Lerppu Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

Ahistaa heräsin 3:22 ja nyt jo alkaa väsyttää

Nauttikaa arkilauantiasta. Äijä lähtee tänään hakee keittoa....
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Duck

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

No huomenta joo. Tänään käyn vielä yhden tutun luona vähän kauempana, sit suuntaankin jo kohti kotio.
1108

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Autosta kajahti eilen vetonivel veljen pihaan, lähden pajottaan kuntoon ja poistun Kuopioon (sikälimikäli pienet käteni osaavat korjata auton kuntoon).

Haistakaa vittu ja silleen, palataan jos koskaan ikinä jaksan ilahduttaa teitä höpötyksilläni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Autosta kajahti eilen vetonivel veljen pihaan, lähden pajottaan kuntoon ja poistun Kuopioon (sikälimikäli pienet käteni osaavat korjata auton kuntoon).

Haistakaa vittu ja silleen, palataan jos koskaan ikinä jaksan ilahduttaa teitä höpötyksilläni.
Jos jäät matkalle ilo on aivan meidän puolellamme!
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti: Haistakaa vittu ja silleen, palataan jos koskaan ikinä jaksan ilahduttaa teitä höpötyksilläni.
Tuhlasin ainakin viisi euroa valkoisen joulun puolesta, mittään ei oo tapahtunut!!!!
Dumis

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jääha, tänään taas mennään. Eilinen ilta jäi kyllä vähän vaisuksi, mutta jaksaapa tänään sit hillua taas. Tarkoituksena paikallismatsiin JOK-IFK, sen jälkeen saunomista ja virvokkeita.
Chevilyn

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Heräsin ja päätin lähteä shoppailemaan. Aika harvinaisen huono idea. Kaupoissa jonot olivat kilometrien mittaiset ja ihmisiä oli niin paljon, että eteneminen tapahtui etanavahdilla. Hemmetin alennusmyynnit. Meni hermot, enkä ostanut mitään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Koti kutsuu. Josko sapuskan jälkeen lähtis ajamaan melkein 4 tunnin matkaa. Päivä mennyt timpurin ja sähkärin töitä tehdessä, metsäänkin olisi tehnyt mieli vaan ei ehtinyt.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävin poolia pelaamassa, hirveän tunkua tosiaan kauppojen liepeillä. Virolaisten pitämässä pallonhakkauspaikassa jotkut kisat mutta pelasimme 9-palloa ja annoimme 8-palliloilijat olla omissa oloissaan, paikalla iloinen ryssäkatras ja pari jenkkii..
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Moi :twisted:
Duck

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Paluu Epsooseen suoritettu. Ensin luulin että perässäni oli letkaa, ja että olin sen letkan aiheuttaja, mutta se olikin se minun perässäni tulija joka sitä letkaa veti.

Lähdin itse asiassa liikkeelle Liedosta enkä Turusta, ja kaveri sitten matkalla kertoi puhelimessa että ai niin joo, olisit säästänyt pitkän matkan jos olisit oikaissut senjasen hiekkatien kautta. Vähän myöhäistä enää siinä vaiheessa, mutta ens kerralla sit.
bliss

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jos olis pakkaamiset tältä päivältä suoritettu...
Stinky

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ahistaa. Miks ei ole semmosta nappia jota painamalla tietyt asiat/ihmiset sais unohduksiin? Ärsyttää. Ihottumakin pahenee aina kun on kurja olo. Vituttaa et henkinen huono olo näkyy noin päällepäin. Väsyttäiskin mut uni ei taas tule. Kitivalikitivali.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lähtö maalta hiukan viivästyi. Kotona vasta hetki sitten. Hellan laitoin lämpenemään, takka odottakoon huomiseen. Olipas rentouttava mökkijoulu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Monsieur Manala

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:Paluu Epsooseen suoritettu. Ensin luulin että perässäni oli letkaa, ja että olin sen letkan aiheuttaja, mutta se olikin se minun perässäni tulija joka sitä letkaa veti.
Sä vaan jotenkin maagisesti pysyit koko ajan sen perässätulevan edellä suurin piirtein vakiona pysyvällä välillä? Vai miten ihmeessä sun perässätuleva voi vetää letkaa, muttet itse vedä perässätulevaa? Jos sä nysväät, lienee perässätulevalle sama ajaako se 5m vai 50m päässä puskurista, jos ohittaa ei tahdo/osaa?
Duck

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Monsieur Manala kirjoitti:Sä vaan jotenkin maagisesti pysyit koko ajan sen perässätulevan edellä suurin piirtein vakiona pysyvällä välillä?
Ei, vaan väli piteni jatkuvasti ja lopulta letka katosi kokonaan näkyvistä, muutamaa ohittajaa lukuunottamatta. Ajoin itse jatkuvasti pientä ylinopeutta.

Mutta saat kuitenkin pisteen.
1108

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

En nyt pysy kärryillä...onko ankka nussinut manalan muijan vai auton kun mösjöö jaksaa olla noin antaumuksella kriittinen.

Tavallaan hienoa että isomies tekee itsestään pienen virtuaalimaailmassa, tosin oikea osoite voisi olla habbohotel.
Monsieur Manala

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:Tavallaan hienoa että isomies tekee itsestään pienen virtuaalimaailmassa
Ei kyllä yhtään niin söpöä kuin että pieni mies yrittää tehdä itsestään ison virtuaalimaailmassa aina pituutensa kusettamiseen saakka. :(
1108

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monsieur Manala kirjoitti:Ei kyllä yhtään niin söpöä kuin että pieni mies yrittää tehdä itsestään ison virtuaalimaailmassa aina pituutensa kusettamiseen saakka.
No puhumattakaan siitä paljonko sitä muistia taskulaskimessa on.

Mistä vitusta sinä nytten jauhat?
Monsieur Manala

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Ei kyllä yhtään niin söpöä kuin että pieni mies yrittää tehdä itsestään ison virtuaalimaailmassa aina pituutensa kusettamiseen saakka.
No puhumattakaan siitä paljonko sitä muistia taskulaskimessa on.

Mistä vitusta sinä nytten jauhat?
280hv baby, kyllä lähtee! Etköhän sä tiedä just mistä mä jauhan, mussukka.

Enpä olis ihan noin suurta katkeruutta odottanut sen vuoksi ettei ATK:si suoriutunutkaan, vaikka olit ensimmäisenä siellä tuloksiasi julkistamassa. Leikki loppui vasta siinä vaiheessa kun muut menivät ohi.
1108

Re: Lerppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monsieur Manala kirjoitti:Etköhän sä tiedä just mistä mä jauhan, mussukka.
Rakas talipallo, en tiedä. Voisitko sivistää?
Vastaa Viestiin