Viattomien lasten sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Viattomien lasten sunnuntai

Viesti Kirjoittaja masa »

PRKL. Lomaa jäljellä 1,5 viikkoa, ei pilkkikelejä ja venekin jo talviteloilla. Mitähän vittua sitä tekisi? Paskavaippoja on vaihdettu ja nahkavekkarin kanssa seurusteltu. Jotain muutakin tekemistä pitäisi keksiä, muuten iskee lorvikatarri.
Mulli75

Re: Viattomien lasten sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

^ Älähän nyt. Nauti joutenolosta jos/kun voit.

Minulta kyseltiin että onko jotain vikaa kun pystyin olemaan joulun näinkin rauhassa tekemättä sen suurempia. Tänään alkoi vitutus kun tietää että huomenna pitää mennä töihin viikon joululoman jälkeen. Toisaalta kun luki Kitinää niin huomasi ettei asiat itsellä niin huonosti olekaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Viattomien lasten sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

syttiK kirjoitti: :cry:
Otan osaa!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Viattomien lasten sunnuntai

Viesti Kirjoittaja masa »

Mulli75 kirjoitti:^ Älähän nyt. Nauti joutenolosta jos/kun voit.
Johan tässä on oltu jouten keskiviikosta lähtien. Pidemmälle joutenolo on masentuneen lempiharrastus, eli kiitos ei.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Viattomien lasten sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Auto pestynä. Olipas ehtinyt likaantumaan reilun viikon aikana. No, tulihan siinä ajettua yli 3.000km.
Pitäis keksiä joku systeemi, miten saa yksin mankeloitua lakanat näppärästi ja vielä rypyttömiksi. :think: Tai sit mä en vaan osaa, vielä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Monsieur Manala

Re: Viattomien lasten sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:

~280Hv Sain tekniikan kuntoon ja alustan.

PS: 2 ja 3 oli käytössä.
Kato kato, ekkerihän se siellä, vaikka miten yritti vastaan valehdella. Ihanan teiniä, kuvitteellisia hevosvoimia, valehtelua käytetyistä vaihteista kun ei kakkosella jaksa sutia ja kaikki. Katos pösilö, kun vaikka siinä olisi 450hv, niin sen kyllä kuulee kytkimestä että ykkösellä tossa poltetaan ja kakkosella vaan yritetään. Kuminpolttoa käsijarrun kanssa sisätiloissa. Ei saatana. Retardamisfaktori katossa. Tästä ei enää amispoitsu parane.

Eiköhän viedä ekkeri penkkiin. Jos saat edes puolia tuosta pyöriltä (140hv) niin tarjoan penkityksen hinnan, hotelliyön ja kaljat koko illaksi. Jos et saa, otetaan susta kuva ja minä saan lisätä kuvatekstin internettiin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Viattomien lasten sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

No niin. Takan pellin saa kohta kiinni ja meikäläinen luonnon luomat nahkaläpät silmille. Mut ensin sängyssä muutama sivu Remestä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Viattomien lasten sunnuntai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Synnäriltä kotiuduttu käsi piikitettynä. Kriittinen raja oli melkein täynnä. Kohtu oli illan istunnossa tyhjentynyt, onneksi. Ei tarvitte aamulla sairaalaan, kun sain pillereitä kotia. Oli ihanaa kuinka mahtavaa porukkaa siellä on töissä, hoitajanakin sattui olemaan ekan synnytyksen kätilö:) Vielä kun saisi nukuttua. Kaikki on niin tyhjää, onneksi ei tarvi olla yksin.. Huomenna jaksan olla hyvä ja tukevainen äiti pojalle hänen myös suuressa surussaan<3
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
1108

Re: Viattomien lasten sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monsieur Manala kirjoitti:...ItQ, VinQ, ParQ...
Kuka on sanonut että se on minun? Ja kaljanjuonti seurassasi ei onnistu, en äkkiseltään keksi vastenmielisempää seuraa siihen hommaan kuin sinä.
Monsieur Manala

Re: Viattomien lasten sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:...ItQ, VinQ, ParQ...
Kuka on sanonut että se on minun?
Eikö äiti ole opettanut että valehtelu vain pahentaa asiaa kiinnijäätyään? Kerros vähän vielä tekniikasta, millä vaparirivinelosekkeristä saadaan 280hv joka ei kuitenkaan jaksa sutia kakkosella? :rofl:
Vastaa Viestiin