkeen 38 ja rapiat. Enpä voi mennä töihin, turha sitä on kriittisiin potilaisiin päin ruveta flunssailemaan :(

Onneksi mies tulee ja pitää hyvänä, vaikka ihan pipi sekin on.
Jaksuja & naksuja :boohoo:
Geetzu

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tulis jo huominen. Ihan perseestä tää toimeton yksinäinen ilta. Muksu nukkuu, joten mihinkään en voi poistua ja viikon ainoa huono telkkaripäivä... Huokaus. Jospa sit menis nukkumaan. En haluu flunssapöpöjä täältä sillä HUOMENNA RRRRROKKAAMAAN med Sonata Arctica och Nightwish! Muksaa viikonloppua kaikille.
nypari

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tulin ulos kaapista, kun sain hankittua digikameran ja otatettua itsestäni kuvan, jonka lisäsin galleriaan. Käykää ennen tsekkausta(siis jos asia ketään kiinnostaa!) jännäpissalla ja -kakalla, tuli aika pirullisen pelottavat silmät. Ei vielä haltsaa tota punasilmäisyysoireen poistoa.
nypari

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Geetzu kirjoitti:Tulis jo huominen. Ihan perseestä tää toimeton yksinäinen ilta. Muksu nukkuu, joten mihinkään en voi poistua ja viikon ainoa huono telkkaripäivä... Huokaus. Jospa sit menis nukkumaan. En haluu flunssapöpöjä täältä sillä HUOMENNA RRRRROKKAAMAAN med Sonata Arctica och Nightwish! Muksaa viikonloppua kaikille.
Olen tulossa kanssa. Nyt tunnistat, jos törmätään!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Elppis kirjoitti: kuumetta vieläkin kahden tunnin jälkeen 38 ja rapiat. Enpä voi mennä töihin, turha sitä on kriittisiin potilaisiin päin ruveta flunssailemaan :(
Flunssanuhapöpöstä liikkeellä, pistän puumerkin ylläolevan lausunnon tueksi myös omalta osaltani. Ei olisi pitänyt mitata kuumetta, en olisi halunnut tietää. Muistetaan juoda, ei viinaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
RolloTomasi

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti: miljoona euroa köyhempi kuin aamupäivällä.
Mita tapahtui?
Geetzu

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nypari kirjoitti:Olen tulossa kanssa. Nyt tunnistat, jos törmätään!
Kurkkasin ja painoin mieleen! :)
nypari

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Geetzu kirjoitti:
nypari kirjoitti:Olen tulossa kanssa. Nyt tunnistat, jos törmätään!
Kurkkasin ja painoin mieleen! :)
No, mä tunnistan ainakin Bradin, suahan mä tuskin edes huomaisin muutenkaan. :wink:
Geetzu

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nypari kirjoitti:No, mä tunnistan ainakin Bradin, suahan mä tuskin edes huomaisin muutenkaan. :wink:
Mun seuralaiseni on vielä Bradiakin komeampi, kyllä sä tunnistat senkin. :]
nypari

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Geetzu kirjoitti:
nypari kirjoitti:No, mä tunnistan ainakin Bradin, suahan mä tuskin edes huomaisin muutenkaan. :wink:
Mun seuralaiseni on vielä Bradiakin komeampi, kyllä sä tunnistat senkin. :]
Nojoo, myönnän laittaneeni riman liian matalalle. Brad on aika peruskauraa.
Aito_Johanna

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:
Mita tapahtui?
Tein ostoksia. Okei, se miljoona oli liioittelua.
Vastaa Viestiin