Torstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eilen alkanut paskafiilis se vaan jatkuu edelleen..
tonttu8

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta.
Enthu

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

yhh...alkoipa aamu ihanasti...reilu vartti puuron&kaffen jälkeen meinas laattapiste collection lentää,onks nyt jtn vatsatautia liikkeellä?
ninnithequeen

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:yhh...alkoipa aamu ihanasti...reilu vartti puuron&kaffen jälkeen meinas laattapiste collection lentää,onks nyt jtn vatsatautia liikkeellä?
Laattapiste collectioooooooooon *reps*

Ootkos ollu dokailemassa eilen :D
Aito_Johanna

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Syysloma! Huikeat 2 päivää + viikonloppu. *lähtee kohta shoppailemaan*
RolloTomasi

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hiphei =)

Kokeet ohi talta viikolta ja vasyttaa, mutta mitapa pienista. Koulu jatkuu ja kotitehtavat myos.

Hyvaa torstaita.
Enthu

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:
Enthu kirjoitti:yhh...alkoipa aamu ihanasti...reilu vartti puuron&kaffen jälkeen meinas laattapiste collection lentää,onks nyt jtn vatsatautia liikkeellä?
Laattapiste collectioooooooooon *reps*

Ootkos ollu dokailemassa eilen :D

En oo edes dokannu :shock:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mua turhauttaa. Miehet.
Eihän täs nyt oo mitään järkeä ilmeisesti koskaan ihastua keneenkään, ku mistään ei tuu koskaan mitään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sipsi kirjoitti:Mua turhauttaa. Miehet.
Eihän täs nyt oo mitään järkeä ilmeisesti koskaan ihastua keneenkään, ku mistään ei tuu koskaan mitään.
Vaihda vain yksi sana ja täsmää tähänkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bluntly kirjoitti:
Vaihda vain yksi sana ja täsmää tähänkin.
Juu, en epäile yhtään etteikö naiset ois ihan yhtä vaikeita.

Ongelma on kuitenkin lähinnä siinä, että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Juu, elämä on. No ei kuiteskaan liioitella :P
Sipsi: tuon on yleinen ongelma, vaikken ihan puhuis kysynnästä&tarjonnasta, vaan yhteensopivuudesta.

Kävin moikkaan milliä hänen työpaikalla juteltiin työasioista, ylläri kun ollaan molemmat töissä just tällä hetkellä. Sitä ennen kävin Hobby Halista hakemassa yhden fleecen, ihQ!!! Unohdin muuten käydä safkalla, kun takaisin tulin.. täytyy käydä metsästämässä se omppu autosta!
millivanilli

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti: Kävin moikkaan milliä hänen työpaikalla juteltiin työasioista, ylläri kun ollaan molemmat töissä just tällä hetkellä. Sitä ennen kävin Hobby Halista hakemassa yhden fleecen, ihQ!!! Unohdin muuten käydä safkalla, kun takaisin tulin.. täytyy käydä metsästämässä se omppu autosta!
No sulla ei kauaa kestänyt takaisin töihin.

Nyt lähti toi pomon äitikin pois täältä, saa taas kuunnella musiikkia mielensä mukaan, sweet :D

Enää 3,5h töitä.
Dumari

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:No sulla ei kauaa kestänyt takaisin töihin.
Ei oo häpeä olla näin nopea! (ja hyvännäköinen :P)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Smurffimaa on lumivalkoinen!

Jos mä joskus tapaan Olli Lindholmin (se sen ällötyksen nimi vissiin on?), mä teen murhia. Lupaus.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hohhoi että osaa olla tylsäää.. Huomenna pääsee/joutuu takas pohjoseen. Kotiinpaluuriemun kääntöpuoli :arrow: joutuu ilmeisesti ruveta laittamaan sitten pikahiivarankit käymään ja ettimään jotain juuria ja marjoja ja jäkälää ravinnoksi..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Taas on omaa kivaa töissä, vaihtelen pakon edessä salasanoja kaikenmaailman rekisterihin. Yritän keksiä mahdollisimman typeriä, suosikkeja on tällä hetke t15517 ja p3rs3. Mitä virallisempi rekisteri, sen pahempi. Hihityttää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lounas unohtui, joten joutui korvaamaan.. 3 banaania, ruisleipä munalla ja jollain kinkulla. Litra mehua päälle ja taas on pakki täynnä. Heti töiden jälkeen puntille ja sitten kotia siistimään, jos jäänkin töihin perjantai-illaksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Taas on omaa kivaa töissä, vaihtelen pakon edessä salasanoja kaikenmaailman rekisterihin. Yritän keksiä mahdollisimman typeriä, suosikkeja on tällä hetke t15517 ja p3rs3. Mitä virallisempi rekisteri, sen pahempi. Hihityttää.

pääsenksmä rukkaa henkilötietoja nyt?

:twisted:
sipsi kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Vaihda vain yksi sana ja täsmää tähänkin.
Juu, en epäile yhtään etteikö naiset ois ihan yhtä vaikeita.

Ongelma on kuitenkin lähinnä siinä, että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.
Veit jalat suustani! :cry:

5tps
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tziu Tzau! Kohta puntille, sen jälkeen vierailen TS:ssa ja kysäsen siitä pikkujoulu-härdellistä...
millivanilli

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jos vaikka tuplaannos panadolhottia tappais tämän hedarin. Alan kohta tosissani huolestua näistä viikon päänsärkykausista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hola narisijat!

Kahvit ja viinerit kiskaistu masuun systerin luona; mun kummitytsä on :h: Nyt tulin pitämään koiruudelle seuraa mutsin luokse, koska vanhemmat on Lapissa lomailemassa.

Broidi ja mies saa viettää oman romanttisen illan täällä keskenään kun mä menen yötöihin. Väsään niille possun ulkofileet ja pottumuusit kastikkeineen ja jääkaapissa on pari olutta, eiköhän ne niillä selviä (?).

Eilen illalla oli kuumetta, tänään ihan samanlainen paska olo ja kurkkukin pipi. Älkää nyt saatana sanoko että olette mulle sen taudin antaneet :( Ei kiinnostais nyt tippaakaan, ihan tarpeeksi oon ollut töistä pois.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olen laatoittanut kolme päivää, ahistaa.
Kohta duuniin, ahistaa.
Hitto- kaikki ahistaa.
Tuska-ahistus!!
äääääääääääääää
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
bedlam

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Studio Julmahuvi-boksi on ilmestynyt tänään. Kävin saamani lahjakortin pari päivää sitten tuhlaamassa jo Filmifriikkiin, mutta.... Julmahuviloota... ois... pakko... saada! Ja kun vasta olin itselleni luvannut hillitä moisten "turhuuksien" ostelemista. Jos se pitää edes pari kertaa minut poissa baarista, niin eikö se jo aja asiansa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bedlam kirjoitti:Studio Julmahuvi-boksi on ilmestynyt tänään. Kävin saamani lahjakortin pari päivää sitten tuhlaamassa jo Filmifriikkiin, mutta.... Julmahuviloota... ois... pakko... saada! Ja kun vasta olin itselleni luvannut hillitä moisten "turhuuksien" ostelemista. Jos se pitää edes pari kertaa minut poissa baarista, niin eikö se jo aja asiansa?
Se on sit sellanen pakkaus mitä voi näyttää lapsillekin :P Pakkohan se(kin) on saada, mutta ehkä vasta ensi palkkapäivänä. Taitaa loppua kaupoista nopeasti.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja taas yksi koulutustodistus lisää kasassa. Mitähän sitten?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin