Tutiseva Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Odotas kun poika kasvaa. Meillä poika alkaa odottaa uutta vuotta suunnilleen Juhannuksesta. Kaikki rakettikuvastot käydään läpi moneen kertaan ja suunnitellaan ostokset.
No worries. Kävin lainaamassa Hollolasta männä viikolla muutaman paukun. :wink:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Raketti suuhun ja paketti kuuhun...vai miten se nyt meni. Teininä isukki osti, ehkä sitä tuli itsekin kerta pari ostettua. Mut täytyy sanoa, että ei noista kalliimmistakaan raketeista iloa oikein ole. Nähty. Booring.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mun olkkarin ikkunasta näkee loistavasti kaikki kattojen tason yläpuolelle nousevat posautukset mitä tässä kaupungissa räjäytetään. Miksi siis ostaa omia? :P
Jotain hyötyäkin kaupungin korkeimmalla paikalla asumisesta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Taitaa jäädä raketit ja paukut kaupaan omalta osaltani, tänä(kin) vuonna. Muutaman kerran olen ostanut, viime vuosina ollut niin hyvillä paikoilla ettei ole kannattanut itse ampua.

Hellassa kun tuo pesällinen puuta palaa loppuun, ni meen nuquun. Huomenna kävis vaikka töissä kääntymässä. Ja sit seuraavan kerran töitä ens vuoden ensimmäisenä keskiviikkona.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Foldaan tän päivä. Aamulla sitten limppaan mukaan ja illalla ehkä betsataan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin